تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی کولر گازی ایوولی ملارد

نمایندگی کولر گازی جی پلاس ملارد

5

اگر به دنبال نمایندگی کولر گازی جی پلاس در ملارد هستید، تهویه برتر آماده ارائه بهترین خدمات به شما می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم.

کولر گازی جی پلاس از جدیدترین برندهای کولر گازی ایرانی است که توسط شرکت صاحب نام گلدیران ارائه می‌گردد. شرکت گلدیران که یادآور محصولات ال جی کره جنوبی است، اخیراً اقدام به تولید انواع لوازم برقی از قبیل سیستم‌های تهویه مطبوع با نام جی پلاس نموده است. این شرکت در سال 1397 پس از سال‌ها نمایندگی محصولات ال جی در ایران، توانست با به کارگیری نیروهای متخصص داخلی و بهره‌گیری از قطعات اولیه استاندارد و با کیفیت برند انحصاری خود یعنی جی پلاس را به بازارهای ایران و خاورمیانه معرفی نماید.

برند جی پلاس (G Plus) در ابتدا با تولید انواع تلویزیون به بازار لوازم برقی ایرانی معرفی گردید و پس از آن اقدام به تولید انواع سیستم‌های تهویه مطبوع نظیر کولر گازی، دستگاه تصفیه هوا، داکت اسپلیت و فن کویل نمود. کولر گازی جی پلاس هم یکی از  محصولات جدید گلدیران است و اگر درحال جستجو برای خرید کولر گازی اسپلیت هستید، می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. البته اگر در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا در مورد این کولر گازی بیشتر بدانید، به احتمال بسیار زیاد آن را انتخاب می‌کنید؛ چرا که این دستگاه علاوه بر طراحی خاص و ظاهر بسیار زیبایی که دارد، قابلیت‌های یک کولر گازی استاندارد و برتر را نیز دارا می‌باشد و توانسته جایگزین مناسبی برای کولرهای گازی و اسپلیت ال جی محسوب گردد و همین خصوصیات باعث شده است تا انتخابی مناسب برای سیستم تهویه مطبوع در منزل یا محل کار شما باشد.

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی جی پلاس ملارد

تهویه برتر مرکز فروش کولر گازی جی پلاس ملارد می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت کولر گازی جی پلاس ملارد چقدر است؟

قیمت فروش کولر گازی جی پلاس ملارد بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

خریداران ابتدا به قیمت کولرهای گازی توجه می‌کنند و سپس به میزان مصرف انرژی، اما گاهی به علت کمبود بودجه راضی به خرید محصول با درجه مصرف انرژی  نیز می شوند. محصولات کولرگازی با رده‌ی کیفی A+ ) آ پلاس) و یا A++ ) آ توپلاس) در بازار وجود دارند و همگی به طور میانگین ۴۰ درصد صرفه جویی  انرژی دارند. بعضی از کولرهای گازی  رده‌ی کیفی A++ با ۶۰ درصد ذخیره انرژی هستند .

موتورهای اینورتر به عنوان کم مصرف‌ترین موتور کولرهای گازی شناخته میشوند بنابراین بهتراست مشتریان با توجه به فضای مورد نظر خود اسپیلت با قدرت موتور مناسب را انتخاب کنند و همچنین اولویت خرید خود را بر میزان مصرف انرژی متمرکز کنند زیرا که کولرهای گازی با درجه کیفی B در طولانی مدت هزینه‌ی زیادی را در بر خواهند داشت.

کولر پرتابل یا به اصلاح کولرهای قابل حمل مانند مدل پنجره ای یک تکه بوده و تمام قطعات در یک قاب قرار داشته و زیر دستگاه چرخ برای حرکت وجود دارد.پشت کولر پرتابل یک لوله خرطومی از جنس پلاستیکی وجود دارد به قطر حدودا ۱۵ سانتی متر که گرمای موتور را به بیرون هدایت می کند

شارژ گاز برای کولرهای پنجره ای و پرتابل تا زمانی دستگاه خنک کنندگی خوبی دارد نیاز نیست چرا که دارای یک سیکل بسته هستند اما کلیه اسپلیت ها به دلیل استفاده از اتصالات برنجی در قسمت اتصال لوله مسی به دستگاه امکان خارج شدن تدریجی گاز وجود دارد لذا توصیه می شود سالی یکبار فشار آن توسط سرویسکار تنظیم شود.در مورد سرویس شستشو کلیه کولرها سالی یکبار نیاز دارند و باید کویل های اواپراتور و کندانسور با مواد خاص شوینده شسته شود و فیتلر ها نیز تمیز شود

به شکل دوره ای اقدام به سرویس کولر گازی کنید. سرویس کردن، یعنی پیدا کردن ایرادات احتمالی که میتواند منجر به مشکلات اساسی شود و شما نیاز به تعمیر کولر گازی داشته باشید. مسائلی از قبیل تعویض قطعات، شارژ گاز کولر و دیگر مواردی از این دست که برای هر دستگاه کولر گازی ممکن است پیش بیاید. چنانچه به این توصیه ما گوش کنید قول مید هیم دستگاه کولر گازی شما بهتر برای شما کار خواهد کرد و ماندنی تر خواهد بود و هر ماه مجبور به پرداخت هزینه های سنگین تعمیر کولر گازی نیستید.

  • عدم تعبیه شدن پنل در هنگام نصب در محل مناسب خود یعنی به روی سینی دیواری
  • خراب بودن بوشن که باعث ایجاد صدای ناهنجار می شود.
  • تاب داشتن شفت موتور پروانه داخلی
  • محکم نبستن پیج های قاب پنل در هنگام تعمیرات
  • معیوب بودن موتور بلوور
  • کثیف بودن بلوور که خود باعث می شود بلوور از حالات بالانس خود خارج شود و صدای ناهنجاری بدهد.
  • شکستگی در پایه ها و پره های بلوور
  • تعبیه نامناسب بلوور بعد از سرویس یا تعمیر کولر گازی

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

نمایندگی کولر گازی جی پلاس ملارد در یک قدمی شماست

کولر گازی یکی از گرانقیمت‌ترین وسایل ضروری برای منازل، دفاتر و محیط‌های تجاری است. از این رو، هنگام انتخاب کولرگازی باید تمامی عوامل را بررسی کرده تا بتوانید یک خرید خوب داشته باشید. تهویه برتر ارائه دهنده انواع خدمات مرتبط با کولر گازی آماده خدمات رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی کولر گازی در ملارد هستید حتما این صفحه را مطالعه کنید.

آیا کولرهای گازی جی‌پلاس برای مناطق گرمسیری هم مناسب است؟

بله، اسپلیت‌های تازه‌نفس جی‌پلاس برای هر دو منطقه گرمسیری و غیرگرمسیری مناسب هستند. اما برای خرید کولرگازی مناسب مناطق گرمسیری باید به نام محصول توجه کنید. اول‌ازهمه باید بگوییم که مدل GAC-TE30JN1 با ظرفیت سی هزار (30000 BTU) برای مناطق معتدل مناسب است و بهتر است در شهرهای گرمسیری از آن استفاده نشود. این کولرگازی شیک و طلایی بین 9 هزار تا دو هزار و 200 ظرفیت سرمایشی دارد و پاسخگوی مناطق گرم نیست. اما در عوض، خانواده کولرهای گازی GAC-TM دارای دو مدل ست که مخصوص مناطق تروپیکال طراحی و عرضه شده‌اند.

برای شناختشان باید بدانید، مدل‌هایی که N3 در انتهای نام خوددارند مخصوص مناطق گرمسیری (Tropical) هستند. این مدل‌ها ظرفیت‌های بالا یعنی 24 هزار و 30 هزار دارند. کمپرسور هوشمند اینورتر، مصرف انرژی A و قابلیت پرتاب باد چهار جهته برای ایجاد سرمایش یکنواخت در تمام فضای اتاق از جمله ویژگی این کولرهای گازی است. این اسپلیت‌ها همچنین حسگرهای هوشمند برای تشخیص دمای محیط دارند تا فعالیت‌های خود را بر اساس آن تنظیم کنند. اگر از بیرون به داخل خانه آمده باشید و به‌شدت گرمتان باشد می‌توانید کولرگازی جی‌پلاس را روی حالت Turbo قرار دهید تا در سریع‌ترین زمان به خنک‌ترین هوا برسید. البته این قابلیت برای گرما نیز کاربرد دارد. یعنی اگر در زمستان، از هوای سرد بیرون وارد خانه شوید می‌توانید با گذاشتن اسپلیت روی حالت توربو در سریع‌ترین زمان گرم شوید و سوز سرمای بیرون در عرض چند دقیقه فراموشتان شود.

یکی از مشکلات زندگی در شهرهای بندری و مناطق گرمسیری، رطوبت بالای هواست. جی‌پلاس برای این مشکل هم چاره اندیشیده و قابلیت رطوبت‌زایی Dry را روی کولرهای گازی خود اضافه کرده است. حالت خواب، حالت سلامت و تایمر برای تنظیم فعالیت کولر هم از دیگر ویژگی‌های قابل‌ذکر کولرهای گازی جی‌پلاس هستند.

برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی کولر گازی جی پلاس ملارد تماس بگیرید.

دسترسی سریع