تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی رادیاتور آنیت در اندیشه

نمایندگی رادیاتور آنیت در اندیشه

5

تهویه برتر نمایندگی رادیاتور آنیت در اندیشه می باشد و با سالها فعالیت آماده ارائه خدمات نصب و فروش و سرویس رادیاتور های آنیت در سطح شهر اندیشه می باشد. در این بخش اطلاعات کاملی درباره رادیاتورهای آنیت به شما ارائه شده است. در صورت داشتن هر گونه سوال با ما در تماس باشید. شرکت آنیت یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده رادیاتورهای آلومینیومی در سال های اخیر می باشد که همگام با بروزترین فناوری های دنیا، به طراحی و تولید رادیاتورهای آلومینیومی و دکوراتیو می پردازد. آنیت با تکیه بر تخصص و سلیقه طراحان متخصصان خبره داخلی و خارجی توانسته با تولید رادیاتورهای شکیل و شیک (تحت لیسانس Anit Global) روح تازه ای به بازار محصولات تکراری و یکنواخت تجهیزات گرمایشی در ایران بدمد.

زیبایی تنها ویژگی رادیاتورهای آنیت نیست، بلکه این شرکت با ابداع و بهره گیری از تکنولوژی های نوین از قبیل مایکروفین، سیستم دوجداره ضد خوردگی و پوسیدگی و البته تکنولوژی ضد تولید هیدروژن، در راستای تولید محصولات بادوام و دوستدار محیط زیست نیز، نام خود را در بازار محصولات گرمایشی سر زبان ها انداخته است. در حال حاضر، شرکت آنیت تنها تولید کننده رادیاتورهای آلومینیومی و دکوراتیو با ایجاد گرمایش یکنواخت و گرید انرژی A  در ایران می باشد. رعایت استانداردهای کیفی و ایمنی در تولید، ظاهر زیبا و منطبق با سلایق ایرانی و جهانی و قیمت مناسب از دیگر ویژگی های محصولات آنیت می باشد. همچنین می توان آنیت را دارنده القابی چون، طراح کم مصرف ترین رادیاتورهای تولیدی داخل و سازنده تنها رادیاتورهای ایران با سیستم گرمایش یکنواخت (که بارها و بارها بصورت آزمایشی و کاربردی ثابت شده است) دانست. جهت خرید و استعلام قیمت رادیاتور آنیت در اندیشه با ما تماس بگیرید.

کاتالوگ محصول

از این قسمت می توانید کاتالوگ این محصول را مشاهده نمایید:

شماره تلفن نمایندگی رادیاتور آنیت در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش رادیاتور آنیت در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت رادیاتور آنیت در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش رادیاتور آنیت در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

راهنمای خرید رادیاتور آنیت در اندیشه

در سال های اخیر آنیت در تولید انواع رادیاتور های آلومینیومی بسیار موفق بوده که به همراه چندین متخصص با تجربه و طراحان کاردان داخلی و خارجی زیر نظارت مستقیم نماینده ویژه سازمان جهانی انرژی Energy Glod و تحت لیسانس شرکت Anit Global تکنولوژی های خود را به بازار ایران و اروپا ارائه می کند. رادیاتور آنیت تولید کننده نسل جدید رادیاتورهای ترکیبی خانگی می باشد و با ابداع تکنولوژی جدید مثل : مایکروفین ، سیستم دو جداره ضد خوردگی ، پوسیدگی مقابله می کند. سیستم گرمایشی رادیاتور های آنیت به صورت یکنواخت بوده و گرید انرژی آن A++ می باشد.

رادیاتور آنیت

 افتخارات رادیاتورهای آنیت

رادیاتورها آنیت دارای گواهینامه استاندارد CE  اروپا و پروانه استاندارد ایران با درج گرید A و گواهی فعالیت واحد تحقیق و توسعه از وزات صنعت و معدن و تجارت و گواهینامه ISO 9001 و ISO 18001 و جایزه ویژه سازمان جهانی انرژی و دارنده مدل طلا و نقره و برنز مسابقات بین المللی اختراعات سویس و جایزه ویژه سازمان اختراعات آلمان و دارنده مدال نقره مسابقات اختراعات مجارستان می باشد.

رادیاتور آنیت

روش گرمایش یکنواخت

تفاوت دما در این رادیاتور در زمان کاهش فشار مشکل سازه بوده و لوله کشی غیر استاندارد ، عدم استفاده از سیستم تقسیم مناسب آب ، پمپ ضعیف پکیج ، طولانی بودن مسیر آب و مواردی دیگر مشکلات را بیشتر می کنند . رادیاتور آنیت دارای دبی پایینی می باشند و در دبی پایین بهترین عملکرد را دارند و به عبارتی دیگر به صورت یکنواخت گرم می شوند . تهویه برتر نمایندگی رادیاتور آنیت در اندیشه می باشد. برای خرید با ما در تماس باشید.

تحمل فشار بالای رادیاتور آنیت

به دلیل استفاده از آلیاژ خاص و اتصالات CNC و به روش رزوه ای مونتاژ و آب بندی اتصالات به سه روش همزمان ، می تواند فشار بالایی را تحمل کنند . فشار کارکردی آن بیش از 50 بار و لحظه ای 120 بار می باشد .

فناوری ماکروفین رادیاتور های آنیت

سطح تماس با هوا در رادیاتور آنیت تاثیر چشم گیری در افزایش میزان ظرفیت حرارتی رادیاتور دارد . هر چه سطح تماس با هوا بیشتر باشد به همان اندازه ظرفیت حرارتی افزایش می یابد .

نوع افزایش سطح هوا در رادیاتورهای آنیت

طرحی خاص پره ها

استفاده از تکنولوژی مایکروفین

برای افزایش سطح حرارتی هر پره به صورت کلی و افزایش ظرفیت حرارتی نهایی به صورت چشمگیر ، رادیاتور آنیت به صورت لوله ای شکل و با تعبیه مایکروفین در جداره داخلی صورت گرفته است .

برای خرید رادیاتور آنیت در اندیشه با متخصصین ما تماس بگیرید

تکنولوژی ضد خوردگی رادیاتورهای آنیت

این رادیاتورها در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند  و در برابر رسوب و تولید گاز هیدروژن مقاوم می باشند . آنیت با استفاده از لایه ای محافظ خوردگی برای اولین بار قدرت خورندگی آب را مهار می کند و باعث پایداری طول عمر سیستم گرمایشی می شود.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی و توضییحات یکی از پرفروش ترین محصولات آنیت با نمایندگی رادیاتور آنیت در اندیشه ، تهویه برتر تماس حاصل نمایید.

دسترسی سریع