تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور

تعمیرات کولر گازی گری در اندیشه

اگر به دنبال تعمیرات کولر گازی گری در اندیشه هستید، تهویه برتر با سالها تجربه در تعمیر کولرهای گازی آماده ارائه خدمات می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم.

سرویس کولر گازی گری در اندیشه

سرویس کار و تعمیر کار کولر گازی گری در شهر اندیشه را با یک تماس تلفنی پیدا کنید. تهویه برتر با کادری مجرب و سالها تجربه در امر تعمیر و نگهداری کولر های گازی آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز میباشد.

تعمیر کولر گازی گری,سرویس کولر گازی گری,شارژ گاز کولر گازی گری در اندیشه توسط متخصص ترین تعمیرکار,سرویسکار کولر گازی گری به صورت حرفه ای در کمترین زمان ممکن با عالی ترین کیفیت توسط تیم فنی تهویه برتر ارائه میشود.

شماره تلفن تعمیرات کولر گازی گری اندیشه

تعمیر کولر گازی گری و سرویس کولر گازی گری تخصصی باید انجام شود و ما می توانیم با یک تیم کارشناسی و دقیق به بهترین شکل ممکن عیب کولر شما را فهمیده و آن را تعمیر کنیم.

021-65502754
021-65502300
0912-6621126
تعمیرات کولر گازی گری اندیشه
5

کمپانی گری بزرگترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع در دنیا است که به عنوان نمونه در سال ۲۰۱۳ از هر سه عدد سیستم تهویه مطبوع فروخته شده در جهان یکی از آن متعلق به گری بوده است. این تولید کننده دارای ۵ مرکز تحقیقاتی بین المللی و داخلی و بیش از ۵۳۰ مرکز آزمایشگاهی است و مبلغ ۰.۶۳ میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است به طوریکه ۷۰۰۰ مهندس در زمینه تحقیق و توسعه (R&D) مشغول به کار هستند. از دیگر افتخارات این مجموعه دریافت بیش از ۱۲۰۰۰ امتیاز ثبت شده و ۴۰۰۰ اختراع است.

ویژگی های کولر گازی گری

این کولر گازی از تکنولوژی اینورتر برخوردار است که با کنترل مصرف انرژی، آنرا به میزان حداقل رسانده تا در هنگام مصرف مداوم آن انرژی کمتری مصرف شود. شرکت گری در کولر های گازی خود انواع کمپرسور های پیستونی، روتاری و انواع کمپرسورهایی که دارای کیت اینورتر هستند به کار برده است.

کمپرسور پیستونی را در انواع کولرهای گازی پنجره ای گری به کار برده اند و همچنین کمپرسور روتاری جزء رایج ترین نوع کمپرسور مصرفی در کولرهای گازی گری میباشد. در نهایت کولر های گازی که در آنها کمپرسور دارای کیت اینورتر به کار رفته است مصرف انرژی و برق کمتری را دارا میباشند که به عنوان کولرهای گازی کم مصرف شناخته شده اند.

برای اطلاعات بیشتر و تعمیر کار کولر گازی گری در اندیشه تماس بگیرید.