تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی کولر گازی اجنرال در ملارد

نمایندگی کولر گازی اجنرال در ملارد

5

اگر به دنبال نمایندگی کولر گازی اجنرال در ملارد هستید، تهویه برتر آماده ارائه بهترین خدمات به شما می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم.

کولر گازی اجنرال انواع مختلف کولر گازی ها را تولید میکند از جمله کولر گازی های اسپلیت دیواری، کولر گازی های داکت یا همان کانالی، مولتی پنل ساده و پیشرفته و کاستی. با توجه به سابقه خوب و طولانی در زمینه تولید تخصصی تهویه مطبوع این شرکت، این شرکت مورد اعتماد اغلب مردم دنیا می باشد و به همین دلیل از آن به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید تهویه مطبوع یاد می شود.

ویژگی های کولر گازی اجنرال

شرکت اجنرال با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته کشور ژاپن در شرایط های مختلف آب و هوایی نسبت به رقبای خود از راندمان و کیفیت بالاتری برخوردار است و با توجه به سابقه زیاد این شرکت در زمینه تولید تهویه مطبوع از محصولات این شرکت استقبال بسیاری می‌شود. بهترین و رایج ترین انتخاب برای مشتریانی که به کیفیت و بهینه سازی مصرف انرژی در اولویت می دهند کولر گازی اسپلیت دیواری اجنرال است تکنولوژی اینورتر یکی از بهترین تولید های این شرکت می باشد.

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی اجنرال ملارد

تهویه برتر مرکز فروش کولر گازی اجنرال در شهر ملارد می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی اجنرال در ملارد

تهویه برتر مرکز فروش کولر گازی اجنرال در ملارد می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت کولر گازی اجنرال در ملارد چقدر است؟

قیمت فروش کولر گازی اجنرال در ملارد بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

خریداران ابتدا به قیمت کولرهای گازی توجه می‌کنند و سپس به میزان مصرف انرژی، اما گاهی به علت کمبود بودجه راضی به خرید محصول با درجه مصرف انرژی  نیز می شوند. محصولات کولرگازی با رده‌ی کیفی A+ ) آ پلاس) و یا A++ ) آ توپلاس) در بازار وجود دارند و همگی به طور میانگین ۴۰ درصد صرفه جویی  انرژی دارند. بعضی از کولرهای گازی  رده‌ی کیفی A++ با ۶۰ درصد ذخیره انرژی هستند .

موتورهای اینورتر به عنوان کم مصرف‌ترین موتور کولرهای گازی شناخته میشوند بنابراین بهتراست مشتریان با توجه به فضای مورد نظر خود اسپیلت با قدرت موتور مناسب را انتخاب کنند و همچنین اولویت خرید خود را بر میزان مصرف انرژی متمرکز کنند زیرا که کولرهای گازی با درجه کیفی B در طولانی مدت هزینه‌ی زیادی را در بر خواهند داشت.

کولر پرتابل یا به اصلاح کولرهای قابل حمل مانند مدل پنجره ای یک تکه بوده و تمام قطعات در یک قاب قرار داشته و زیر دستگاه چرخ برای حرکت وجود دارد.پشت کولر پرتابل یک لوله خرطومی از جنس پلاستیکی وجود دارد به قطر حدودا ۱۵ سانتی متر که گرمای موتور را به بیرون هدایت می کند

شارژ گاز برای کولرهای پنجره ای و پرتابل تا زمانی دستگاه خنک کنندگی خوبی دارد نیاز نیست چرا که دارای یک سیکل بسته هستند اما کلیه اسپلیت ها به دلیل استفاده از اتصالات برنجی در قسمت اتصال لوله مسی به دستگاه امکان خارج شدن تدریجی گاز وجود دارد لذا توصیه می شود سالی یکبار فشار آن توسط سرویسکار تنظیم شود.در مورد سرویس شستشو کلیه کولرها سالی یکبار نیاز دارند و باید کویل های اواپراتور و کندانسور با مواد خاص شوینده شسته شود و فیتلر ها نیز تمیز شود

به شکل دوره ای اقدام به سرویس کولر گازی کنید. سرویس کردن، یعنی پیدا کردن ایرادات احتمالی که میتواند منجر به مشکلات اساسی شود و شما نیاز به تعمیر کولر گازی داشته باشید. مسائلی از قبیل تعویض قطعات، شارژ گاز کولر و دیگر مواردی از این دست که برای هر دستگاه کولر گازی ممکن است پیش بیاید. چنانچه به این توصیه ما گوش کنید قول مید هیم دستگاه کولر گازی شما بهتر برای شما کار خواهد کرد و ماندنی تر خواهد بود و هر ماه مجبور به پرداخت هزینه های سنگین تعمیر کولر گازی نیستید.

  • عدم تعبیه شدن پنل در هنگام نصب در محل مناسب خود یعنی به روی سینی دیواری
  • خراب بودن بوشن که باعث ایجاد صدای ناهنجار می شود.
  • تاب داشتن شفت موتور پروانه داخلی
  • محکم نبستن پیج های قاب پنل در هنگام تعمیرات
  • معیوب بودن موتور بلوور
  • کثیف بودن بلوور که خود باعث می شود بلوور از حالات بالانس خود خارج شود و صدای ناهنجاری بدهد.
  • شکستگی در پایه ها و پره های بلوور
  • تعبیه نامناسب بلوور بعد از سرویس یا تعمیر کولر گازی

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

نمایندگی کولر گازی اجنرال ملارد در یک قدمی شماست

کولر گازی یکی از گرانقیمت‌ترین وسایل ضروری برای منازل، دفاتر و محیط‌های تجاری است. از این رو، هنگام انتخاب کولرگازی باید تمامی عوامل را بررسی کرده تا بتوانید یک خرید خوب داشته باشید. تهویه برتر ارائه دهنده انواع خدمات مرتبط با کولر گازی آماده خدمات رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی کولر گازی در ملارد هستید حتما این صفحه را مطالعه کنید.

اطلاعات بیشتر درباره کولر گازی اجنرال

شرکت فوجیستو ژاپن کولر گازی های اجنرال را در مراکز آزمایشگاهی خود آزمایش کیفیت قرار می دهد تا در سخت ترین شرایط کاری اذکار و عملکرد خوب این دستگاه اطمینان حاصل کند. شرکت اجنرال جهت اطمینان کامل از از کولر گازی های خود کمپرسور این دستگاه ها را بدون هیچ قید و شرطی در اغلب کشورهای دنیا برای ۵ سال گارانتی می کند. کولر گازی اجنرال در ابعاد و حجم های مختلفی تولید می شود از دوازده هزار تا چهل و پنج هزار و همچنین با مشخصات فنی مختلف و عملکرد های سرمایشی و سرمایشی گرمایشی. این کولر گازی ها مجهز به گازمبرد R410a میباشند و دارای رده انرژی+A هستند.

برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی کولر گازی اجنرال ملارد تماس بگیرید.

دسترسی سریع