تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی داکت اسپلیت در اندیشه | نصب و اجرا ، تعمیر و سرویس

نمایندگی داکت اسپلیت در اندیشه | نصب و اجرا ، تعمیر و سرویس

5

تهویه برتر بهترین نمایندگی داکت اسپلیت در اندیشه می باشد و خدماتی همچون نصب و راه اندازی داکت اسپلیت و سرویس های دوره ای را برای همشهریان محترم در شهر اندیشه انجام می دهد. برای ارتباط با کارشناسان ما و مشاوره درباره خرید و نصب داکت اسپلیت در اندیشه با ما تماس بگیرید. داکت اسپلیت نوعی سیستم سرمایشی گرمایشی است که در فصل سرد زمستان محیط را گرم و در فصل گرم تابستان محیط را خنک می‌کند. داکت اسپلیت‌ها از دو قسمت اصلی کندانسور و هواساز تشکیل شده است.

کندانسور شامل چند قطعه پروانه، کمپرسور، دینام، فین و … می‌باشد و هواساز نیز شامل فیلتر، سینی، کویل، دینام، اوپراتور، پروانه و … می‌باشد. در این بخش از وب سایت تهویه برتر به طور کامل به بررسی داکت اسپلیت می پردازیم. در صورتی که با مطالعه مطالب این صفحه همچنان برای شما سوالی باقی ماند می توانید با متخصصین ما تماس حاصل نمایید. با کمال میل آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم. اجرای داکت اسپلیت در اندیشه تخصص ماست.

شماره تلفن نمایندگی داکت اسپلیت در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش و اجرای داکت اسپلیت در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.
تهویه برتر نماینده اصلی محصولات زیر می باشد

قیمت نصب و اجرای داکت اسپلیت در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش ، اجرا و تعمیر داکت اسپلیت در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

نصب و اجرای داکت اسپلیت در اندیشه

تهویه برتر با داشتن تیمی تخصصی و سالها تجربه در اجرای داکت اسپلیت در اندیشه می تواند این وعده را به شما بدهد که حرفه ای ترین خدمات را با بهترین قیمت می تواند به شما ارائه دهد. تهویه برتر قطعا پیشگام معرفی و نصب داکت اسپلیت در شهر اندیشه می باشد و پروژه های فراوانی را در شهر اندیشه اجرا کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با ما تماس بگیرید. همچنین جهت تعمیر داکت اسپلیت در اندیشه با ما تماس بگیرید.

انواع داکت اسپلیت دو نوع اینورتر و معمولی

در نوع اینورتر موتور الکتریکی به صورت متغیر کار کرده و سرعت بالایی دارد و همین امر باعث سریع تر کار کردن آن می‌شود که می‌تواند در مصرف انرژی هم صرفه جویی کند.

منظور از دور الکتریکی متغیر این است که با توجه به میزان دمایی که شما تنظیم می‌کنید در مواقعی که محیط خنک می‌شود دور متغیر کم شده و و زمانی که دمای هوا گرم می‌شود دور متغیر زیاد می‌شود و همین امر سبب می‌شود در مصرف انرژی صرف جویی شود. در نوع معمولی که دور موتور ثابت است موتور به صورت ثابت و همیشگی کار می‌کند و تا زمانی که شما نخواهید کم یا زیاد نمی‌شود و حتما باید خاموش یا روشن شود که همین امر باعث پر مصرف شدن اسپلیت معمولی خواهد شد.

خرید داکت اسپیلت در اندیشه

مزایای خرید داکت اسپیلت در اندیشه از نمایندگی تهویه برتر

مزیت اصلی خرید داکت اسپیلت در اندیشه از نمایندگی تهویه برتر این است که با توجه به نیرو های خبره در این زمینه این اطمینان خاطر را به شما می دهد که از خرید تا اجرا و خدمات پس از اجرا شما را به طور کامل همراهی کند و در نهایت بهترین کیفیت ممکن به شما ارائه شود. همچنین می توان به موارد زیر هم اشاره کرد:

  • داکت اسپلیت از نظر قیمت و کارایی مناسبی که دارد نسبت به سایر سیستم‌های تهویه هوا مناسب تر است.
  • هوایی را که می‌خواهد به محیط انتقال دهد فیلتر می‌کند و هوای تازه و مطبوعی به محیط می‌دهد.
  • از کانال‌های کوچک تری نسبت به کانال‌های کولر آبی برای اسپلیت استفاده می‌شود چرا که کیفیت هوای آن‌ها از کولرهای آبی بهتر است.
  • دارای استقلال کامل است و به تنهایی می‌تواند گرما و سرمای یک محیط را تامین کند و همچنین این توانایی را دارد که تهویه مطبوع چند ساختمان را به صورت همزمان انجام دهد.
  • راندمان سرمایشی و گرمایشی آن در مقایسه با سایر سیستم‌های تهویه مطبوع بهتر است.

مزایای داکت اسپیلت در اندیشه

نحوه نصب و تعمیر داکت اسپیلت در اندیشه توسط نمایندگی رسمی

برای نصب، ابتدا باید یک مکان مناسب برای قرار دادن کندانسور در نظر بگیرید چرا که با قرار گرفتن آن در مقابل آفتاب و یا روی زمین قرار گرفتن آن باعث اختلال در عملکرد آن خواهد شد. سپس بهتر است که مرحله نصب هواساز اسپلیت را توضیح دهیم که باید یک تیکه از سقف کاذب که درون راه رو و یا یک مکان که نیاز به آرامش زیاد ندارد را در نظر بگیریم و آن را به صورت حرفه ای درون سقف جا گیر کنیم پس از آن باید کانال کشی به تمام اتاق‌ها و … انجام شود. جهت تعمیر داکت اسپلیت در اندیشه با ما تماس بگیرید.

در مرحله بعدی از نحوه نصب باید کندانسور و هوا ساز به وسیله لوله‌های مسی و پلاستیکی به یکدیگر وصل شوند. و در مرحله بعدی باید به درستی برق آن را وصل کنید و آن را امتحان کنید در صورتی که مشاهده کردید به درستی کار می‌کند و صدای عجیب نشنیدید نصب به درستی انجام شده است. کلیه این موارد توسط نمایندگی داکت اسپلیت اندیشه تهویه برتر به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

نصب داکت اسپیلت در اندیشه

تفاوت داکت اسپیلت با کولر گازی چیست؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که تفاوت کار داکت اسپلیت با کولر گازی در چسیت؟ در پاسخ باید گفت که در سیکل سرمایشی کاملا مشابه کولر گازی عمل می‌کند. اما به هنگام زمستان متفاوت از کولرهای گازی عمل می‌کند. درون یونیت داخلی که عمل هواسازی را به عهده دارد، یک کویل آب گرم وجود دارد و کار آن این است که آب گرمی‌را که توسط پکیج یا موتور‌خانه ایجاد می‌شود، درون کویل جاری کند و با چرخش فن‌ها هوای گرم را وارد ساختمان کند.

و همچون کولر‌های گازی از انرژی برق و کمپرسور استفاده نمی‌کند. و یونیت خارجی (کندانسور) داکت‌ اسپلیت در زمستان خاموش است. ظرفیت سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت نسبت به کولر گازی بیشتر است بنابراین فضای بیشتری را می‌تواند تهویه کند. درحال حاضر چهار نوع داکت اسپلیت در بازار عرضه می‌شود. که شامل اینورتر( دور متغیر)، معمولی، تک فاز و سه فاز می‌باشد.

همچنین بخوانید: نمایندگی پکیج در اندیشه

عملکرد سرمایشی داکت اسپیلت

برای تامین هوای سرد به این گونه است که در کندانسور گاز مبرد خنک می شود و از طریق لوله مسی که دو یونیت داخلی  و خارجی  را به هم متصل می کند به شیر انبساطی و از آنجا به کویل موجود در یونیت داخلی انتقال می یابد. از طرفی هوای گرم محیط به هواساز وارد شده است و گاز مبرد موجود در کویل ، گرمای هوا را جذب کرده و هوای خنک شده، توسط فن و از طریق کانال به محیط برگردانده می شود و محیط را خنک می کند. جهت سرویس داکت اسپلیت در اندیشه با ما تماس بگیرید.

در طی این فرآیند گاز مبرد که گرما را جذب کرده و گرم شده است دوباره به کوندانسور بر گردانده شده و خنک می شود و این سیکل به این صورت که توضیح داده شد ادامه خواهد داست تا زمانی که دمای هوای محیط به دمای تنظیم شده ترموستات برسد. پس از رسیدن دما به دمای تنظیم شده، کوندانسور قطع می شود و با توجه به نوع دستگاه ممکن است فن دستگاه به کار ادامه دهد یا از کار بایستد.

اجرای داکت اسپیلت در اندیشه

عملکرد گرمایشی داکت اسپیلت

برای تامین هوای گرم توسط داکت اسپیلت از ۲ روش استفاده می شود؛ معکوس کردن سیکل سرمایش یا استفاده از کویل آب گرم.

در روش اول گاز در کوندانسور گرم شده و مانند سیکل سرمایش، از طریق لوله مسی به کویل موجود در یونیت داخلی منتقل می شود. هوایی که در مجاورت با لوله های مسی قرار می گیرد گرم شده و توسط فن موجود در یونیت داخلی و از طریق کانال وارد محیط مورد نظر می شود. جهت اجرای داکت اسپلیت در اندیشه با ما تماس بگیرید.

در روش دوم برای کاهش مصرف انرژی برق در زمستان می توان به جای کویل گازی از کویل آب گرم استفاده کرد به این صورت که جلوی یونیت داخلی و در مسیر کانال، یک کویل آب گرم قرار می دهند و داکت اسپیلت صرفا نقش فن را ایفا می کند. در زمستان آب گرم از پکیج یا موتورخانه در کویل جریان می یابد و آن را گرم می کند و هوای وارد شده به یونیت داخلی در اثر برخورد با سطح گرم کویل و چرخش فن گرم می شود و به محیط انتقال پیدا می کند.

کویل آب گرم ال جی و کویل هایسنس از کویل های وارداتی با کیفیت هستند و همچنین  کویل آب گرم کیسان و کویل پیشگام پارت از برندهای مطرح کویل ایرانی هستند که از کیفیت خوبی برخوردار می باشند. برای نصب و خرید داکت اسپلیت در اندیشه با متخصصان تهویه برتر تماس بگیرید. بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از مزایای نمایندگی اندیشه داکت اسپیلت می باشد.

 

دسترسی سریع