تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی کولر گازی ایوولی ملارد

نمایندگی کولر گازی ایوولی ملارد

5

اگر به دنبال نمایندگی کولر گازی ایوولی در ملارد هستید، تهویه برتر آماده ارائه بهترین خدمات به شما می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم.

به طور کلی سیاست ایوولی ارائه کمترین قیمت با بهترین تکنولوژی و کیفیت است. در واقع با این سیاست توانسته بازار های جهانی را جذب و اگر قصد خرید کولر گازی در میان برند های متفاوت داشته باشید، مدل های متنوع کولر گازی ایوولی قطعا میتوانند انتخاب خوبی باشند.

با وجود اینکه قیمت محصولات این شرکت بسیار مقرون به صرفه می‌باشد، از نظر کیفیت هم با برند های رقیب توانسته رقابت کند و چیزی از مدل های رقبا کم ندارد. اگر قصد خرید کولر گازی ایوولی دارید و این سوال برای شما هم مطرح شده که آیا محصولات ایوولی Evvoli ارزش خرید دارند یا نه؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که نقطه قوت این شرکت، قیمت های مناسب آن و طرح های خیلی زیبا و کیفیت آن می‌باشد. در واقع با تولید مدل های مختلف توانسته هر نوع سلیقه ای را پوشش دهد.

ویژگی های کولر گازی ایوولی

تنوعی که ایوولی در کولرهای گازی خود به کار برده دست شما را در انتخاب باز گذاشته است. در ابتدا چیزی که شما نیاز دارید، دانستن ابعاد مورد نیاز منزل یا اتاقی است که می خواهید برای آن کولرگازی تهیه کنید تا بتوانید متناسب با متراژ منزل خود کولرهای ایوولی را خریداری کنید.

ظرفیت های 12000 برای محیط های دارای متراژ 20 تا 30متر، کولرهای ایوولی 18000 برای محیط های 30 تا 45 متر و در انتها برای متراژهای 45 تا 60 را می توان از کولر های 24000 متر استفاده کرد. نگران متراژ های بالا نباشید در محیط های 70 متر به بالا نیز برای اینکه کارایی مطلوبی را از کولر ایوولی ببینید از ظرفیت 30000 کولرهای ایوولی استفاده کنید.

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی ایوولی ملارد

تهویه برتر مرکز فروش کولر گازی ایوولی ملارد می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت کولر گازی ایوولی ملارد چقدر است؟

قیمت فروش کولر گازی ایوولی ملارد بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

خریداران ابتدا به قیمت کولرهای گازی توجه می‌کنند و سپس به میزان مصرف انرژی، اما گاهی به علت کمبود بودجه راضی به خرید محصول با درجه مصرف انرژی  نیز می شوند. محصولات کولرگازی با رده‌ی کیفی A+ ) آ پلاس) و یا A++ ) آ توپلاس) در بازار وجود دارند و همگی به طور میانگین ۴۰ درصد صرفه جویی  انرژی دارند. بعضی از کولرهای گازی  رده‌ی کیفی A++ با ۶۰ درصد ذخیره انرژی هستند .

موتورهای اینورتر به عنوان کم مصرف‌ترین موتور کولرهای گازی شناخته میشوند بنابراین بهتراست مشتریان با توجه به فضای مورد نظر خود اسپیلت با قدرت موتور مناسب را انتخاب کنند و همچنین اولویت خرید خود را بر میزان مصرف انرژی متمرکز کنند زیرا که کولرهای گازی با درجه کیفی B در طولانی مدت هزینه‌ی زیادی را در بر خواهند داشت.

کولر پرتابل یا به اصلاح کولرهای قابل حمل مانند مدل پنجره ای یک تکه بوده و تمام قطعات در یک قاب قرار داشته و زیر دستگاه چرخ برای حرکت وجود دارد.پشت کولر پرتابل یک لوله خرطومی از جنس پلاستیکی وجود دارد به قطر حدودا ۱۵ سانتی متر که گرمای موتور را به بیرون هدایت می کند

شارژ گاز برای کولرهای پنجره ای و پرتابل تا زمانی دستگاه خنک کنندگی خوبی دارد نیاز نیست چرا که دارای یک سیکل بسته هستند اما کلیه اسپلیت ها به دلیل استفاده از اتصالات برنجی در قسمت اتصال لوله مسی به دستگاه امکان خارج شدن تدریجی گاز وجود دارد لذا توصیه می شود سالی یکبار فشار آن توسط سرویسکار تنظیم شود.در مورد سرویس شستشو کلیه کولرها سالی یکبار نیاز دارند و باید کویل های اواپراتور و کندانسور با مواد خاص شوینده شسته شود و فیتلر ها نیز تمیز شود

به شکل دوره ای اقدام به سرویس کولر گازی کنید. سرویس کردن، یعنی پیدا کردن ایرادات احتمالی که میتواند منجر به مشکلات اساسی شود و شما نیاز به تعمیر کولر گازی داشته باشید. مسائلی از قبیل تعویض قطعات، شارژ گاز کولر و دیگر مواردی از این دست که برای هر دستگاه کولر گازی ممکن است پیش بیاید. چنانچه به این توصیه ما گوش کنید قول مید هیم دستگاه کولر گازی شما بهتر برای شما کار خواهد کرد و ماندنی تر خواهد بود و هر ماه مجبور به پرداخت هزینه های سنگین تعمیر کولر گازی نیستید.

  • عدم تعبیه شدن پنل در هنگام نصب در محل مناسب خود یعنی به روی سینی دیواری
  • خراب بودن بوشن که باعث ایجاد صدای ناهنجار می شود.
  • تاب داشتن شفت موتور پروانه داخلی
  • محکم نبستن پیج های قاب پنل در هنگام تعمیرات
  • معیوب بودن موتور بلوور
  • کثیف بودن بلوور که خود باعث می شود بلوور از حالات بالانس خود خارج شود و صدای ناهنجاری بدهد.
  • شکستگی در پایه ها و پره های بلوور
  • تعبیه نامناسب بلوور بعد از سرویس یا تعمیر کولر گازی

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

نمایندگی کولر گازی ایوولی ملارد در یک قدمی شماست

کولر گازی یکی از گرانقیمت‌ترین وسایل ضروری برای منازل، دفاتر و محیط‌های تجاری است. از این رو، هنگام انتخاب کولرگازی باید تمامی عوامل را بررسی کرده تا بتوانید یک خرید خوب داشته باشید. تهویه برتر ارائه دهنده انواع خدمات مرتبط با کولر گازی آماده خدمات رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی کولر گازی در ملارد هستید حتما این صفحه را مطالعه کنید.

اطلاعات بیشتر درباره کولر گازی ایوولی

کولر گازی ایوولی یکی از مدل های اقتصادی است که کیفیت بسیار خوبی هم به نسبت قیمت دارد. اسپلیت ایوولی ظرفیت های 12000 18000 24000 30000 دارد که متناسب با متراژ خانه خود می توانید یکی از ظرفیت های موجود را انتخاب کنید. کولر گازی ایوولی از طراحی بسیار زیبا و مینیمالی برخوردار است و دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. از آنجا که قیمت کولر گازی ایوولی بسیار اقتصادی است یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی با بودجه کم است و می توانند کیفیت بسیار خوبی هم از آن دریافت کنند.

  • پنل: که در فضای داخل اتاق قرار می گیرد و رنگ آن سفید یک دست با یک کمر باریک طلایی رنگ(مدل گلدن) که جلوه ای بسیار شیک به آن داده همراه با جنس پلاستیک فوق‌العاده با کیفیت می باشد. بالای کولر یک صفحه نمایشی قرار دارد که در هنگام کار کردن می توانید عملکرد را روی صفحه تماشا کنید. طراحی مدل تیتانیوم شامل یک پنل طوسی رنگ در سمت راست است که دیزاینی مینیمال و بسیار با کلاس دارد.
  • موتور: که در فضای باز و بیرون از اتاق قرار می گیرد با رنگ تماما سفید و جنس استیل ضد زنگ که در برابر رطوبت و بارش مقاومت بسیار بالایی دارد. کولر گازی ایوولی فقط مناسب فصل تابستان نیست بلکه در فصل سرد زمستان می توانید از سیستم گرمایشی قدرتمند آن بهره ببرید و در فصل گرم تابستان هم نیز از پرتاب باد خنک آن نهایت لذت را ببرید.

برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی کولر گازی ایوولی ملارد تماس بگیرید.

دسترسی سریع