تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی و تعمیر کولر گازی تراست در شهریار

نمایندگی و تعمیر کولر گازی تراست در شهریار

5

اگر به دنبال نمایندگی کولر گازی تراست در شهریار هستید، تهویه برتر آماده ارائه بهترین خدمات به شما می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم. تعمیر کولر گازی تراست در شهریار تخصص ماست. جهت سرویس کولرگازی تراست در شهریار با ما تماس بگیرید.

اسپلیت و کولر گازی تراست به یک کمپانی در چین بر می گردد که فروش محصولات خود را در سال 1364 در ایران آغاز کرد. کمپانی تراست پیشرو در زمینه صرفه جویی در مصرف انرژی و ارائه محصولات سازگار با محیط زیست، از جمله کولر گازی، توسعه دهنده برد الکتریکی، ژنراتور DC و غیره است که به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. کولرگازی و اسپیلت تراست را می توان یک رقیب سرسخت برای شرکت ها و برند های معتبر تولید کننده ی کولرگازی و اسپیلت به حساب آورد.

ویژگی های کولر گازی تراست

کمپانی تراست به منظور تامین نیاز بازار این سری از سیستم های تهویه مطبوع را با موقعیت نصب های متفاوت تولید و به بازار ارائه می نماید. قابلیت عملکرد سرمایش و گرمایش در این دستگاه ها باعث شده بسیاری از وسایل حرارتی و برودتی مورد نیاز ساختمان حذف و در این صورت در بسیاری از هزینه های اقتصادی صرفه جویی نمود. کولر گازی ایستاده و دیواری از نمونه های پرکاربرد این کمپانی هستند که به دلیل تنوع در ظرفیت میتوان در فضاهایی با متراژ متفاوت مورد استفاده قرار داد. این اسپلیت ها در ظرفیت هوادهی 9000 الی 100000 btu با راندمان وبازدهی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشد.

از کولر گازی هایی با موقعیت ایستاده می توان در فضاهایی با متراژ بالا نظیر مساجد، بانک ها، سالن ها و یا فروشگاه ها مورد استفاده قرار داد. از مدل های دیواری نیز به دلیل دارا بودن تنوع در ظرفیت همچنین برخورداری از نمایی شیک و منحصر بفرد در سازه های لوکس و مدرن به منظور ایجاد هوایی مطبوع از این اسپلیت ها بهره مند شد.

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی تراست در شهریار

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر کولر گازی تراست در شهریار می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت فروش و تعمیر کولر گازی تراست در شهریار چقدر است؟

قیمت فروش و سرویس کولرگازی تراست در شهریار بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

خریداران ابتدا به قیمت کولرهای گازی توجه می‌کنند و سپس به میزان مصرف انرژی، اما گاهی به علت کمبود بودجه راضی به خرید محصول با درجه مصرف انرژی  نیز می شوند. محصولات کولرگازی با رده‌ی کیفی A+ ) آ پلاس) و یا A++ ) آ توپلاس) در بازار وجود دارند و همگی به طور میانگین ۴۰ درصد صرفه جویی  انرژی دارند. بعضی از کولرهای گازی  رده‌ی کیفی A++ با ۶۰ درصد ذخیره انرژی هستند .

موتورهای اینورتر به عنوان کم مصرف‌ترین موتور کولرهای گازی شناخته میشوند بنابراین بهتراست مشتریان با توجه به فضای مورد نظر خود اسپیلت با قدرت موتور مناسب را انتخاب کنند و همچنین اولویت خرید خود را بر میزان مصرف انرژی متمرکز کنند زیرا که کولرهای گازی با درجه کیفی B در طولانی مدت هزینه‌ی زیادی را در بر خواهند داشت.

کولر پرتابل یا به اصلاح کولرهای قابل حمل مانند مدل پنجره ای یک تکه بوده و تمام قطعات در یک قاب قرار داشته و زیر دستگاه چرخ برای حرکت وجود دارد.پشت کولر پرتابل یک لوله خرطومی از جنس پلاستیکی وجود دارد به قطر حدودا ۱۵ سانتی متر که گرمای موتور را به بیرون هدایت می کند

شارژ گاز برای کولرهای پنجره ای و پرتابل تا زمانی دستگاه خنک کنندگی خوبی دارد نیاز نیست چرا که دارای یک سیکل بسته هستند اما کلیه اسپلیت ها به دلیل استفاده از اتصالات برنجی در قسمت اتصال لوله مسی به دستگاه امکان خارج شدن تدریجی گاز وجود دارد لذا توصیه می شود سالی یکبار فشار آن توسط سرویسکار تنظیم شود.در مورد سرویس شستشو کلیه کولرها سالی یکبار نیاز دارند و باید کویل های اواپراتور و کندانسور با مواد خاص شوینده شسته شود و فیتلر ها نیز تمیز شود

به شکل دوره ای اقدام به سرویس کولر گازی کنید. سرویس کردن، یعنی پیدا کردن ایرادات احتمالی که میتواند منجر به مشکلات اساسی شود و شما نیاز به تعمیر کولر گازی داشته باشید. مسائلی از قبیل تعویض قطعات، شارژ گاز کولر و دیگر مواردی از این دست که برای هر دستگاه کولر گازی ممکن است پیش بیاید. چنانچه به این توصیه ما گوش کنید قول مید هیم دستگاه کولر گازی شما بهتر برای شما کار خواهد کرد و ماندنی تر خواهد بود و هر ماه مجبور به پرداخت هزینه های سنگین تعمیر کولر گازی نیستید.

  • عدم تعبیه شدن پنل در هنگام نصب در محل مناسب خود یعنی به روی سینی دیواری
  • خراب بودن بوشن که باعث ایجاد صدای ناهنجار می شود.
  • تاب داشتن شفت موتور پروانه داخلی
  • محکم نبستن پیج های قاب پنل در هنگام تعمیرات
  • معیوب بودن موتور بلوور
  • کثیف بودن بلوور که خود باعث می شود بلوور از حالات بالانس خود خارج شود و صدای ناهنجاری بدهد.
  • شکستگی در پایه ها و پره های بلوور
  • تعبیه نامناسب بلوور بعد از سرویس یا تعمیر کولر گازی

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

نمایندگی کولر گازی تراست در شهریار در یک قدمی شماست

کولر گازی یکی از گرانقیمت‌ترین وسایل ضروری برای منازل، دفاتر و محیط‌های تجاری است. از این رو، هنگام انتخاب کولرگازی باید تمامی عوامل را بررسی کرده تا بتوانید یک خرید خوب داشته باشید. تهویه برتر ارائه دهنده انواع خدمات مرتبط با کولر گازی آماده خدمات رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی کولر گازی در شهریار هستید حتما این صفحه را مطالعه کنید. جهت تعمیر کولر گازی تراست در شهریار با ما تماس بگیرید.

اطلاعات بیشتر درباره کولر گازی تراست

شاید برای سوال چرا کولر گازی تراست بخریم یا کولرگازی تراست خوبه؟ به دنبال جواب باشید. مسلما به قدری تنوع از کولر های گازی در بازار وجود دارد که بی شک در زمان خرید سردرگم خواهید شد. به همین خاطر در بررسی کیفیت کولرگازی تراست، به این سوال شما پاسخ خواهیم داد.

  • کولر گازی تراست یکی از قدیمی ترین برند ها در زمینه تولید کولر گازی می باشد.
  • ظرفیت های متفاوتی داشته و برای هر نوع اقلیم آب و هوایی مناسب می باشد.
  • کمپرسور به کار گرفته شده در ساخت کولر گازی تراست، از قدرت بالایی برخوردار می باشد.
  • تنوع در طراحی داشته و با هر سبک دکوراسیونی سازگار است.

بررسی کولر گازی تراست توسط متخصصین تهویه برتر

بررسی کیفیت کولرگازی تراست، شامل نظرات و توصیه های تعمیر کاران تهویه برتر نیز می شود. برای شما در ادامه مهم ترین توصیه ها را آورده ایم تا بتوانید در حفظ و نگهداری کولر گازی تراست، نکات لازم را در نظر بگیرید.

  • اگر بوی نامطبوعی از کولر گازی تراست پخش شد، حتما با تعمیر کاران تهویه برتر تماس بگیرید.
  • سرویس سالیانه می تواند به بهبود عملکرد و هوای مطبوع کولر گازی تراست کمک کند، آن را جدی بگیرید.
  • در صورتی که مهارت لازم را برای عیب یابی کولر گازی تراست ندارید، حتما آن را به تعمیر کاران ماهر تهویه برتر بسپارید.

کاربران گرامی توجه داشته باشید که کولرگازی از جمله لوازمی است که همواره نیاز به سرویس و نگهداری های ویژه ای دارد؛ علاوه بر این انجام سرویس ای محصولات امری تخصصی و حائز اهمیت است؛ به شما توصیه می کنیم تا برای سرویس و تعمیر کولرگازی خود در محل از خدمات تعمیرگاه مجاز تهویه برتر بهره مند شوید.

برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی کولر گازی تراست در شهریار تماس بگیرید.

دسترسی سریع