تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور

تعمیرات کولر گازی تک الکتریک در اندیشه

اگر به دنبال تعمیرات کولر گازی تک الکتریک در اندیشه هستید، تهویه برتر با سالها تجربه در تعمیر کولرهای گازی آماده ارائه خدمات می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم.

سرویس کولر گازی تک الکتریک در اندیشه

سرویس کار و تعمیر کار کولر گازی تک الکتریک در شهر اندیشه را با یک تماس تلفنی پیدا کنید. تهویه برتر با کادری مجرب و سالها تجربه در امر تعمیر و نگهداری کولر های گازی آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز میباشد.

تعمیر کولر گازی تک الکتریک,سرویس کولر گازی تک الکتریک,شارژ گاز کولر گازی تک الکتریک در اندیشه توسط متخصص ترین تعمیرکار,سرویسکار کولر گازی تک الکتریک به صورت حرفه ای در کمترین زمان ممکن با عالی ترین کیفیت توسط تیم فنی تهویه برتر ارائه میشود.

شماره تلفن تعمیرات کولر گازی تک الکتریک اندیشه

تعمیر کولر گازی تک الکتریک و سرویس کولر گازی تک الکتریک تخصصی باید انجام شود و ما می توانیم با یک تیم کارشناسی و دقیق به بهترین شکل ممکن عیب کولر شما را فهمیده و آن را تعمیر کنیم.

021-65502754
021-65502300
0912-6621126
تعمیرات کولر گازی تک الکتریک اندیشه
5

شرکت بدر تک الکتریک در سال 1383 به منظور تمرکز تمامی فعالیت های مرتبط به حوزه صنایع تهویه مطبوع به صورت سازمان یافته، توسط شرکت سرمایه گذاری گروه بدر تأسیس گردید. در حال حاضر شرکت بدرتک الکتریک با داشتن شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ایران، خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می نماید. از جمله این خدمات می توان به محاسبه و طراحی، نصب و راه اندازی، پشتیبانی از محصولات و تامین قطعات و … برای انواع دستگاه ها ی تهویه مطبوع و کولرهای گازی ارائه شده اشاره نمود. انواع اسپلیت های تک الکتریک در ظرفیت 9000 تا 30000  btu/hr  و متناسب با آب و هوای معتدل و گرم و خشک در بازار عرضه می شوند.

ویژگی های کولر گازی تک الکتریک

کولر گازی تک الکتریک با موقعیت نصب دیواری، ایستاده، پرتابل و پشت پنجره ای با راندمان و بازدهی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشد. این سری از سیستم های تهویه مطبوع به دلیل بهره مندی از تکنولوژی های منحصر بفرد از قدرت هوادهی بسیار بالایی برخوردار هستند. کولر گازی اسپلیت تک الکتریک مجهز به فیلتر کاتالیزور سرد (ضد باکتری) با قابلیت شستشوی آسان است که توانایی حذف هر نوع باکتری و بوی نامطبوع موجود در هوای اطراف را دارا می باشد. همچنین این نوع فیلتر مانع ورود باکتری ها و ویروس ها به فضای داخلی می شود، بنابراین علاوه بر ایجاد هوایی مطبوع سلامت و بهداشت ساکنین را با فراهم می آورد. از دیگر ویژگی های این اسپلیت ها میتوان به دارا بودن سیستم اعلام نشتی گاز اشاره نمود .به دلیل استفاده از متریال و قطعات اصلی در ساخت انواع کولر گازی تک الکتریک، حین عملکرد با کمترین میزان صدا و لرزش دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. این مدل از کولر گازی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا در بازار توانسته در لیست پرفروش ترین ها قرار گیرد.

برای اطلاعات بیشتر و تعمیر کار کولر گازی تک الکتریک در اندیشه تماس بگیرید.