تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی رادیاتور لورچ در اندیشه

نمایندگی رادیاتور لورچ در اندیشه

5

تهویه برتر نمایندگی رادیاتور لورچ در اندیشه می باشد و با سالها فعالیت آماده ارائه خدمات نصب و فروش و سرویس رادیاتور های لورچ در سطح شهر اندیشه می باشد. در این بخش اطلاعات کاملی درباره رادیاتورهای لورچ به شما ارائه شده است. در صورت داشتن هر گونه سوال با ما در تماس باشید. یکی از انواع رادیاتورهایی که در سال های اخیر مورد توجه خریداران قرار داشته، رادیاتور پنلی لورچ بوده است. قیمت رادیاتور پنلی لورچ نسبت به برخی از برندهای مطرح به میزان اندکی پایین تر است؛ با این حال به نظر می رسد توجه به محصولات این برند به دلیل کیفیت تولید و خدمات پس از فروش باشد. شرکت تولیدی لورچ که بیش از 4 دهه فعالیت مستمر و با کسب رضایت مشتری را در کارنامه خود دارد، یکی از برندهای معتبر تولید کننده رادیاتور پنلی در اصفهان است. این برند توانسته با کسب انواع گواهینامه های بین المللی و نشان استاندارد ایران، خود را در زمره بهترین تولیدکنندگان انواع محصولات در ایران قرار دهد. رادیاتور پنلی یا پانلی تنها یکی از محصولات این برند شناخته می شود.

کاتالوگ محصول

از این قسمت می توانید کاتالوگ این محصول را مشاهده نمایید:

شماره تلفن نمایندگی رادیاتور لورچ در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش رادیاتور لورچ در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت رادیاتور لورچ در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش رادیاتور لورچ در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

راهنمای خرید رادیاتور لورچ در اندیشه

انواع مدل های رادیاتور پانلی لورچ در نمایندگی اندیشه

در حال حاضر 3 نوع رادیاتور پنلی در این مجموعه تولید و روانه بازار شده است. هر کدام از آن ها ویژگی های ظاهری و فنی خاص خود را دارند. بیشتر تفاوت البته در طراحی ظاهری این رادیاتورها است. برای اطلاع بیشتر با نمایندگی رادیاتور لورچ در اندیشه تماس حاصل نمایید.

نمایندگی رادیاتور لورچ در اندیشه

  • رادیاتور پنلی لورچ مدل پربازده

رادیاتور پنلی لورچ مدل پربازده دارای یک صفحه منحنی شکل است که طول آن از 60 تا 140 سانتی‌متر متغیر خواهد بود. این نوع رادیاتور با انواع سیستم‌های گرمایش مرکزی مانند پکیج و موتورخانه سازگاری دارد و از این نظر هیچ محدودیتی را برای کاربران ایجاد نمی‌کند. این نوع رادیاتور در فشار هوای 13 بار تست شده است؛ به همین دلیل می‌توان با خیال راحت در ساختمان‌های بسیار بلند و برج‌هایی تا 22 طبقه از آن استفاده کرد. ظرفیت حرارتی در این مدل از رادیاتور پنلی لورچ از 1128 تا 2632 کیلوکالری بر ساعت متغیر است و می‌تواند حتی در صورت وجود اختلاف دما تا 60 درجه سانتی‌گراد، بازده خوبی را از خود نشان دهد. حجم آبگیری رادیاتور پنلی لورچ مدل پربازده در بازه 3.41 تا 7.95 لیتر قرار می‌گیرد؛ همین کم بودن حجم آبگیری، سرعت انتقال حرارت را در این محصول افزایش داده است.

  • رادیاتور پنلی لورچ مدل افروز

رادیاتور پنلی لورچ مدل افروز با استفاده از ورق‌های 1.25 میلی‌متری و مطابق با استاندارد EN10130 تولید شده است. طول بدنه این محصول بین 60 تا 160 سانتی‌متر متغیر است و می‌تواند برای ایجاد گرما در اتاق‌هایی با ابعاد 13 تا 120 متر مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته این متراژ بسته به اینکه ساختمان در کدام طبقه قرار گرفته، متفاوت است. ظرفیت حرارتی مدل افروز از 1128 تا 3008 کیلوکالری بر ساعت متفاوت است. به علاوه حجم آبگیری آن هم بین 3.41 تا 9.8 لیتر قرار می‌گیرد که باعث بهبود سرعت انتقال حرارت در این محصول شده است.

  • رادیاتور پنلی لورچ مدل آذر

یکی از مزیت‌های رادیاتور پنلی لورچ مدل افروز، نصب آسان آن است. این محصول دو عدد کنوکتور دارد که باعث بهبود کارایی این رادیاتور در حرارت دهی شده است. این نوع رادیاتور با استفاده از ورق‌های منحنی در ابعاد 60 تا 160 سانتی‌متر به بازار عرضه شده است. ظرفیت حرارتی در مدل آذر برابر 1128 تا 3008 کیلوکالری بر ساعت است که می‌تواند به راحتی تا اختلاف دمای 60 درجه سانتی‌گراد را پوشش دهد. با توجه به کیفیت بالای ساخت در رادیاتور پنلی لورچ مدل افروز، می‌توان از این محصول در ساختمان‌هایی تا 22 طبقه استفاده کرد.

برای خرید رادیاتور پنلی لورچ در اندیشه بهتر است با مقایسه این سه نوع با هم، بهترین آن را انتخاب کنید. همچنین برای انتخاب طول مناسب، بهتر است به فرمول محاسبه اندازه رادیاتورهای پانلی مراجعه کنید یا با افراد با تجربه مشورت نمایید. رادیاتور پنلی لورچ اصفهان دارای 5 سایز طول شامل 60، 80، 100، 120 و 140 سانتی متر است.

نمایندگی رادیاتور لورچ در اندیشه

مزایای خرید رادیاتور پنلی لورچ در اندیشه

کیفیت تولید رادیاتور پانلی لورچ را می توان به عنوان یکی از بارزترین مزایای این محصول برشمرد. خوشبختانه برای تولید انواع رادیاتور لورچ اصفهان از خط تولید به روز و مدرن زیر نظر شرکت Leas ایتالیا استفاده می شود که نشان از کیفیت بالای محصولات این مجموعه تولیدی دارد. اگرچه بازده حرارتی انواع رادیاتورهای این برند متفاوت است؛ اما در مجموع هر 3 مدل تولید شده، بازده نسبتا بالایی را به خود اختصاص داده اند. مدل پربازده پرفروش ترین رادیاتور پنلی لورچ به حساب می آید زیرا بازده حرارتی بالایی دارد. به همین علت نیز در زمره بهترین تاسیسات قرار گرفته است. فولادی لورچ با روکش باکیفیت تولید می شوند. روکش های به کار رفته در این پانل ها کمک می کنند تا احتمال زنگ زدگی و خوردگی فولاد به حداقل ممکن برسد.

یکی از مهمترین ویژگی های برند لورچ، خدمات پس از فروش آن است. ارائه بهترین نوع از خدمات پس از فروش بر روی انواع رادیاتور پنلی کمک می کند تا شما با خیال آسوده از این برند خرید کنید. همچنین، رادیاتور لورچ اصفهان، 12 سال گارانتی تعویض دارد که نشان از کیفیت بالا و ارائه خدمات بی نظیر توسط این شرکت است. برای اطلاع از شرایط خرید رادیاتور لورچ در اندیشه با ما تماس بگیرید.

دسترسی سریع