تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی و تعمیر کولر گازی سامسونگ در شهریار

نمایندگی و تعمیر کولر گازی سامسونگ در شهریار

5

اگر به دنبال نمایندگی کولر گازی سامسونگ در شهریار هستید، تهویه برتر آماده ارائه بهترین خدمات به شما می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم. جهت تعمیر کولر گازی سامسونگ در شهریار با ما تماس بگیرید. سرویس کولرگازی سامسونگ در شهریار تخصص ماست.

سامسونگ برند معتبر وشناخته شده در سراسر جهان می باشد. شرکت سامسونگ طی 80 دهه فعالیت و کسب تجربه و پیشرفت چشمگیر در صنعت تولید لوازم خانگی، توانسته در بازار جهانی در بین 10 برند برتر قرار گیرد. این شرکت با استفاده از جدیدترین تکنولوژی و فناوری های روز محصولات متنوع و با سطح کیفیت بالا تولید و به بازار ارائه می نماید. شرکت سامسونگ در چند سال اخير دستگاه های برودتی DVM را برای پروژه های بسيار بزرگ تولید کرده که با توجه به کيفيت آن با استقبال فراوانی رو به رو شده است.

کمپانی بزرگ سامسونگ با بهره گیری از تکنولوژی روز و بکارگیری نیروهای متخصص در این زمینه، کولر گازی با کیفیت بالا و طراحی منحصر بفرد تولید و به بازار عرضه می نماید و طی چند دهه توانسته در لیست پرفروش ترین کولر گازی در سطح جهانی قرار بگیرد. شما می توانید با خرید کولر گازی اینورتر با صرفه جویی در مصرف انرژی، هوایی خنک و مطبوع در محیط ایجاد نمایید.

ویژگی های کولر گازی سامسونگ

از جمله ملاک های انتخاب کولر گازی سامسونگ، توجه به ظرفیت و ابعاد آن است. از آنجایی که تناسب ظرفیت کولرگازی و عملکرد بهینه ی آن با این ملاک سنجیده می شود پس دقت در این امر ضروری است. از آنجایی که ظرفیت کولرهای گازی با واحد BTU محاسبه می شود، کولرهای گازی سامسونگ در ظرفیت های 9000 برای متراژ 12 تا 20 متر، ظرفیت 12000 در محیط های 20تا 30متر، ظرفیت 18000 در محیط 30 تا 45 متر، ظرفیت 24000 را در متراژ های 45 تا 60 متر و ظرفیت 30000 را در متراژ 60 تا 75 متر می توان استفاده کرد.

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی سامسونگ در شهریار

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر کولر گازی سامسونگ در شهریار می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت فروش و تعمیر کولر گازی سامسونگ در شهریار چقدر است؟

قیمت فروش و سرویس کولرگازی سامسونگ در شهریار بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

خریداران ابتدا به قیمت کولرهای گازی توجه می‌کنند و سپس به میزان مصرف انرژی، اما گاهی به علت کمبود بودجه راضی به خرید محصول با درجه مصرف انرژی  نیز می شوند. محصولات کولرگازی با رده‌ی کیفی A+ ) آ پلاس) و یا A++ ) آ توپلاس) در بازار وجود دارند و همگی به طور میانگین ۴۰ درصد صرفه جویی  انرژی دارند. بعضی از کولرهای گازی  رده‌ی کیفی A++ با ۶۰ درصد ذخیره انرژی هستند .

موتورهای اینورتر به عنوان کم مصرف‌ترین موتور کولرهای گازی شناخته میشوند بنابراین بهتراست مشتریان با توجه به فضای مورد نظر خود اسپیلت با قدرت موتور مناسب را انتخاب کنند و همچنین اولویت خرید خود را بر میزان مصرف انرژی متمرکز کنند زیرا که کولرهای گازی با درجه کیفی B در طولانی مدت هزینه‌ی زیادی را در بر خواهند داشت.

کولر پرتابل یا به اصلاح کولرهای قابل حمل مانند مدل پنجره ای یک تکه بوده و تمام قطعات در یک قاب قرار داشته و زیر دستگاه چرخ برای حرکت وجود دارد.پشت کولر پرتابل یک لوله خرطومی از جنس پلاستیکی وجود دارد به قطر حدودا ۱۵ سانتی متر که گرمای موتور را به بیرون هدایت می کند

شارژ گاز برای کولرهای پنجره ای و پرتابل تا زمانی دستگاه خنک کنندگی خوبی دارد نیاز نیست چرا که دارای یک سیکل بسته هستند اما کلیه اسپلیت ها به دلیل استفاده از اتصالات برنجی در قسمت اتصال لوله مسی به دستگاه امکان خارج شدن تدریجی گاز وجود دارد لذا توصیه می شود سالی یکبار فشار آن توسط سرویسکار تنظیم شود.در مورد سرویس شستشو کلیه کولرها سالی یکبار نیاز دارند و باید کویل های اواپراتور و کندانسور با مواد خاص شوینده شسته شود و فیتلر ها نیز تمیز شود

به شکل دوره ای اقدام به سرویس کولر گازی کنید. سرویس کردن، یعنی پیدا کردن ایرادات احتمالی که میتواند منجر به مشکلات اساسی شود و شما نیاز به تعمیر کولر گازی داشته باشید. مسائلی از قبیل تعویض قطعات، شارژ گاز کولر و دیگر مواردی از این دست که برای هر دستگاه کولر گازی ممکن است پیش بیاید. چنانچه به این توصیه ما گوش کنید قول مید هیم دستگاه کولر گازی شما بهتر برای شما کار خواهد کرد و ماندنی تر خواهد بود و هر ماه مجبور به پرداخت هزینه های سنگین تعمیر کولر گازی نیستید.

  • عدم تعبیه شدن پنل در هنگام نصب در محل مناسب خود یعنی به روی سینی دیواری
  • خراب بودن بوشن که باعث ایجاد صدای ناهنجار می شود.
  • تاب داشتن شفت موتور پروانه داخلی
  • محکم نبستن پیج های قاب پنل در هنگام تعمیرات
  • معیوب بودن موتور بلوور
  • کثیف بودن بلوور که خود باعث می شود بلوور از حالات بالانس خود خارج شود و صدای ناهنجاری بدهد.
  • شکستگی در پایه ها و پره های بلوور
  • تعبیه نامناسب بلوور بعد از سرویس یا تعمیر کولر گازی

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

نمایندگی کولر گازی سامسونگ در شهریار در یک قدمی شماست

کولر گازی یکی از گرانقیمت‌ترین وسایل ضروری برای منازل، دفاتر و محیط‌های تجاری است. از این رو، هنگام انتخاب کولرگازی باید تمامی عوامل را بررسی کرده تا بتوانید یک خرید خوب داشته باشید. تهویه برتر ارائه دهنده انواع خدمات مرتبط با کولر گازی آماده خدمات رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی فروش و تعمیر کولر گازی در شهریار هستید حتما این صفحه را مطالعه کنید. جهت تعمیر کولر گازی در شهریار با ما تماس بگیرید.

اطلاعات بیشتر درباره کولر گازی سامسونگ

از اجزای مهم در ساختار تجهیزاتی کولرگازی سامسونگ برخورداری از کمپرسور اینورتر است. کارایی موتورهای اینورتر بر کسی پوشیده نیست و در انواع مختلف روتاری، خطی و دیجیتال مورد توجه تولید کنندگان لوازم خانگی است و در محصولاتی چون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و انواع یخچال ها کاربرد دارد. کمپانی سامسونگ به صورت اختصاصی از کمپرسور های دیجیتالی که یک ریز پردازنده دیجیتالی، موتور اینورتر است، در محصولات خود استفاده می کند.

اینورتر یا مبدل در کولرهای گازی باعث جلوگیری از روشن و خاموش شدن های مکرر کولرهای گازی می شود،که همین روشن و خاموش شدن ها ی مکرر، جریان برق بیشتری را وارد کنتورهای برق می کند و در نتیجه برق بیشتری مصرف می شود و این مصرف بیشتر متعاقبا هزینه ی بیشتری را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. ولی موتورهای اینورتر از این روشن و خاموش شدن های پیاپی جلوگیری می کند و درنتیجه شما کاهش هزینه های ملموسی را در پرداخت قبوض ماهیانه خود شاهد خواهید بود.

برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی کولر گازی سامسونگ در شهریار تماس بگیرید.

نحوه تعمیر کمپرسور کولر گازی

کمپرسور یکی از مهمترین اجزای سیستم کولرگازی است. وظیفه فشرده سازی مبرد و انتقال آن بین اواپراتور و کندانسور برای تسهیل فرآیند خنک سازی است. کمپرسور معیوب می تواند منجر به کاهش عملکرد خنک کننده یا حتی خرابی کامل کولر شود. در این بخش به نحوه تعمیر کمپرسور کولر گازی می پردازیم.

قبل از اقدام به تعمیر کمپرسور، مهم است که مشکل را به طور دقیق تشخیص دهید. در اینجا برخی از علائم وجود دارد که ممکن است نشان دهنده خرابی کمپرسور باشد. در هر مرحله اگر احساس میکنید تخصص کافی را ندارید با نمایندگی سرویس کولرگازی سامسونگ در شهریار تماس حاصل نمایید.

  • بدون سرمایش: اگر کولرگازی هوای گرم می دهد یا اصلاً هوا وجود ندارد، ممکن است کمپرسور به درستی کار نکند.
  • صداهای عجیب و غریب: یک کمپرسور معیوب ممکن است صداهای عجیبی مانند صدای خش خش، صدای تق تق یا تق تق ایجاد کند.
  • قطع کننده مدار: اگر کولر باعث می شود که مدارشکن به طور مکرر خاموش شود، ممکن است به دلیل خرابی کمپرسور باشد.
  • قبض برق بالا: کمپرسور معیوب می تواند باعث شود که کولر گازی بیش از حد معمول انرژی مصرف کند و منجر به افزایش قبض برق شود.

هنگامی که کمپرسور معیوب را شناسایی کردید، می توانید مراحل زیر را برای تعمیر آن دنبال کنید:

برق را خاموش کنید: قبل از کار بر روی کمپرسور، برق سیستم کولرگازی را در قطع کننده مدار قطع کنید.

  • سیم کشی را بررسی کنید: سیم کشی اطراف کمپرسور را برای هر گونه آسیب یا سایش بررسی کنید. سیم های آسیب دیده یا فرسوده را تعویض کنید.
  • کمپرسور را تمیز کنید: کثیفی و زباله می تواند روی کمپرسور جمع شود و کارایی آن را کاهش دهد. از یک برس نرم یا یک جاروبرقی برای تمیز کردن کمپرسور و حذف هرگونه زباله استفاده کنید.
  • سطح مبرد را بررسی کنید: سطح پایین مبرد می تواند باعث کار بیش از حد کمپرسور و در نهایت از کار افتادن آن شود. سطوح مبرد را بررسی کنید و در صورت لزوم مقدار بیشتری را اضافه کنید.
  • خازن ها را تست کنید: خازن ها وظیفه تامین برق موتور کمپرسور را بر عهده دارند. خازن ها را با استفاده از مولتی متر تست کنید و خازن های معیوب را جایگزین کنید.
  • موتور کمپرسور را بررسی کنید: برای بررسی مقاومت موتور کمپرسور از یک مولتی متر استفاده کنید. اگر مقاومت خیلی زیاد یا خیلی کم باشد، ممکن است موتور معیوب باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.
  • کمپرسور را روغن کاری کنید: عدم روغن کاری باعث گرم شدن بیش از حد کمپرسور و از کار افتادن آن می شود. کمپرسور را با روغن توصیه شده توسط سازنده روغن کاری کنید.
  • دستگاه را مجدداً مونتاژ کنید: پس از تعمیر کمپرسور، سیستم کولرگازی را مجدداً مونتاژ کرده و برق را روشن کنید.

توجه به این نکته ضروری است که تعمیر کمپرسور می تواند فرآیندی پیچیده و پرخطر باشد. اگر به توانایی خود در تعمیر کمپرسور اطمینان ندارید، بهتر است با نمایندگی تعمیر کولر گازی در شهریار تماس بگیرید تا مشکل را تشخیص داده و برطرف کنیم. تهویه برتر نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در شهریار تخصص و ابزار لازم برای تعمیر کمپرسور را به صورت ایمن و کارآمد دارد.

یک کمپرسور معیوب می تواند مشکلات قابل توجهی برای سیستم کولرگازی ایجاد کند. با دنبال کردن مراحل ذکر شده در این بخش، می توانید کمپرسور معیوب را تشخیص داده و تعمیر کنید. نگهداری و تمیز کردن منظم می تواند به جلوگیری از مشکلات کمپرسور و افزایش عمر سیستم کولرگازی شما کمک کند.

دسترسی سریع