تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی و تعمیر کولر گازی کین الکتریک در فردیس

نمایندگی و تعمیر کولر گازی کین الکتریک در فردیس

5

اگر به دنبال نمایندگی کولر گازی کین الکتریک در فردیس هستید، تهویه برتر آماده ارائه بهترین خدمات به شما می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم. تعمیر کولر گازی کین الکتریک در فردیس تخصص ماست. جهت سرویس کولرگازی کین الکتریک در فردیس با ما تماس بگیرید.

کین الکتریک یکی از برندهای مطرح سیستم های تهویه مطبوع به شمار می آید. که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و با بهره مندی از فناوری هایی نوین توانسته محصولاتی مدرن و پیشرفته با کارایی هوشمند تولید و در اختیار مشتریان قرار دهد. این کمپانی در کشور چین با هدف ارائه فناوری نوین روز اروپا و تولید محصولاتی مدرن تاسیس و به بهره برداری رسید. کمپانی کین الکتریک با بیش از یه دهه فعالیت در این عرصه به عنوان برندی جدید در بازار شناخته می شود.

گروه صنعتی کین الکتریک در همان سال های ابتدایی به دلیل تولید کولر گازی هایی با سطح کیفیت بالا توانست سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص داده و به سایر کشورها از قبیل ایران نیز صادر نماید.

ویژگی های کولر گازی کین الکتریک

اسپلیت و کولر گازی کین الکتریک KEEN ELECTRIC یکی از کولر های با کیفیت می باشد. کولر های گازی انواع مختلف و متنوعی دارند که انتخاب آن ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. کولر های گازی را می توان بر اساس محل نصب و قرارگیری، توان و ظرفیت، گرید انرژی و کلاس انرژی، برند تولید کننده، قابلیت های به کار رفته در ساختار آن ها، نوع کمپرسور موجود در ساختار کولر های گازی و …. تفکیک کرد

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی کین الکتریک در فردیس

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر کولر گازی کین الکتریک در فردیس می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت کولر گازی کین الکتریک در فردیس چقدر است؟

قیمت فروش و تعمیر کولر گازی کین الکتریک در فردیس بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

خریداران ابتدا به قیمت کولرهای گازی توجه می‌کنند و سپس به میزان مصرف انرژی، اما گاهی به علت کمبود بودجه راضی به خرید محصول با درجه مصرف انرژی  نیز می شوند. محصولات کولرگازی با رده‌ی کیفی A+ ) آ پلاس) و یا A++ ) آ توپلاس) در بازار وجود دارند و همگی به طور میانگین ۴۰ درصد صرفه جویی  انرژی دارند. بعضی از کولرهای گازی  رده‌ی کیفی A++ با ۶۰ درصد ذخیره انرژی هستند .

موتورهای اینورتر به عنوان کم مصرف‌ترین موتور کولرهای گازی شناخته میشوند بنابراین بهتراست مشتریان با توجه به فضای مورد نظر خود اسپیلت با قدرت موتور مناسب را انتخاب کنند و همچنین اولویت خرید خود را بر میزان مصرف انرژی متمرکز کنند زیرا که کولرهای گازی با درجه کیفی B در طولانی مدت هزینه‌ی زیادی را در بر خواهند داشت.

کولر پرتابل یا به اصلاح کولرهای قابل حمل مانند مدل پنجره ای یک تکه بوده و تمام قطعات در یک قاب قرار داشته و زیر دستگاه چرخ برای حرکت وجود دارد.پشت کولر پرتابل یک لوله خرطومی از جنس پلاستیکی وجود دارد به قطر حدودا ۱۵ سانتی متر که گرمای موتور را به بیرون هدایت می کند

شارژ گاز برای کولرهای پنجره ای و پرتابل تا زمانی دستگاه خنک کنندگی خوبی دارد نیاز نیست چرا که دارای یک سیکل بسته هستند اما کلیه اسپلیت ها به دلیل استفاده از اتصالات برنجی در قسمت اتصال لوله مسی به دستگاه امکان خارج شدن تدریجی گاز وجود دارد لذا توصیه می شود سالی یکبار فشار آن توسط سرویسکار تنظیم شود.در مورد سرویس شستشو کلیه کولرها سالی یکبار نیاز دارند و باید کویل های اواپراتور و کندانسور با مواد خاص شوینده شسته شود و فیتلر ها نیز تمیز شود

به شکل دوره ای اقدام به سرویس کولر گازی کنید. سرویس کردن، یعنی پیدا کردن ایرادات احتمالی که میتواند منجر به مشکلات اساسی شود و شما نیاز به تعمیر کولر گازی داشته باشید. مسائلی از قبیل تعویض قطعات، شارژ گاز کولر و دیگر مواردی از این دست که برای هر دستگاه کولر گازی ممکن است پیش بیاید. چنانچه به این توصیه ما گوش کنید قول مید هیم دستگاه کولر گازی شما بهتر برای شما کار خواهد کرد و ماندنی تر خواهد بود و هر ماه مجبور به پرداخت هزینه های سنگین تعمیر کولر گازی نیستید.

  • عدم تعبیه شدن پنل در هنگام نصب در محل مناسب خود یعنی به روی سینی دیواری
  • خراب بودن بوشن که باعث ایجاد صدای ناهنجار می شود.
  • تاب داشتن شفت موتور پروانه داخلی
  • محکم نبستن پیج های قاب پنل در هنگام تعمیرات
  • معیوب بودن موتور بلوور
  • کثیف بودن بلوور که خود باعث می شود بلوور از حالات بالانس خود خارج شود و صدای ناهنجاری بدهد.
  • شکستگی در پایه ها و پره های بلوور
  • تعبیه نامناسب بلوور بعد از سرویس یا تعمیر کولر گازی

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

نمایندگی کولر گازی کین الکتریک در فردیس در یک قدمی شماست

کولر گازی یکی از گرانقیمت‌ترین وسایل ضروری برای منازل، دفاتر و محیط‌های تجاری است. از این رو، هنگام انتخاب کولرگازی باید تمامی عوامل را بررسی کرده تا بتوانید یک خرید خوب داشته باشید. تهویه برتر ارائه دهنده انواع خدمات مرتبط با کولر گازی آماده خدمات رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی فروش و تعمیر کولر گازی در فردیس هستید حتما این صفحه را مطالعه کنید. جهت تعمیر کولر گازی کین الکتریک در فردیس با ما تماس بگیرید.

اطلاعات بیشتر درباره کولر گازی کین الکتریک

از مهمترین ویژگی کولر گازی کین الکتریک می توان به عیب یابی خودکار آن اشاره کرد. در صورتی که قطعات کولر گاز به خوبی کار نکند، دستگاه عیب یاب اتوماتیک به بررسی قطعات می پردازد. بعد از آن ایراد دستگاه را به صورت کد روی صفحه ی نمایش گر نشان می دهد. همچنین اوپراتور کولر کین الکتریک مجهز به لوله های مسی شیار دار است که امکان تبادل حرارتی بیشتری را به دستگاه می دهد. در این صورت راندمان و بازدهی سرمایشی این کولر گازی افزایش می یابد. علاوه بر آن این عملکرد باعث کاهش مصرف برق و انرژی نیز می شود.

از دیگر خصوصیات این دستگاه تمیز شده دستگاه به صورت خود کار است. کولر گازی کین الکتریک در زمان خاموش شدن آن هم در حالت سرمایش، کولر گازی به مدت 3 دقیقه بکار خود ادامه می دهد تا قطرات آب بر روی کویل دستگاه کامل خشک شود که این حالت از رسوب آب روی کویل جلوگیری می کند.

کولر گازی کین الکتریک در بحث رطوبت زدایی بسیار قوی عمل می کند، این مزیت این امکان را فراهم می کند تا در کسری از زمان رطوبت اضافی از محیط خارج شود. از دیگر خصوصیات کولر کین الکتریک استفاده از فناوری توربو در این کولر گازی است. به واسطه این عملکرد سرمایش و گرمایش کولر گازی در حالت بیشترین توان خود قرار می گیرد که باعث کاهش یا افزایش دما در سریع ترین زمان ممکن می گردد

برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی کولر گازی کین الکتریک در فردیس تماس بگیرید.

دسترسی سریع