تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی و تعمیر کولر گازی گری در شهریار

نمایندگی و تعمیر کولر گازی گری در شهریار

5

اگر به دنبال نمایندگی کولر گازی گری در شهریار هستید، تهویه برتر آماده ارائه بهترین خدمات به شما می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم. تعمیر کولر گازی گری در شهریار تخصص ماست. جهت سرویس کولرگازی گری در شهریار با ما تماس بگیرید.

کمپانی گری بزرگترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع در دنیا است که به عنوان نمونه در سال ۲۰۱۳ از هر سه عدد سیستم تهویه مطبوع فروخته شده در جهان یکی از آن متعلق به گری بوده است. این تولید کننده دارای ۵ مرکز تحقیقاتی بین المللی و داخلی و بیش از ۵۳۰ مرکز آزمایشگاهی است و مبلغ ۰.۶۳ میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است به طوریکه ۷۰۰۰ مهندس در زمینه تحقیق و توسعه (R&D) مشغول به کار هستند. از دیگر افتخارات این مجموعه دریافت بیش از ۱۲۰۰۰ امتیاز ثبت شده و ۴۰۰۰ اختراع است.

ویژگی های کولر گازی گری

این کولر گازی از تکنولوژی اینورتر برخوردار است که با کنترل مصرف انرژی، آنرا به میزان حداقل رسانده تا در هنگام مصرف مداوم آن انرژی کمتری مصرف شود. شرکت گری در کولر های گازی خود انواع کمپرسور های پیستونی، روتاری و انواع کمپرسورهایی که دارای کیت اینورتر هستند به کار برده است.

کمپرسور پیستونی را در انواع کولرهای گازی پنجره ای گری به کار برده اند و همچنین کمپرسور روتاری جزء رایج ترین نوع کمپرسور مصرفی در کولرهای گازی گری میباشد. در نهایت کولر های گازی که در آنها کمپرسور دارای کیت اینورتر به کار رفته است مصرف انرژی و برق کمتری را دارا میباشند که به عنوان کولرهای گازی کم مصرف شناخته شده اند.

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی گری در شهریار

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر کولر گازی گری در شهریار می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت فروش و تعمیر کولر گازی گری در شهریار چقدر است؟

قیمت فروش و سرویس کولرگازی گری در شهریار بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

خریداران ابتدا به قیمت کولرهای گازی توجه می‌کنند و سپس به میزان مصرف انرژی، اما گاهی به علت کمبود بودجه راضی به خرید محصول با درجه مصرف انرژی  نیز می شوند. محصولات کولرگازی با رده‌ی کیفی A+ ) آ پلاس) و یا A++ ) آ توپلاس) در بازار وجود دارند و همگی به طور میانگین ۴۰ درصد صرفه جویی  انرژی دارند. بعضی از کولرهای گازی  رده‌ی کیفی A++ با ۶۰ درصد ذخیره انرژی هستند .

موتورهای اینورتر به عنوان کم مصرف‌ترین موتور کولرهای گازی شناخته میشوند بنابراین بهتراست مشتریان با توجه به فضای مورد نظر خود اسپیلت با قدرت موتور مناسب را انتخاب کنند و همچنین اولویت خرید خود را بر میزان مصرف انرژی متمرکز کنند زیرا که کولرهای گازی با درجه کیفی B در طولانی مدت هزینه‌ی زیادی را در بر خواهند داشت.

کولر پرتابل یا به اصلاح کولرهای قابل حمل مانند مدل پنجره ای یک تکه بوده و تمام قطعات در یک قاب قرار داشته و زیر دستگاه چرخ برای حرکت وجود دارد.پشت کولر پرتابل یک لوله خرطومی از جنس پلاستیکی وجود دارد به قطر حدودا ۱۵ سانتی متر که گرمای موتور را به بیرون هدایت می کند

شارژ گاز برای کولرهای پنجره ای و پرتابل تا زمانی دستگاه خنک کنندگی خوبی دارد نیاز نیست چرا که دارای یک سیکل بسته هستند اما کلیه اسپلیت ها به دلیل استفاده از اتصالات برنجی در قسمت اتصال لوله مسی به دستگاه امکان خارج شدن تدریجی گاز وجود دارد لذا توصیه می شود سالی یکبار فشار آن توسط سرویسکار تنظیم شود.در مورد سرویس شستشو کلیه کولرها سالی یکبار نیاز دارند و باید کویل های اواپراتور و کندانسور با مواد خاص شوینده شسته شود و فیتلر ها نیز تمیز شود

به شکل دوره ای اقدام به سرویس کولر گازی کنید. سرویس کردن، یعنی پیدا کردن ایرادات احتمالی که میتواند منجر به مشکلات اساسی شود و شما نیاز به تعمیر کولر گازی داشته باشید. مسائلی از قبیل تعویض قطعات، شارژ گاز کولر و دیگر مواردی از این دست که برای هر دستگاه کولر گازی ممکن است پیش بیاید. چنانچه به این توصیه ما گوش کنید قول مید هیم دستگاه کولر گازی شما بهتر برای شما کار خواهد کرد و ماندنی تر خواهد بود و هر ماه مجبور به پرداخت هزینه های سنگین تعمیر کولر گازی نیستید.

  • عدم تعبیه شدن پنل در هنگام نصب در محل مناسب خود یعنی به روی سینی دیواری
  • خراب بودن بوشن که باعث ایجاد صدای ناهنجار می شود.
  • تاب داشتن شفت موتور پروانه داخلی
  • محکم نبستن پیج های قاب پنل در هنگام تعمیرات
  • معیوب بودن موتور بلوور
  • کثیف بودن بلوور که خود باعث می شود بلوور از حالات بالانس خود خارج شود و صدای ناهنجاری بدهد.
  • شکستگی در پایه ها و پره های بلوور
  • تعبیه نامناسب بلوور بعد از سرویس یا تعمیر کولر گازی

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

نمایندگی کولر گازی گری در شهریار در یک قدمی شماست

کولر گازی یکی از گرانقیمت‌ترین وسایل ضروری برای منازل، دفاتر و محیط‌های تجاری است. از این رو، هنگام انتخاب کولرگازی باید تمامی عوامل را بررسی کرده تا بتوانید یک خرید خوب داشته باشید. تهویه برتر ارائه دهنده انواع خدمات مرتبط با کولر گازی آماده خدمات رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی کولر گازی در شهریار هستید حتما این صفحه را مطالعه کنید. جهت تعمیر کولر گازی گری در شهریار با ما تماس بگیرید.

انواع کولر گازی های گری را بیشتر بشناسید!

مدلهای گری شامل پنجره ای، اسپلیت دیواری، داکت یا کانالی، پرتابل، ایستاده، کاستی، مولتی پنل ساده و پیشرفته میباشد. فناوری بین المللی و جدید کولر گازی گری پیشرو در تهویه مطبوع های اینورتر دی سی میباشد. تکنولوژی کنترل فرکانس و گشتاور بسیار پایین و عملکرد مناسب در تنظیم دما و صرفه جویی و انرژی ثابت. تکنولوژی کنترل فرکانس بسیار پایین موجب کاهش گشتاور فرکانس پایین میشود و آن را به فناوری دیگری تبدیل میکند. پردازشگری بسیار دقیق در اینورتر دی سی، به طور خاص توسط تولید کنندهی ماهر و بسیار حرفه ای طراحی شده است. محاسبه گری بسیار دقیق که باعث افزایش زیاد ثبات و دقت بالای کمپرسور و ایجاد محیطی بسیار راحت برای مصرف کنندگان میشود.

درجه بندی کارایی کولرهای گازی گری GREE

برای سیستم های تهویه مطبوع رتبه های مهم در سود آوردن انرژی که باید بررسی شود، نسبت بازده انرژی فصلی و نسبت بازده انرژی است. باتوجه به اینکه از کولرهای گازی دیواری گری به عنوان یک راه حل برای خنک کردن و گرمایش استفاده میکنند، برای مقایسه درست با گزینه های مختلف باید به این دو استاندارد توجه ویژه ای کرد:

  • درجه بندی کارایی کولرها به تعیین نوع عملکرد سیستم کمک میکند.
  • در اصل کشور سازنده کمپرسور مصرفی در این کولر ها آمریکا میباشد.
  • دامنه کار کردن در حالت گرمایش این نوع کولر گازی ۲۲_۲۴ درجه سلسیوس است.
  • دامنه کار کردن در حالت سرمایشی کولر گازی جری از ۱۵ تا ۶۵ درجهی سانتی گراد است.
  • وزن پنل خارجی حدودا ۶۷ کیلوگرم می باشد.
  • حداکثر طول لوله کشی در کولر گازی گری ۲۰ متر است.
  • میزان گردش هوا در این نوع کولر گازی ۶۷۹ متر مربع در ساعت است.

برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی فروش و تعمیر کولر گازی گری در شهریار تماس بگیرید.

دسترسی سریع