تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی و تعمیر کولر گازی جنرال در فردیس

نمایندگی و تعمیر کولر گازی جنرال در فردیس

5

اگر به دنبال نمایندگی کولر گازی جنرال در فردیس هستید، تهویه برتر آماده ارائه بهترین خدمات به شما می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم. تعمیر کولر گازی جنرال در فردیس تخصص ماست. جهت سرویس کولرگازی جنرال در فردیس با ما تماس بگیرید.

امروزه کولرهای گازی مختلف با برندهای گوناگونی وارد بازار شده اند اما کولر گازی جنرال یکی از  برترین  و شناخته شده ترین برند کولر گازی در کشور ما است و همچون سال های گذشته در صدر جدول پرفروش ترین و محبوب ترین  کولرهای گازی وجود دارد و همچنان سرامد کولر های گازی است.

یکی از دلایل محبوبیت کولر گازی جنرال استحکام قطعات و کم صدا بودن موتور آن است . همچنین مصرف انرژی کولر گازی جنرال اینورتر  به عنوان کم مصرف ترین کولر گازی شناخته شده است. کولر گازی جنرال جزو مستحکم ترین و مقاوم ترین کولر گازی در مناطق گرمسیری می باشد.

ویژگی های کولر گازی جنرال

اسپلیت جنرال توسط شرکت تایلندی توشیبا تولید و در چین مونتاژ می گردد. کمپرسور کولر گازی جنرال برای شرکت GMCC توشیبا می باشد.محصولات تولید شده ی این شرکت دارای رده انرژی BوA می باشند. محصولات برند جنرال معمولا با نام سوپر جنرال نیز شناخته می شوند. اما در خصوص کولر گازی این برند با مدل های طرح لبخندی و استیل معروف شده است و در ادامه با مدل های جنرال گلد و جنرالمکس هم شناخته می شوند.

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی جنرال در فردیس

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر کولر گازی جنرال در فردیس می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت فروش و تعمیر کولر گازی جنرال در فردیس چقدر است؟

قیمت فروش و سرویس کولرگازی جنرال فردیس بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

خریداران ابتدا به قیمت کولرهای گازی توجه می‌کنند و سپس به میزان مصرف انرژی، اما گاهی به علت کمبود بودجه راضی به خرید محصول با درجه مصرف انرژی  نیز می شوند. محصولات کولرگازی با رده‌ی کیفی A+ ) آ پلاس) و یا A++ ) آ توپلاس) در بازار وجود دارند و همگی به طور میانگین ۴۰ درصد صرفه جویی  انرژی دارند. بعضی از کولرهای گازی  رده‌ی کیفی A++ با ۶۰ درصد ذخیره انرژی هستند .

موتورهای اینورتر به عنوان کم مصرف‌ترین موتور کولرهای گازی شناخته میشوند بنابراین بهتراست مشتریان با توجه به فضای مورد نظر خود اسپیلت با قدرت موتور مناسب را انتخاب کنند و همچنین اولویت خرید خود را بر میزان مصرف انرژی متمرکز کنند زیرا که کولرهای گازی با درجه کیفی B در طولانی مدت هزینه‌ی زیادی را در بر خواهند داشت.

کولر پرتابل یا به اصلاح کولرهای قابل حمل مانند مدل پنجره ای یک تکه بوده و تمام قطعات در یک قاب قرار داشته و زیر دستگاه چرخ برای حرکت وجود دارد.پشت کولر پرتابل یک لوله خرطومی از جنس پلاستیکی وجود دارد به قطر حدودا ۱۵ سانتی متر که گرمای موتور را به بیرون هدایت می کند

شارژ گاز برای کولرهای پنجره ای و پرتابل تا زمانی دستگاه خنک کنندگی خوبی دارد نیاز نیست چرا که دارای یک سیکل بسته هستند اما کلیه اسپلیت ها به دلیل استفاده از اتصالات برنجی در قسمت اتصال لوله مسی به دستگاه امکان خارج شدن تدریجی گاز وجود دارد لذا توصیه می شود سالی یکبار فشار آن توسط سرویسکار تنظیم شود.در مورد سرویس شستشو کلیه کولرها سالی یکبار نیاز دارند و باید کویل های اواپراتور و کندانسور با مواد خاص شوینده شسته شود و فیتلر ها نیز تمیز شود

به شکل دوره ای اقدام به سرویس کولر گازی کنید. سرویس کردن، یعنی پیدا کردن ایرادات احتمالی که میتواند منجر به مشکلات اساسی شود و شما نیاز به تعمیر کولر گازی داشته باشید. مسائلی از قبیل تعویض قطعات، شارژ گاز کولر و دیگر مواردی از این دست که برای هر دستگاه کولر گازی ممکن است پیش بیاید. چنانچه به این توصیه ما گوش کنید قول مید هیم دستگاه کولر گازی شما بهتر برای شما کار خواهد کرد و ماندنی تر خواهد بود و هر ماه مجبور به پرداخت هزینه های سنگین تعمیر کولر گازی نیستید.

  • عدم تعبیه شدن پنل در هنگام نصب در محل مناسب خود یعنی به روی سینی دیواری
  • خراب بودن بوشن که باعث ایجاد صدای ناهنجار می شود.
  • تاب داشتن شفت موتور پروانه داخلی
  • محکم نبستن پیج های قاب پنل در هنگام تعمیرات
  • معیوب بودن موتور بلوور
  • کثیف بودن بلوور که خود باعث می شود بلوور از حالات بالانس خود خارج شود و صدای ناهنجاری بدهد.
  • شکستگی در پایه ها و پره های بلوور
  • تعبیه نامناسب بلوور بعد از سرویس یا تعمیر کولر گازی

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

نمایندگی کولر گازی جنرال در فردیس در یک قدمی شماست

کولر گازی یکی از گرانقیمت‌ترین وسایل ضروری برای منازل، دفاتر و محیط‌های تجاری است. از این رو، هنگام انتخاب کولرگازی باید تمامی عوامل را بررسی کرده تا بتوانید یک خرید خوب داشته باشید. تهویه برتر ارائه دهنده انواع خدمات مرتبط با کولر گازی آماده خدمات رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی کولر گازی در فردیس هستید حتما این صفحه را مطالعه کنید. جهت تعمیر کولر گازی جنرال در فردیس با ما تماس بگیرید.

موتور مورد استفاده در دستگاه کولر  کم مصرف 24000 جنرال

در طراحی کولر گازی 24000 جنرال  از استاندرد های خاصی استفاده شده است. به منظور جلوگیری از برخورد کولر با سطح زمین در طراحی آن از پایه های فلزی استفاده شده است و همچنین به علت پوشش محکمشان اجازه نمی دهند ذرات معلق به داخل کندانسور راه پیدا کنند. این کمپرسورها مخصوص کولرهای گازی جنرال تهیه شده اند و از مارک های این شرکت محبوب می باشند. کولرهای گازی جنرال با کمپرسور جنرال به هنگام کار کردن سر و صدا و لرزش ایجاد نمی کنند به گونه ای که می توان کمپرسور را در پشت پنجره نیز نصب کرد و از بودن در کنار کولر گازی جنرال لذت برد.

برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی کولر گازی جنرال در فردیس تماس بگیرید.

دسترسی سریع