تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی فروش و تعمیر کولر گازی در اندیشه

نمایندگی فروش و تعمیر کولر گازی در اندیشه

4.6

تهویه برتر، معتبر ترین نمایندگی فروش و تعمیر کولر گازی در اندیشه می باشد. کلیه سرویس کاران ما به صورت تخصصی آموزش دیده و دارای مدرک می باشند. از این رو با خیال راحت نصب و تعمیر دستگاه خود را به متخصصین نمایندگی سرویس کولرگازی در اندیشه تهویه برتر بسپارید. اگر قصد خرید هر یک از برند های کولر گازی در منطقه اندیشه را دارید می توانید با ما تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان ما نهایت استفاده را ببرید.

تهویه برتر با سالها تجربه در نصب و اجرای سیستم های سرمایشی و گرمایشی در سطح اندیشه می تواند بهترین گزینه برای راه اندازی کولر گازی شما باشد. همچنین می توانید بهترین قیمت خرید کولر گازی در اندیشه را از ما بخواهید. منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر کولر گازی در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.
تهویه برتر نماینده اصلی محصولات زیر می باشد

قیمت فروش و تعمیر کولر گازی در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش و سرویس کولرگازی در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

نمایندگی فروش و تعمیر کولر گازی در اندیشه

راهنمای خرید و سرویس کولرگازی در اندیشه

به شما بازدید کننده محترم خوشامد می گوییم. مفتخریم که خدمات خود در بخش نمایندگی کولر گازی اندیشه را به اطلاع شما برسانیم. جهت کسب هر گونه اطلاعات بیشتر با شماره های ما تماس حاصل نمایید. سیستم‌های کولر گازی یکی از رایج‌ترین وسایل برقی هستند و تقریباً در ۷۵ درصد خانه‌ها یک نوع کولرگازی نصب شده‌ است.
دستگاه کولرگازی، بخشی جدایی‌ناپذیر از هر خانه‌ است و بخش عمده‌ای از بودجه لوازم خانگی ضروری شما را به خود اختصاص می‌دهد. انتخاب یک کولرگازی مناسب بسیار مهم است؛ زیرا سرمایش، راحتی و مصرف انرژی خانه شما به‌طور مستقیم به آن بستگی دارد. از همین رو، در بخش نمایندگی کولر گازی در اندیشه قصد داریم به بررسی موضوعات زیر بپردازیم:

  • انواع کولرگازی و مزایا و معایب آن‌ها
  • فاکتورهای مهم هنگام خرید و انتخاب بهترین کولرگازی
  • مشکلات رایج کولرگازی و راه‌حل آن‌ها
  • نکاتی مهم هنگام انتخاب شرکت ارائه‌دهنده سرویس کولرگازی
  • چرا نمایندگی کولر گازی در اندیشه تهویه برتر

انواع کولر گازی موجود در نمایندگی اندیشه

انواع مختلفی از کولرگازی در بازار عرضه می‌شود که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در ادامه، انواع کولرهای موجود در بازار را بررسی می‌کنیم تا بتوانید هنگام خرید کولرگازی بعدی خود، تصمیمی درست بگیرید. هشت نوع اصلی دستگاه کولرگازی در بازار وجود دارد. هر نوع کولرگازی برای فضای خاصی طراحی شده و هدف خاصی را برآورده می‌کند و بیشتر این موارد توسط نمایندگی تهویه برتر در اندیشه قابل تامین می باشد. انواع مختلف کولرگازی به شرح زیر است.

خرید وارنیش حرارتی

نمایندگی تعمیر کولر گازی در اندیشه

کولر گازی مرکزی

اگر خانه بزرگی دارید و می‌خواهید چندین اتاق را همزمان خنک کنید، این نوع کولرگازی برای شما مناسب خواهد بود. یک دستگاه کولر گازی مرکزی از یک سیستم اسپلیت استفاده می‌کند که هوا را از طریق کانال‌های نصب‌شده در خانه شما تنظیم می‌کند. اسپلیت به این معنی است که سیستم از دو واحد اصلی تشکیل شده است. یونیت خارجی که متشکل از کندانسور و کمپرسور است در حالی که واحد داخلی شامل کویل اواپراتور و هواگیر است. مانند هر کولرگازی معمولی، کولرگازی مرکزی نیز از مبرد برای حذف گرمای هوای داخل استفاده می‌کند. این گرما به بیرون رانده می‌شود و هوای خنک از طریق مجاری به داخل کشیده می‌شود. با استفاده از فناوری مدرن HVAC، ترموستات‌های قابل‌برنامه‌ریزی را می‌توان با سیستم کولرگازی مرکزی برای تجربه یک خانه هوشمند ترکیب کرد.

تهویه برتر بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی در اندیشه می باشد. با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزایای سیستم کولرگازی مرکزی:

طبق تجربه چندین ساله متخصصین نمایندگی کولر گازی در اندیشه تمام اتاق های متصل به کانال‌ها را به یکباره خنک می‌کند و در نتیجه در کمترین زمان محیط و فضای داخل خانه یا دفتر را خنک می‌کند. از آنجایی که هوای خنک در همه اتاق ها به گردش در می آید، رطوبت خانه کاهش می یابد.

معایب سیستم کولرگازی مرکزی:

انرژی زیادی مصرف می‌کند که به صدور قبض برق بالاتر منجر می‌شود.
چنین واحدهایی در صورت بروز مشکل در مجاری ممکن است کارایی خود را از دست بدهند.
برخی وجود یونیت بیرونی را یک ایده نه چندان جذاب می‌دانند اما شما همیشه می‌توانید به طور خلاقانه واحد خارجی کولرگازی خود را در حیاط خلوت خود پنهان کنید.

سرویس کولرگازی در اندیشه

مینی اسپلیت بدون داکت ( بدون کانال)

اگر می‌خواهید کولرگازی شما راندمان بهتری داشته باشد یا می‌خواهید از شر تعداد زیادی کانال‌کشی خلاص شوید یا فقط می‌خواهید بخشی از خانه شما خنک شود، نمایندگی کولر گازی در اندیشه انتخاب سیستم‌های کولرگازی مینی اسپلیت بدون داکت را به شما پیشنهاد می کند. سیستم‌های بدون داکت یک انتخاب عالی برای خانه‌های امروزی هستند. این نوع کولر گازی، از یک واحد خارجی که ترکیبی از یک کمپرسور و یک کندانسور و یک یا چند واحد داخلی است تشکیل شده است. واحدهای داخلی بر روی دیوار نصب‌شده و مجهز به دمنده هوا هستند. واحدهای داخلی و خارجی از طریق لوله به هم متصل می‌شوند و نوع مبرد در آن‌ها بسته به نوع استفاده متفاوت است.

از آنجایی که این کولرگازی‌های داخلی کوچک و جمع‌وجور هستند، در هر اتاق معمولاً یک واحد داخلی نصب می‌شود که می‌توان از آن برای اهداف گرمایش یا سرمایش استفاده نمود. این نوع از کولرگازی در مقایسه با برخی دیگر از گزینه‌های موجود در بازار در مصرف انرژی، بسیار کارآمدتر هستند، اما اگر قصد نصب یک دستگاه در هر اتاق برای پوشش کل خانه را داشته باشید بهتر است بیشتر هزینه کنید و یک گزینه مناسب‌تر بخرید. مینی اسپلیت‌های بدون داکت با یک ریموت کنترل کار می‌کنند، اما با یک ریموت کنترل هوشمند، می‌توانید با استفاده از گوشی خود از هر جای منزل یا محل کار آن را کنترل کنید.

برای سرویس کولرگازی در اندیشه با ما تماس بگیرید

مزایای مینی اسپلیت‌های بدون داکت:

  • می‌توان آن را در هر مکانی به راحتی و بدون دردسر و کانال‌کشی زیاد نصب کرد.
  • می‌توان دمای هر اتاق را به صورت جداگانه کنترل کرد.

معایب مینی اسپلیت‌های بدون داکت:

  • یک دستگاه مینی اسپلیت بدون کانال برای خنک کردن خانه های بزرگ مناسب نیست.
  • از آنجایی که یونیت داخلی یک مینی اسپلیت بدون داکت روی دیوار نصب شده است، بنابراین با چشم غیر مسلح قابل مشاهده خواهد بود.

کولرگازی پنجره‌ای

از آنجایی که سیستم‌های کولر گازی پنجره‌ای در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند، اگر به دنبال خنک کردن یک اتاق یک‌نفره یا یک فضای کوچک هستید گزینه‌ای مناسب خواهند بود. کولرگازی پنجره‌ای از ابتدا به عنوان بهترین سیستم خنک‌سازی فضاهای کوچک‌تر تولید و به رایج‌ترین نوع کولرگازی تبدیل شد.

کولرگازی پنجره‌ای دستگاهی است که تمام اجزای آن در داخل واحد قرار دارد. این دستگاه، گرما را از قسمت بیرونی خود خارج می‌کند و با کشیدن هوای خنک به قسمت داخلی سیستم، اتاق را خنک می‌کند. همان‌طور که از نام آن پیداست این سیستم در پنجره یا با ایجاد سوراخ در دیوار نصب می‌شود.
این نوع کولرگازی دارای فیلتری است که هوا را به بیرون هدایت می‌کند تا هوای تمیز به طور منظم جریان داشته و کولرگازی بازدهی بالایی داشته باشد. این نوع کولرگازی، کنترل‌هایی بر روی دستگاه دارد و ممکن است با یک ریموت نیز همراه باشد.

آیا این کولر در نمایندگی کولر گازی در اندیشه موجود است؟

معمولاً اکثر دستگاهای خنک کننده از برند های مختلف در نمایندگی کولر گازی در اندیشه موجود می باشد. ولی پیشنهاد می کنیم برای اطلاع دقیق با ما تماس بگیرید.

مزایای کولرگازی پنجره‌ای:

  • قیمت و هزینه کمتر کولرگازی پنجره‌ای نسبت به دیگر انواع کولرگازی‌ّ
  • نصب ساده و نگهداری راحت
  • عدم اشغال فضای کف خانه یا دفتر

معایب کولرگازی پنجره‌ای:

  • حین کار صدا می‌دهد و از بیرون خانه قابل مشاهده است.
  • باید نزدیک یک پریز برق مناسب قرار گیرد.
  • همه پنجره‌ها از این نوع سیستم کولرگازی پشتیبانی نمی‌کنند. کولرگازی‌های پنجره‌ای برای نصب روی پنجره های دارای شکل و ترتیب نامنظم مناسب نیستند.

نصب کولر گازی در اندیشه

کولر گازی پرتابل در نمایندگی اندیشه

کولرگازی پرتابل به کولرگازی‌های پنجره‌ای شباهت دارد. تمام اجزای آن در داخل یک واحد قرار دارند اما تفاوت کولرگازی پرتابل با کولر گازی پنجره‌ای در این است که کولرگازی پرتابل یک دستگاه مستقل است و بنابراین می‌توان آن را از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کرد. تنها چیزی که نیاز دارید یک پریز برق برای روشن کردن آن و دسترسی به پنجره‌ای است که هوای دستگاه از طریق قیف آن تخلیه شود.

اگر می‌خواهید فضایی را به‌طور موقت خنک کنید یا جایی هستید که نصب کولرگازی پنجره‌ای یا اسپلیت ممکن نیست، نمایندگی کولر گازی در اندیشه به شما پیشنهاد می دهد یک کولرگازی پرتابل را انتخاب کنید. این سیستم‌ها بسیار مفید هستند و نسخه‌های کوچک‌تر آن‌ها را می‌توان حتی برای اتاق یا حمام استفاده کرد. کولرگازی‌های پرتابل، تک شیلنگ یا دو شیلنگ هستند. کولرگازی پرتابل تک شیلنگ، هوا را از داخل اتاق گرفته و آن را به فضای بیرون هدایت می‌کنند. اما در کولرگازی پرتابل دارای دو شیلنگ، با استفاده از یک شیلنگ، هوای بیرون را جذب می‌کنند که این هوا کمپرسور را خنک می‌کند و سپس از راه شیلنگ دیگر هوا به بیرون از داخل اتاق یا خانه هدایت می‌شود.

از آنجایی‌که اجزای کولرگازی پرتابل در داخل واحد قرار می‌گیرد، فن اواپراتور آن به طور مداوم کار می‌کند تا رطوبت متراکمی که در داخل واحد جمع شده است را تبخیر کند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی در اندیشه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان محترم می باشد.

مزایای کولرگازی‌های پرتابل:

  • راه‌اندازی سریع و ساده
  • قابل جابجایی راحت در خانه و دفتر کار
  • عدم نیاز به نصب دائمی
  • یک گزینه مناسب برای خنک کردن نقطه‌ای

معایب کولرگازی‌های پرتابل:

  • کولرگازی‌های پرتابل در حین کار پر سر و صدا هستند
  • خنک کردن اتاق‌های بسیار بزرگ مشکل است
  • واحدهای پرتابلی که دارای شیلنگ هستند باید در نزدیکی پنجره قرار گیرند و همچنین شیلنگ قسمت پایینی راه پنجره شما را مسدود می‌کند.

آیا کولر گازی پرتابل در نمایندگی کولرگازی اندیشه موجود است؟ بله این مدل هم موجود می باشد. جهت استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

دستگاه کولرگازی قابل نصب روی زمین

اگر شما کولرگازی مینی اسپلیت را ترجیح می‌دهید اما فضای لازم برای یک دستگاه دیواری را ندارید، کولرگازی قابل‌نصب روی زمین برای راحتی شما طراحی شده‌اند. یونیت داخلی کولرگازی نصب‌شده بر روی زمین قرار می‌گیرد و واحد بیرونی را می‌توان بدون آماده‌سازی محل اصلی یا هرگونه کانال‌کشی نصب کرد. این کولرگازی برای فضاهایی با دیوارهای کج مانند اتاق زیر شیروانی یا ساختمان‌هایی که با مواد شکننده مانند شیشه ساخته ‌شده‌اند ایده‌آل است.

یونیت را می‌توان تا ۶ اینچ بالاتر از کف نصب کرد و از طریق یک سوراخ کوچک در دیوار به یونیت خارجی متصل نمود. یکی از مزایای شگفت‌انگیز این کولر گازی این است که به شما امکان بررسی فیلترهای هوا را می‌دهد. کولرگازی قابل نصب روی زمین برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند یا افرادی که مایلند کیفیت هوای داخل خانه خود را تا حد ممکن تمیز نگه دارند ایده‌آل است. سیستم‌های نصب‌شده روی زمین، اتاق را سریع‌تر از هر سیستم نصب دیگری خنک یا گرم می‌کنند؛ زیرا فن هوا را مستقیماً در سطح شما می‌برد. برعکس، واحدهایی که در بالای دیوار نصب می شوند، اغلب ممکن است در خنک کردن یکنواخت و کارآمد اتاق با مشکل مواجه شوند. واحدهای سیستم به فضای خالی در اطراف خود نیاز دارند تا به طور موثر عمل کنند و هوا را به خوبی به گردش درآورند. مطمئن شوید که دستگاه به دلیل قرار گرفتن مبلمان یا دیوارها مسدود نشده است.

خرید کولر گازی در اندیشه

مزایای کولرگازی قابل نصب روی زمین:

  • ایده‌آل برای افراد مسن ساکن در خانه به دلیل قابلیت دسترسی
  • نصب راحت و ساده
  • یک انتخاب عالی برای فضاهای تنگ و کوچک؛ زیرا فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند

معایب کولر‌گازی قابل نصب روی زمین:

  • ممکن است به دلیل موانع موجود در اتاق مثل مبلمان خوب جریان هوا آنطور که باید به گردش درنیاید.
  • به دلیل عدم توزیع یکسان جریان هوا ( جریان موضعی هوا) برای اتاق‌های بزرگ مناسب نیست.

آیا کولر گازی قابل نصب روی زمین در نمایندگی کولر گازی در اندیشه موجود است؟ معمولاً این مدل هم همیشه موجود بوده است. برای استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی در اندیشه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان محترم می باشد.

کولر گازی هوشمند

کولرهای گازی هوشمند نوعی کولر گازی کوچک، پنجره‌ای یا پرتابل هستند که به اینترنت اشیا مجهز هستند. این کولرگازی‌ها به وای فای وصل می‌شوند و با یک برنامه بومی ارائه می‌شوند که امکان کنترل جهانی از طریق تلفن هوشمند را فراهم می‌کند. بسته به شرکت سازنده، این کولرگازی قابلیت‌های متعددی دارد. برخی از این قابلیت‌ها عبارت‌اند از: برنامه‌ریزی هفتگی، ژئوفنسینگ، کنترل محدوده دما و چندین ویژگی دیگر. با استفاده از این قابلیت‌ها می‌توانید به یک آرامش عالی همراه با صرفه‌جویی در انرژی دست یابید. کنترلرهای کولرگازی هوشمند نیز در بازار موجود است که تمام قابلیت‌های کولرگازی هوشمند را برای یک واحد کانالی معمولی فراهم می‌کنند. آن‌ها مانند ترموستات‌های قابل‌برنامه‌ریزی کار می‌کنند.

مزایای کولرگازی هوشمند:

  • راحتی و آسایش را با ویژگی‌های متعدد فراهم می‌کند.
  • به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند.

معایب کولرگازی هوشمند:

  • گرانتر از کولرگازی‌های معمولی است.
  • اتصال به وای فای برای استفاده از تمام ویژگی‌ها ضروری است.

سیستم کولرگازی ژئوترمال یا زمین‌گرمایی

گرمایش و سرمایش ژئوترمال، روشی نسبتا جدید محسوب می‌شود که با استفاده از خواص عایق بودن زمین کار می‌کند. از آنجایی که دمای کمتر از ۴ تا ۶ فوت زمین در تمام سال بدون توجه به آب‌وهوا ثابت می‌ماند، فناوری ژئوترمال از این مزیت برای گرم کردن و خنک کردن خانه شما به نحو احسن استفاده می‌کند. این سیستم دارای لوله‌هایی است که از یک حلقه تشکیل شده‌اند و آب را بین خانه شما، یک پمپ حرارتی و زمین به گردش در می‌آورند.

مزایای سیستم کولرگازی ژئوترمال:

  • از نظر مصرف انرژی بسیار کارآمد است.
  • طول عمر نسبتا بیشتری نسبت به سایر انواع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی دارد.

معایب سیستم کولر گازی ژئوترمال:

  • نصب آن به نوع مکان بستگی دارد؛ زیرا حلقه‌ها روی زمین نصب می‌شوند.
  • هزینه نصب و راه‌اندازی آن بسیار بالا است.

نمایندگی تعمیر کولرگازی در اندیشه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان محترم می باشد.

نمایندگی کولر گازی در اندیشه

کولر گازی هیبریدی یا دوگانه‌سوز

سیستم هیبریدی سیستمی است که کوره گازی را با پمپ حرارتی با منبع هوای الکتریکی ترکیب می‌کند تا عملکرد مقرون‌به‌صرفه و کارآمدی از نظر گرمایش و سرمایش ارائه دهد. بسته به دمای خارج از منزل، سیستم به طور خودکار بین سوختن سوخت‌های فسیلی و استفاده از برق جابجا می‌شود. شما، دما را طوری برنامه‌ریزی می‌کنید که در آن سیستم از حالت پمپ حرارتی به کوره تغییر وضعیت می‌دهد یا می‌توانید تغییرات را به‌صورت دستی نیز اعمال کنید. در طول فصل تابستان، پمپ حرارتی هوای گرم را از داخل خانه شما بیرون می‌کشد و به بیرون منتقل می‌کند. در طول زمستان، این روند معکوس می‌شود و گرما در سراسر خانه شما پخش می‌شود. هنگامی‌ که دمای کولر گازی برای عملکرد مؤثر پمپ حرارتی خیلی سرد است، کوره شروع به کار می‌کند.

مزایای کولرگازی هیبریدی:

  • آسایش و سرمایش یا گرمایش داخل ساختمان را به حداکثر برسانید و هزینه قبوض آب و برق را به حداقل برسانید.
  • تاثیرات کربن را کاهش دهید.

معایب کولرگازی هیبریدی:

  • هزینه نصب و راه‌اندازی اولیه بالا است.
  • در دراز مدت ممکن است خراب شود.

نمایندگی سرویس کولرگازی در اندیشه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان محترم می باشد.

نمایندگی کولر گازی در اندیشه

فاکتورهای مهم هنگام انتخاب بهترین نمایندگی کولر گازی در اندیشه

اکنون که با انواع کولرگازی موجود در بازار آشنا شدید وقت آن رسیده است که بهترین سیستم کولرگازی را برای خانه خود انتخاب کنید. در ادامه، مهم‌ترین عواملی که باید هنگام خرید و انتخاب در نظر بگیرید را ذکر می‌کنیم، تمامی این عوامل توسط کارشناسان تهویه برتر مورد بررسی قرار گرفته اند:

بودجه و قیمت کولرگازی

بودجه، عامل مهم و اصلی در انتخاب سیستم کولرگازی خانه شما است. در زیر، رتبه‌بندی انواع سیستم‌های کولرگازی از پایین‌ترین تا بالاترین قیمت را آورده‌ایم. اگر به توضیحات بیشتری نیاز دارید با نمایندگی کولر گازی اندیشه تماس بگیرید.

ارزان‌ترین گزینه‌های موجود، کولرگازی پنجره‌ای و دستگاه کولرگازی پرتابل هستند. در نظر داشته باشید که این نوع از کولرگازی‌ها تنها قادر به خنک کردن یک اتاق هستند.

اگر می‌خواهید یک یا دو اتاق را خنک کنید، یک کولرگازی بدون کانال یا یک کولرگازی مینی اسپلیت مقرون‌به‌صرفه انتخاب کنید. اگر تصمیم دارید کل خانه خود را با یک سیستم بدون کانال خنک کنید، باید آن را همیشه روشن نگه دارید و با کارایی کم به هزینه‌های برق خود اضافه کنید. کولرگازی‌های هوشمند، بسته به نوع آن (پنجره‌ای، مینی اسپلیت، یا پرتابل) کمی گران‌تر از همتایان معمولی خود هستند. با این حال، آن‌ها به ‌صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک می‌کنند؛ بنابراین استفاده از آن‌ها به صرفه خواهد بود. کنترلرهای هوشمند کولرگازی حدود ۷۰ تا ۱۲۰ دلار قیمت دارند و قابلیت‌های مشابه و حتی بیشتری نسبت به کولرگازی‌های معمولی را ارائه می‌دهند.

یک کولر گازی مرکزی در مقایسه با تمام انواع قبلی گران‌تر و در عین حال کارآمدتر نیز هست. علاوه بر این، این کولرها نسبت به کولرگازی‌های سیار و پنجره‌ای دوام بیشتری دارند. هرچند هزینه این نوع کولرگازی‌ها بسیار بالاتر است. سیستم گرمایش و سرمایش زمین‌گرمایی گران‌ترین گزینه موجود در بازار محسوب می‌شوند اما کارایی و اثربخشی واحدهای زمین‌گرمایی در مقایسه با بقیه انواع کولرگازی موجود قابل مقایسه نیست. گفته می‌شود که در صورت تهیه و خرید چنین سیستمی می‌توان تا پایان عمر از آن استفاده کرد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی در اندیشه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان محترم می باشد.

مصرف انرژی

از خرید یک سیستم کولرگازی با مصرف بهینه انرژی که به کاهش قبوض آب و برق شما کمک کند، اطمینان حاصل کنید. نسبت بازدهی انرژی تحت عنوان رتبه‌بندی EER نیز شناخته می‌شود. لازم است این نکته مهم را بررسی کنید تا بتوانید مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه را انتخاب کنید. هرچه رتبه EER بالاتر باشد، سیستم کارآمدتر است. یکی دیگر از پارامترهای مرتبط، نسبت بازدهی انرژی فصلی (SEER) است. رتبه‌بندی SEER یک واحد، خروجی خنک‌کننده تقسیم بر کل انرژی الکتریکی ورودی در همان دوره است.

اگرچه رتبه‌بندی SEER ممکن است شبیه EER به نظر برسد، اما تفاوت آن‌ها در این است که در رتبه‌بندی SEER در طول یک فصل، بازدهی انرژی در نقاط دمایی مختلف محاسبه می‌شود، در حالی که نسبت EER فقط در یک نقطه دمای ثابت محاسبه می‌شود. هرچه رتبه SEER واحد بالاتر باشد، از نظر انرژی کارآمدتر است.
اگر می‌خواهید هزینه‌های کولر گازی خود را کاهش دهید با نمایندگی کولر گازی در اندیشه تماس بگیرید.

قابلیت‌های کولر گازی

سیستم‌های کولرگازی طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها را شامل می‌شوند؛ بنابراین لازم است بدانید به کدام یک از آن ها بیشتر مفید هستند و به شما سود می رسانند.

  • تنظیمات حالت: بسیاری از دستگاه‌های کولرگازی تنظیمات و حالت مختلفی دارند که شامل قابلیت خنک کردن، حالت رطوبت‌زدایی، حالت فن، حالت گرم کردن یا حتی کاهش سرعت فن برای خواب راحت‌تر در شب هستند.
  • قابلیت تنظیم دما: با این قابلیت می‌توانید کنترل دمای اتاق را در دست بگیرید. مناسب‌ترین دما را پیدا کنید و ترموستات برای حفظ دمای ثابت و بهینه در خانه یا محل کار شما کار می‌کند.
  • تایمر: کولر گازی خود را برنامه‌ریزی کنید تا به طور خودکار روشن و خاموش شود و به کاهش هزینه‌های انرژی کمک کند. دستگاه خود را طوری تنظیم کنید که بعد از کار و قبل از اینکه به خانه برسید اتاق را خنک کرده باشد یا آن را طوری تنظیم کنید که وقتی از منزل خارج شده‌اید خاموش شود.
  • حالت خواب: هیچ چیز بدتر از این نیست که نتوانید در شب بخوابید زیرا هوا خیلی گرم است.خرید کولرگازی با حالت خواب به این معنی است که سطح سر و صدا کاهش می‌یابد و دما برای کمک به خواب آرام تنظیم می‌شود.

فضای موردنیاز و سهولت تعمیر و نگهداری

در صورتی که می‌خواهید عمر کولرگازی خود را برای سال‌های آینده افزایش دهید، سهولت تعمیر و نگهداری از کولرگازی مهم‌ترین بخش است. به همین ترتیب، همیشه یک دستگاه کولرگازی بخرید که متناسب با فضای خانه شما باشد. انواع و برندهای زیادی در بازار موجود است. تصمیم شما برای انتخاب یک کولرگازی به فضای موردنیاز شما، میزان بودجه و سهولت استفاده و سهولت نگهداری بستگی دارد. نمایندگی کولر گازی در اندیشه به شما راهنمایی کامل در این مورد را می دهد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی در اندیشه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان محترم می باشد.

گارانتی

برخی از کولرها نسبت به سایرین گارانتی طولانی تری دارند. هنگام خرید یک واحد جدید، برای کسب اطلاعات در این باره وب سایت تولیدکننده را بررسی کنید و از خرده فروش در مورد ضمانت برند و مدلی که قصد خرید آن را دارید سوال کنید.

نصب کولر گازی در اندیشه

تعمیر و سرویس کولر گازی در اندیشه

مشکلات رایج کولر گازی که به سرویس و تعمیرات نیاز دارند

در این قسمت نگاهی به مشکلات رایج کولر گازی که صاحبان خانه در طول ماه‌های تابستان با آن مواجه می‌شوند، می‌اندازیم. هنگامی که کولرگازی منزل یا محیط کار شما به‌خوبی کار نمی‌کند بهتر است دستگاه را از برق بکشید و علت را پیدا کنید. پشت اکثر این خرابی‌ها، راه‌حل‌های ساده‌ای وجود دارد که ممکن است بتوانید به‌تنهایی برای بازگرداندن آرامش خانه و صرفه‌جویی در هزینه انجام دهید. در صورتیکه هیچ تخصصی در زمینه تعمیرات کولرگازی ندارید بهتر است با متخصصان تهویه برتر در نمایندگی کولر گازی در اندیشه تماس بگیرید. اما رایج‌ترین مشکلات کولرگازی چیست و برای رفع آن‌ها باید چکار کرد؟

نمایندگی سرویس کولرگازی در اندیشه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان محترم می باشد.

کولر گازی کار نمی‌کند و روشن نمی‌شود

وقتی کولر گازی به طور غیرمنتظره خاموش می‌شود ترموستات و باتری‌های آن را بررسی کنید. ترموستات شما کولر گازی شما را کنترل می‌کند. اگر باتری‌های آن در مدل‌های قابل برنامه‌ریزی تمام شده باشد یا تنظیمات دستگاه به درستی انجام نشده باشد کولر گازی شما روشن نمی‌شود. در مدل‌های ترموستات قابل‌ برنامه‌ریزی اگر صفحه نمایش خالی است باتری‌ها را عوض کنید.

در مدل‌های هوشمند، مطمئن شوید که ترموستات برق دارد. اگر شارژ باتری‌ها تمام‌ شده‌اند، آن‌ها را تعویض کنید. اگر باتری‌ها هنوز کار می‌کنند، مطمئن شوید که ترموستات در حالت «Cooling» و در وضعیت تنظیمات دمایی موردنظر شما قرار دارد. اگر مشکل از ترموستات نبود، مدارشکن کولرگازی را بررسی کنید. شاید لازم باشد آن را به حالت روشن یا «On» برگردانید. اطمینان حاصل کنید که دمای مورد نظر شما کمتر از دمای فعلی اتاق است. اگر این راه‌حل‌ها جواب نداد، با متخصصین تهویه برتر تماس بگیرید.

کولرگازی روشن می‌شود اما اتاق را خنک نمی‌کند

مجموعه‌ای مشکلات ممکن است باعث شود که حتی زمانی که کولرگازی کار می‌کند کولرگازی سرد نشود و هوای اتاق بیش‌ازحد گرم بماند. اگر چند ماه است که فیلتر هوا را عوض نکرده‌اید، باید این کار را انجام دهید. سپس، تنظیمات ترموستات را بررسی کنید و اگر تنظیمات درست انجام نشده است آن را به حالت صحیح برگردانید. اگر تنظیمات دمای ترموستات را در سردترین حالت تنظیم کرده‌اید و تفاوتی احساس نمی‌کنید، ممکن است به یک ترموستات جدید نیاز داشته باشید.

اطراف کولرگازی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که زباله و پوشش گیاهی دور آن جمع نشده باشد. بوته‌ها و گیاهان بلند را حداقل چند متر دورتر از یونیت کولرگازی نگه دارید و برگ‌هایی که بالای دستگاه می‌ریزد را جدا کنید. اگر متوجه نشت مبرد شدید (نشت مبرد بر نحوه خنک کردن کولرگازی تأثیر می‌گذارد) با نمایندگی کولر گازی در اندیشه تماس بگیرید تا مخزن مبرد را تعمیر یا تعویض کنیم. نشتی در کانال‌ها نیز باعث ایجاد احساس گرما و رطوبت در خانه در حین فعالیت کولرگازی شود. یک تکنسین کولر گازی با بررسی‌های خود علت را یافته و مشکل را برطرف می‌کند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی در اندیشه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان محترم می باشد.

مشکلاتی که به علت کثیف بودن فیلتر هوا رخ می‌‌دهند

فیلترهای کثیف می‌توانند مشکلات زیادی از جمله کاهش جریان هوا، کیفیت پایین هوای داخل ساختمان و مصرف انرژی بیشتر ایجاد کنند. آن‌ها باعث می‌شوند کولرگازی شما سخت‌تر کار کند و در صورت یخ زدن کویل اواپراتور از کار بیفتد. شما به راحتی می توانید از مشکلات ناشی از فیلترهای هوا جلوگیری کنید. اطمینان حاصل کنید که فیلترهای صاف را یک‌بار در ماه و فیلترهای پلیسه‌دار را هر سه ماه یکبار تعویض می‌کنید.

کویل‌های کندانسور یخ می‌زنند

کویل‌های کولرگازی شما مهم هستند؛ زیرا گرما را از خانه شما به هوای بیرون می فرستند. یخ زدن کویل‌ها این فرآیند را مختل می‌کند. یخ زدن کویل کندانسور می‌تواند به مشکلات مختلفی ربط داشته باشد از جمله:

  • کثیف بودن کویل‌ها به علت عدم نگهداری مناسب سالانه
  • کثیف بودن فیلترهای هوا که جریان هوا را محدود می‌کند
  • مسدود شدن خط لوله تخلیه که باعث تجمع رطوبت می‌شود
  • نشت مبرد که قدرت سیستم خنک‌کننده را کاهش می‌دهد

اگر کولرگازی شما یخ زده است، آن را خاموش کنید و بگذارید کویل‌ها آب شوند. این فرایند ممکن است تا ۲۴ ساعت طول بکشد، اما می‌توانید با تغییر تنظیمات به حالت «Fan Only»، روند را سرعت ببخشید. با این کار بدون گذراندن چرخه تبرید، هوای گرم روی کویل‌ها دمیده می‌شود. البته بهترین کار این است که ابتدا فیلترهای هوا را بررسی کنید و در صورت لزوم آن‌ها را عوض کنید. مسائل دیگر مانند کویل‌های کثیف، مسدود شدن خط تخلیه یا نشت مبرد، به کمک یک متخصص حرفه‌ای نیاز دارند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی در اندیشه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان محترم می باشد.

بهترین نمایندگی کولر گازی در اندیشه

گاز مبرد نشت می‌کند

سیستم کولر گازی شما از مبرد برای انتقال گرما استفاده می‌کند. وقتی دستگاه مبرد کافی نداشته باشد هوای کولرگازی گرم می‌شود. چند نشانه که به دلیل نشت مبرد ظاهر می‌شوند عبارتند از:

  • عدم سرمایش کافی
  • احساس مرطوب بودن خانه
  • چرخه سرمایش طولانی‌تر از حد معمول
  • یخ زدن کویل‌های اواپراتور
  • صدای خش خش یا قل قل کولر گازی

بو دادن کولر گازی

اگر کولرگازی شما قبل از سال ۲۰۱۱ نصب شده باشد، احتمالا از گاز مبرد فریون یا R-22 استفاده می‌کند. این نوع مبرد به دلیل اثرات مضر آن بر لایه ازن دیگر ساخته نمی‌شود. اگر کولر گازی R-22 شما نشتی مبرد دارد، به دلیل قدیمی بودن مبرد، تعویض کولرگازی را توصیه می‌کنیم. کولرگازی های جدیدتر از گاز پورون یا R-410A استفاده می‌کنند که برای محیط زیست بهتر است.

نمایندگی سرویس کولرگازی در اندیشه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان محترم می باشد.

قطع یا خاموش شدن مدارشکن

برخی از رایج‌ترین عللی که باعث خاموشی یا قطع مدارشکن می‌شود عبارتند از:

  • موتور فن کندانسور خراب شده و کویل‌ها بیش از حد گرم شده‌اند.
  • اتصالات الکتریکی فرسوده یا شل شده‌اند.
  • موتور دمنده خراب است.
  • کمپرسور، انرژی زیادی مصرف می کند یا سیم‌کشی درست انجام نشده است.
  • خازن که موظیفه راه‌اندازی کمپرسور را برعهده دارد، خاموش شده است.

در صورت مشاهده هر یک از این مشکلات بهتر است با نمایندگی کولر گازی در اندیشه تماس حاصل نمایید.

کولر گازی صداهای عجیبی تولید می‌کند

صدای غیژغیژ یا صدای گوشخراش که از موتور دمنده می‌آید نشان ‌مشکل یاتاقان موتور یا خراب و پاره شدن تسمه کولرگازی است. افزودن روان‌کننده به درگاه روغن ممکن است به حل مشکل کمک کند. به طور کلی صداهای جیغ‌مانند، صدای کوبیدن یا ضربه زدن به این معنی است که در مجموعه موتور یا دمنده مشکلی وجود دارد. ممکن است چیزی در تیغه‌های دمنده یا در محفظه اطراف دمنده گیر کرده باشد. دستگاه را خاموش کنید و وضعیت دستگاه دمنده را از نظر آلودگی بررسی کنید. در صورتی که مشکل از آلودگی دمنده نبود با تعمیرکار تماس بگیرید.

وقتی که رله خراب شده باشد هنگام روشن و خاموش شدن کولرگازی صدای کلیک‌مانندی می‌شنوید . صدای تق تقی که هنگام روشن بودن فن کمپرسور شنیده می‌شود به دلیل خرابی موتور یا شل شدن قطعات داخلی آن است. با متخصصان تهویه برتر تماس بگیرید تا دستگاه را بررسی کنیم. هر یک از این صداها مشکل خاصی را نشان می‌دهند که معمولا به دست شما قبل حل نیست؛ بنابراین بهتر است دستگاه کولرگازی را خاموش کنید و با نمایندگی کولر گازی در اندیشه تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی در اندیشه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان محترم می باشد.

تعمیرکار حرفه ای کولر گازی در اندیشه

نکاتی مهم برای مراقبت از کولر گازی در اندیشه

چند نکته مهم که برای مراقبت از کولرگازی باید به خاطر داشته باشید و قبل از تعمیر و سرویس دستگاه، باید به آن‌ها توجه کنید عبارتند از:

یک یا دو ماه قبل از شروع فصل گرم تابستان، عملکرد کولرگازی خود را بررسی کنید. هنگامی که از لوازم خانگی خود برای مدتی استفاده نکرده باشید ممکن است دچار مشکل می‌شوند؛ بنابراین بهتر است آن را از قبل آماده کنید تا از بروز مشکلات و دردسرهای لحظه آخری جلوگیری کنید. فیلترهای هوا، کویل های اواپراتور، کویل‌های کندانسور و پره‌های کولرگازی را به درستی بررسی کنید و در صورت نیاز، آن‌ها را تمیز کنید. هنگامی که کولر گازی خود را بعد از ۶ یا ۷ ماه راه‌اندازی می‌کنید، بهتر است از فقط از حالت فن در ترموستات خود استفاده کنید. اجازه دهید به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه هوا در داخل کولرگازی جریان پیدا کند. این کار به از بین رفتن گرد و غبار و تمیز شدن سیستم کمک می‌کند.

یک یا ۲ ماه قبل از فرا رسیدن روزهای اوج گرما، بهترین زمان برای تماس با یک متخصص سرویس کولرگازی برای سرویس یا تعمیر و تمیز کردن کولرگازی است. سرویس کولرگازی به دستگاه شما زمان کافی را برای بهینه٬سازی عملکرد آن قبل از شروع افزایش حجم کاری اختصاص می‌دهد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی در اندیشه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان محترم می باشد.

چرا تهویه برتر، بهترین نمایندگی کولر گازی در اندیشه می باشد؟

یک سیستم کولر گازی کارآمد، نقش مهمی در حفظ یک محیط زندگی خوب در خانه و در دفتر کار دارد. به همین دلیل است که وقتی کولرگازی شما در ماه‌های گرم و خشک کار نمی‌کند بسیار ناراحت می‌شود. اما در چنین شرایطی بهتر است خونسردی خود را حفظ کنید و یک شرکت ارائدهنده سرویس نصب و تعمیرات کولرگازی خوب پیدا کنید که مشکل شما را برطرف کند. تعمیر کولرگازی می‌تواند بسیار پرهزینه باشد، اما با در نظر گرفتن این عوامل، قطعاً می‌توانید به تهویه برتر اعتماد کنید که بتواند خدماتی معادل ارزش پول شما ارائه دهد. در ادامه، برخی از عوامل مهمی را برای شما ذکر کرده ایم تا به راحتی بتوانید به متخصصی تهویه برتر اعتماد نمایید:

تجربه ی زیاد

مهم‌ترین عاملی که در انتخاب یک سرویس تعمیر کولرگازی باید در نظر گرفت، میزان تجربه تکنیسین‌های آن‌ها در نصب، تعمیر و نگهداری سیستم‌های کولرگازی است. شرکتی که انتخاب می‌کنید باید تجربه و تخصص کافی در کار با انواع متداول تجهیزات مانند هواگیر، چیلر، برج خنک‌کننده، سیستم خنک‌کننده، پمپ حرارتی، سیستم اسپلیت و سایر تجهیزات داشته باشد. علاوه بر این، آن‌ها باید تکنسین‌هایی داشته باشند که مدارک و تجربه لازم را داشته باشند و شهرت خوبی داشته باشند. گذشته از این موارد، آن‌ها باید بتوانند برآورد دقیقی از هزینه کار تعمیر خود را به شما ارائه دهند. تهویه برتر، نمایندگی کولر گازی در اندیشه میتواند تمام دغدغه شما در این مورد را جوابگو باشد.

خدمات ارائه‌ شده

اطمینان حاصل کنید شرکت سرویس کولر گازی که انتخاب می‌کنید، تمام خدمات مورد نیاز شما از نصب، تعمیر و نگهداری را ارائه می‌دهد. یک نصب باکیفیت به مراحل متعددی از جمله برنامه‌ریزی، محاسبات بار، طراحی سیستم، نصب و تست دستگاه نیاز دارد. اطمینان حاصل کنید که شرکت ارائه‌دهنده این خدمات در تمام این زمینه‌ها آگاه است و با استانداردهای موردنیاز صنعت آشنا است.

آن‌ها همچنین باید خدمات و برنامه‌های مراقبت و نگهداری منظم از کولرگازی را ارائه دهند تا اطمینان حاصل شود که واحد شما کارآمد عمل می‌کند. چنین خدماتی باید شامل بازرسی واحد، تعویض فیلتر هوا، تعمیر و بررسی موتورهای هواگیر و دمنده و بازرسی سیستم الکتریکی باشد. همچنین، اطمینان حاصل کنید که شرکت تعمیرات احتمالی شما خدمات موردنیاز شما را ارائه می‌دهد و حتماً در مورد انواع خدمات اضطراری که ارائه می‌دهند نیز سؤال کنید. به شما این مژده را میدهیم که تهویه برتر کلیه این خدمات را به صورت حرفه ای به شما ارائه می دهد. کافیست با نمایندگی کولر گازی در اندیشه تماس حاصل نمایید.

نمایندگی تعمیر کولرگازی در اندیشه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان محترم می باشد.

سرویس تعمیر اضطراری

خدمات اضطراری یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید هنگام انتخاب ارائه‌دهنده خدمات کولرگازی در نظر بگیرید. شرکت خدماتی که تعمیرکار و یا تکنسینی دارند که به صورت ۲۴ ساعته، خدمات اضطراری را ارائه می‌دهد به شما این اطمینان را می‌دهد که حتی اگر سیستم کولرگازی شما در یک ساعت ناخوشایند خراب می‌شود، کسی را دارید که با او تماس بگیرید. به هر حال، بدترین چیزی که در تعطیلات آخر هفته تابستان ممکن است رخ دهد این است که سیستم کولرگازی شما خراب شود و کسی برای تعمیر آن در دسترس نباشد. شرکت تهویه برتر همیشه متخصصین آماده برای رفع مشکل شما را در اختیار دارد.

ارائه خدمات مربوط به مراقبت و نگهداری از کولرگازی

جدا از خدمات تعمیراتی که توسط تکنیسین و تعمیرکاران ما به شما ارائه می‌شود، بهتر است انواع خدمات مراقبت و نگهداری را نیز که این شرکت‌ ارائه می‌دهد، بشناسید. نگهداری و مراقبت منظم از کولر گازی به عملکرد مؤثر دستگاه، کاهش هزینه‌های انرژی، محافظت از گارانتی سیستم و همچنین افزایش عمر دستگاه کولرگازی کمک می‌کند. شرکت تهویه برتر در اندیشه، سرویس‌های تعمیر و نگهداری متعددی از جمله خدمات اولیه مانند نصب کولرگازی، تمیز کردن کویل‌ها و تعویض فیلتر هوا گرفته تا خدمات پیشرفته‌تر مانند تعمیر سیستم‌های الکتریکی و تعویض لوله‌های آسیب‌دیده را انجام می‌دهد.

حرفه‌ای‌گری

نحوه رفتار یک شرکت با مشتریان بالقوه خود چیزهای بسیاری در مورد رویکرد کاری آن‌ها و تعهد آن‌ها به این حرفه نشان می‌دهد؛ بنابراین بسیار مهم است که فقط یک شرکت ارائه‌دهنده سرویس با تکنسین‌های آموزش‌دیده که می‌دانند چگونه با مشکلات مشتری برخورد کنند، انتخاب کنید.
یک متخصص حرفه‌ای و با تجربه با آرامش به حرف‌های شما گوش می‌دهد و سپس بهترین راه‌حل‌ها را برای رفع مشکل به شما پیشنهاد می‌کند. آن‌ها تماس‌های مشتریان را مؤدبانه پاسخ می‌دهند و به سوالات آن‌ها با صبوری جواب می‌دهند و جزئیات قیمت و رویه کار را به صورت شفاف به اشتراک می‌گذارند. بررسی‌های آنلاین و نظرات مشتریان راه‌های دیگری برای پی بردن به سابقه قبلی آن‌ها در رسیدگی به مشتریان است. خوشبختانه مشتریان شرکت تهویه برتر همیشه از حرفه ای بودن ما صحبت می کنند و یکی از مهمترین ویژگی های ما میدانند.

نمایندگی سرویس کولرگازی در اندیشه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان محترم می باشد.

مشارکت با تولیدکننده و دریافت گواهینامه‌های مربوط به آن‌ها

یکی دیگر از عوامل مهمی که باید هنگام انتخاب یک ارائه‌دهنده سرویس کولرگازی در نظر گرفت، گواهینامه‌ها و مشارکت با تولیدکنندگان کولرگازی است. برخی از تولیدکنندگان آموزش‌های پیشرفته‌ای ارائه می‌دهند تا تکنسین‌ها اطلاعات بیشتری در مورد محصولات آن‌ها بیاموزند و مطمئن شوند که نصب، تعمیر و نگهداری واحدهای کولرگازی شرکت آن‌ها طبق استانداردهای آن‌ها انجام می‌شود. چنین مشارکت‌هایی به تکنیسین‌ها اجازه می‌دهد تا خدمات و ضمانت‌های انحصاری ارائه دهند. به شما این نوید را می دهیم که تیم تهویه برتر از کلیه گواهینامه ها برخوردار است. همین الان با نمایندگی تعمیر کولر گازی در اندیشه تماس بگیرید.

سرویس کولر گازی در اندیشه

نمایندگی کولر گازی در اندیشه در یک قدمی شماست

کولر گازی یکی از گرانقیمت‌ترین وسایل ضروری برای منازل، دفاتر و محیط‌های تجاری است. از این رو، هنگام انتخاب کولرگازی باید تمامی عوامل را بررسی کرده تا بتوانید یک خرید خوب داشته باشید. در این مقاله با معرفی انواع کولرگازی و ذکر نکاتی که باید هنگام خرید به آن‌ها توجه کنید تلاش کردیم که فرایند خرید شما را راحت‌تر کنیم. علاوه بر این، رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای هر کولرگازی رخ دهد را توضیح دادیم. همانطور که پیشتر نیز اشاره شد تعمیر کولرگازی یا تعویض قطعات کار سختی است و بهتر است در صورت بروز مشکلی در کولرگازی یک شرکت سرویس نصب و تعمیر کولرگازی خوب پیدا کنید تا با قیمتی مناسب و کمترین زمان مشکل را برای شما برطرف کنند.

بهترین نمایندگی فروش و تعمیر کولر گازی در اندیشه کجاست؟

تهویه برتر با 20 سال سابقه، متشکل از متخصصین مجرب در امر نصب و سرویس کولر گازی در اندیشه به عنوان یکی از بهترین نمایندگی ها در شهر اندیشه آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

شماره تماس نمایندگی کولر گازی اندیشه چند است؟

تلفن: ۰۲۱۶۵۵۰۲۳۰۰ – ۰۲۱۶۵۵۰۲۷۵۴ و همراه: ۰۹۱۲۶۶۲۱۱۲۶

آدرس نمایندگی کولر گازی در اندیشه؟

اندیشه، فاز۱، خیابان 8 شرقی، نبش مجمع اداری کوروش، پلاک ۴۴، واحد۴

هزینه نمایندگی کولر گازی در اندیشه؟

هزینه های تمام خدمات شرکت تهویه برتر طبق قانون بوده و کمترین تعرفه ممکن می باشد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی در اندیشه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان محترم می باشد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی در شهریار

دسترسی سریع