تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی و تعمیر کولر گازی تک الکتریک در فردیس

نمایندگی و تعمیر کولر گازی تک الکتریک در فردیس

5

اگر به دنبال نمایندگی کولر گازی تک الکتریک در فردیس هستید، تهویه برتر آماده ارائه بهترین خدمات به شما می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم. تعمیر کولر گازی تک الکتریک در فردیس تخصص ماست. جهت سرویس کولرگازی تک الکتریک در فردیس با ما تماس بگیرید.

شرکت بدر تک الکتریک در سال 1383 به منظور تمرکز تمامی فعالیت های مرتبط به حوزه صنایع تهویه مطبوع به صورت سازمان یافته، توسط شرکت سرمایه گذاری گروه بدر تأسیس گردید. در حال حاضر شرکت بدرتک الکتریک با داشتن شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ایران، خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می نماید. از جمله این خدمات می توان به محاسبه و طراحی، نصب و راه اندازی، پشتیبانی از محصولات و تامین قطعات و … برای انواع دستگاه ها ی تهویه مطبوع و کولرهای گازی ارائه شده اشاره نمود. انواع اسپلیت های تک الکتریک در ظرفیت 9000 تا 30000  btu/hr  و متناسب با آب و هوای معتدل و گرم و خشک در بازار عرضه می شوند.

ویژگی های کولر گازی تک الکتریک

کولر گازی تک الکتریک با موقعیت نصب دیواری، ایستاده، پرتابل و پشت پنجره ای با راندمان و بازدهی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشد. این سری از سیستم های تهویه مطبوع به دلیل بهره مندی از تکنولوژی های منحصر بفرد از قدرت هوادهی بسیار بالایی برخوردار هستند. کولر گازی اسپلیت تک الکتریک مجهز به فیلتر کاتالیزور سرد (ضد باکتری) با قابلیت شستشوی آسان است که توانایی حذف هر نوع باکتری و بوی نامطبوع موجود در هوای اطراف را دارا می باشد. همچنین این نوع فیلتر مانع ورود باکتری ها و ویروس ها به فضای داخلی می شود، بنابراین علاوه بر ایجاد هوایی مطبوع سلامت و بهداشت ساکنین را با فراهم می آورد.

از دیگر ویژگی های این اسپلیت ها میتوان به دارا بودن سیستم اعلام نشتی گاز اشاره نمود .به دلیل استفاده از متریال و قطعات اصلی در ساخت انواع کولر گازی تک الکتریک، حین عملکرد با کمترین میزان صدا و لرزش دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. این مدل از کولر گازی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا در بازار توانسته در لیست پرفروش ترین ها قرار گیرد.

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی تک الکتریک در فردیس

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر کولر گازی تک الکتریک در فردیس می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت فروش و تعمیر کولر گازی تک الکتریک فردیس چقدر است؟

قیمت فروش و سرویس کولرگازی تک الکتریک در فردیس بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

خریداران ابتدا به قیمت کولرهای گازی توجه می‌کنند و سپس به میزان مصرف انرژی، اما گاهی به علت کمبود بودجه راضی به خرید محصول با درجه مصرف انرژی  نیز می شوند. محصولات کولرگازی با رده‌ی کیفی A+ ) آ پلاس) و یا A++ ) آ توپلاس) در بازار وجود دارند و همگی به طور میانگین ۴۰ درصد صرفه جویی  انرژی دارند. بعضی از کولرهای گازی  رده‌ی کیفی A++ با ۶۰ درصد ذخیره انرژی هستند .

موتورهای اینورتر به عنوان کم مصرف‌ترین موتور کولرهای گازی شناخته میشوند بنابراین بهتراست مشتریان با توجه به فضای مورد نظر خود اسپیلت با قدرت موتور مناسب را انتخاب کنند و همچنین اولویت خرید خود را بر میزان مصرف انرژی متمرکز کنند زیرا که کولرهای گازی با درجه کیفی B در طولانی مدت هزینه‌ی زیادی را در بر خواهند داشت.

کولر پرتابل یا به اصلاح کولرهای قابل حمل مانند مدل پنجره ای یک تکه بوده و تمام قطعات در یک قاب قرار داشته و زیر دستگاه چرخ برای حرکت وجود دارد.پشت کولر پرتابل یک لوله خرطومی از جنس پلاستیکی وجود دارد به قطر حدودا ۱۵ سانتی متر که گرمای موتور را به بیرون هدایت می کند

شارژ گاز برای کولرهای پنجره ای و پرتابل تا زمانی دستگاه خنک کنندگی خوبی دارد نیاز نیست چرا که دارای یک سیکل بسته هستند اما کلیه اسپلیت ها به دلیل استفاده از اتصالات برنجی در قسمت اتصال لوله مسی به دستگاه امکان خارج شدن تدریجی گاز وجود دارد لذا توصیه می شود سالی یکبار فشار آن توسط سرویسکار تنظیم شود.در مورد سرویس شستشو کلیه کولرها سالی یکبار نیاز دارند و باید کویل های اواپراتور و کندانسور با مواد خاص شوینده شسته شود و فیتلر ها نیز تمیز شود

به شکل دوره ای اقدام به سرویس کولر گازی کنید. سرویس کردن، یعنی پیدا کردن ایرادات احتمالی که میتواند منجر به مشکلات اساسی شود و شما نیاز به تعمیر کولر گازی داشته باشید. مسائلی از قبیل تعویض قطعات، شارژ گاز کولر و دیگر مواردی از این دست که برای هر دستگاه کولر گازی ممکن است پیش بیاید. چنانچه به این توصیه ما گوش کنید قول مید هیم دستگاه کولر گازی شما بهتر برای شما کار خواهد کرد و ماندنی تر خواهد بود و هر ماه مجبور به پرداخت هزینه های سنگین تعمیر کولر گازی نیستید.

  • عدم تعبیه شدن پنل در هنگام نصب در محل مناسب خود یعنی به روی سینی دیواری
  • خراب بودن بوشن که باعث ایجاد صدای ناهنجار می شود.
  • تاب داشتن شفت موتور پروانه داخلی
  • محکم نبستن پیج های قاب پنل در هنگام تعمیرات
  • معیوب بودن موتور بلوور
  • کثیف بودن بلوور که خود باعث می شود بلوور از حالات بالانس خود خارج شود و صدای ناهنجاری بدهد.
  • شکستگی در پایه ها و پره های بلوور
  • تعبیه نامناسب بلوور بعد از سرویس یا تعمیر کولر گازی

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

نمایندگی کولر گازی تک الکتریک در فردیس در یک قدمی شماست

کولر گازی یکی از گرانقیمت‌ترین وسایل ضروری برای منازل، دفاتر و محیط‌های تجاری است. از این رو، هنگام انتخاب کولرگازی باید تمامی عوامل را بررسی کرده تا بتوانید یک خرید خوب داشته باشید. تهویه برتر ارائه دهنده انواع خدمات مرتبط با کولر گازی آماده خدمات رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی کولر گازی در فردیس هستید حتما این صفحه را مطالعه کنید. جهت تعمیر کولر گازی الکتریک در فردیس با ما تماس بگیرید.

اطلاعات بیشتر درباره کولر گازی تک الکتریک

کولرگازی سری «Optima» مدل «BTS OPTIMA 24HR24000» یکی از دستگاه‌های تهویه هوای خوش‌ساخت و باکیفیت ساخته‌شده توسط شرکت «تک الکتریک» است که از دو عملکرد سرمایش و گرمایش بهره‌مند است. این مدل مانند تمامی کولرگازی‌های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه‌ی خنک‌کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود. یونیت داخلی و خارجی با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی مرتبط می‌شود. همچنین کولرگازی BTS OPTIMA 24HR24000 توان مصرفی برابر با 2600 وات دارد.

کمپرسوری که برای این مدل در نظر گرفته شده روتاری است. کمپرسورهای روتاری که با نام دورانی پیستونی هم شناخته می شوند دارای مکانیزم جابه‌ جایی مثبت و از نوع چرخشی هستند. معمولا در جاهایی که حجم فشار و هوا بالا است، از کمپرسورهای روتاری به جای پیستونی استفاده می‌‌شود. شدت صدای یونیت خارجی این محصول 56 دسی‌بل و یونیت داخلی 36 – 48 دسی‌بل است. این محصول قابلیت استفاده سرمایشی و گرماشی را دارد.

تولید کنندگان این دستگاه به این مساله توجه ویژه ای داشته اند و کولرهایی متناسب با محیط های سردسیر و گرمسیر تولید نموده اند. بخش مهمی از سلامت مردم یک منطقه با رعایت همین قانون تامین خواهد شد. به همین علت طب سنتی همیشه بر همین مبنا پیش رفته است و شاید بتوان گفت که از نظر طبی بهتر است مردم مناطق سردسیر از این محصول برای مناطق سردسیر استفاده کنند. طبیعتا مردم مناطق گرمسیر هم باید از دستگاه مخصوص مناطق گرمسیر استفاده نمایند.

برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی کولر گازی تک الکتریک در فردیس تماس بگیرید.

دسترسی سریع