تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت جی پلاس در شهر قدس

نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت جی پلاس در شهر قدس

5

داکت اسپلیت جی پلاس ( G Plus ) نوعی داکت اسپلیت ایرانی است که توسط شرکت گلدایران تحت برندی با نام جی پلاس در ایران تولید می شود. داکت اسپیلت جی پلاس بر اساس استانداردهای روز دنیا ،‌ مواد اولیه با کیفیت و دستگاه های پیشرفته تولید می شود و سهم قابل قبولی در بازار های داخلی و خارجی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داکت اسپیلت +G و قیمت آن همچنین نحوه ی خرید اسپیلیت سقفی با کارشناسان نمایندگی فروش و تعمیر داکت اسپلیت جی پلاس در شهر قدس تماس حاصل نمایید.

داکت اسپلیت GPlus مانند داکت اسپلیت هایسنس در نوع اینورتر تولید می گردد. به این معنی که دارای کیت اینورتر است و باعث عملکرد کمپرسور با دور موتور متغیر می شود و زمانی که نیازی به توان حداکثری موتور نیست و موتور با دور مورد نیاز به کار خود ادامه می دهد که این سبب کاهش مصرف انرژی و هزینه های برق مصرفی می شود. مزیتی که قیمت بالاتر داکت اسپلیت اینورتر نسبت به نوع معمولی آن را توجیه می کند و باعث ترغیب مشتریان برای خرید نوع اینورتر می شود و آن را به محصول پرفروشی بدل کرده است. رده انرژي داکت اسپیلت اینورتر جی پلاس A است که خود مزیتی برای خرید این محصول به حساب می آید.

جهت اطلاعات بیشتر با نمایندگی داکت اسپلیت جی پلاس در شهر قدس تماس حاصل نمایید. تهویه برتر نمایندگی نصب داکت اسپلیت جی پلاس در شهر قدس می باشد.

شماره تلفن نمایندگی داکت اسپلیت جی پلاس در شهر قدس

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر داکت اسپلیت جی پلاس در شهر قدس می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت جی پلاس در شهر قدس چقدر است؟

قیمت فروش و تعمیر داکت اسپلیت جی پلاس در شهر قدس بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

کارکرد ساده‌ای دارد ، هزینه خرید آن نسبت به چیلر و مینی چیلر کمتر است ، طول عمر مناسبی دارد ، برای هر واحد مسکونی به صورت مستقل قابل نصب می باشد و هزینه های برق آن به صورت مستقل محاسبه می گردد که از چیلر که به عنوان یک سیستم مرکزی می باشد و به صورت اشتراکی از آن استفاده می شود از این منظر بسیار مناسبتر است.

نحوه کارکرد هر دو دستگاه یکسان است اما یونیت داخلی دستگاه داکت اسپلیت در زیر سقف نصب می شود و به وسیله کانال های تهویه هوای مطبوع را به فضاهای تهویه شونده انتقال می دهد ولی کولرهای گازی معمولی که اصطلاحاً به آن اسپیلت می‌گویند فقط محیطی که دستگاه در آن قرار دارد را تهویه می کند.

داکت اسپلیت اینورتر زیرا زمانی که دمای محیط به دمای تعیین شده برای محیط برسد کمپرسور در دور پایین تری کار می کند و در نتیجه تعداد روشن و خاموش شدن کمپرسور با این روش کاهش پیدا می‌کند ، بیشترین مقدار مصرف برق هنگام روشن یا خاموش شدن کمپرسور می‌باشد و این عمل باعث مصرف بهینه انرژی می گردد.

جهت نصب داکت اسپلیت و اجرای لوله مسی و کانال دستگاه با متخصصین تهویه برتر تماس حاصل فرمایید تا پس از بازدید از پروژه و بررسی نقشه های آن برآورد اولیه اجرای لوله مسی و کانال های تهویه را به شما ارائه دهند.

دمای سطح خارجی کانال تهویه هنگامی که دستگاه داکت اسپلیت در حالت سرمایش کار می کند بسیار پایین است و هوای مرطوب اطراف کانال پس از تماس با سطح کانال چگالیده شده و قطرات آب روی سطح کانال تشکیل می شود که باعث می شود سقف خیس گردد به همین دلیل برای جلوگیری از تشکیل این قطرات آب سطح کانال را عایق می کنند از طرفی این عایق از صدای هوای در گردش در کانال جلوگیری می کند و باعث می شود صدای کارکرد دستگاه کاهش یابد.

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

نمایندگی داکت اسپلیت جی پلاس در شهر قدس

این محصول همچنین توانایی کنترل فشار استاتیک خارجی را دارد و می تواند به راحتی توسط ریموت کنترل حجم هوا را تنظیم کند. سرعت فن و حجم هوا به وسیله ی موتور BLDC کنترل می شود و همین تجهیزات برای کنترل جریان هوا کافی می باشد و به تجهیزات دیگری نیاز نیست.

از دیگر ویژگی های داکت اسپیلت جی پلاس ،‌قابلیت استفاده از آن در مناطق با هوای اسیدی یا قلیایی است که دلیل آن وجود فین های آبی رنگ و از جنس آلومینیوم می باشد که باعث مقاومت فلز آلومینیوم کویل در برابر خوردگی می شود. از دیگر مزایای این برند داکت اسپیلت مانند برندی همچون داکت اسپلیت سامسونگ و یا داکت اسپلیت تک الکتریک ، قابلیت اتصال آن به کویل آبگرم برای تامین هوای گرم در فصل سرما می باشد. این محصول همچنین دارای بازه عملکرد گسترده دمایی از 5- تا 49+ درجه سانتی گراد و مجهز به ریموت کنترل دیجیتال می باشد.

جهت تعمیر داکت اسپلیت جی پلاس در شهر قدس یا خرید و اجرا با نمایندگی داکت اسپلیت جی پلاس در شهر قدس تماس بگیرید. همچنین جهت اطلاعات بیشتر صفحه نمایندگی داکت اسپلیت در شهر قدس را مطالعه نمایید.

بررسی داکت اسپلیت ۳۶۰۰۰ اینورتر جی پلاس

بلوور های پلاستیکی در این دستگاه صدای بسیار مناسبی را در قسمت هواساز آن ایجاد کرده تا مزاحمتی برای کاربر نداشته باشد. اما در عین حال شانس دفرمینگ و خرابی بالایی در برابر تغییرات دمایی دارد. کنترل هوشمند لمسی در این دستگاه نقطه ی قوت آن می باشد. تجهیزات تولید دستگاه های اینورتر در ایران وجود نداشته ازین جهت شرکت گلدیران داکت اسپلیت های ۳۶ هزارتایی خود را به صورت پک آماده از شرکت های آکس و مایدیا تهیه و با لیبل جی پلاس به بازار عرضه می نماید. برای اطلاع از قیمت ها با نمایندگی فروش و تعمیر داکت اسپلیت جی پلاس در شهر قدس تماس بگیرید.

در صورت ظرفیت سنجی دقیق اسپلیت کانالی ۳ تن با تکنولوژی اینورتر می تواند تا ۳۰ درصد در مصرف برق نسبت به مدل غیر اینورتر روتاری صرفه جویی نماید. البته قطعات یدکی در داکت اسپلیت های اینورتر به سختی تامین می گردد لذا باید در تعمیر و نگهداری آن دقت لازم را به عمل آورد. کویل آب گرم در داکت اسپلیت ۳ تن گلدیران پلاس در قسمت جلو نصب می گردد و گرمایش متوسطی برای محیط فراهم می کند. همچنین بد نیست بدانید از این دستگاه برای کاربری های مختلف نظیر اداری ، تجاری و … نیز با احتساب شرایط و کارشناسی دقیقدمی توان استفاده نمود.

برای بررسی درقیق تر مشخصات فنی مدل مدل GCD-36L6HR1/L از منوی مشخصات که در همین صفحه تعبیه شده استفاده نموده و در صورت نیاز به مشورت بیشتر با کارسناسان با تجربه تهویه برتر به صورت تلفنی یا حضوری مشورت بفرمایید.

 

دسترسی سریع