تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور

کدهای خطا و ارور پکیج لورچ

5

پکیج دیواری لورچ یکی از محصولات ایرانی باکیفیت است که مصرف کنندگان زیادی در کشور دارد. این وسیله محصول کارخانه لورچ سازنده آبگرمکن های دیواری و زمین لورچ می باشد. از جمله محصولات کارخانه لورچ می توان به پکیج شوفاژ دیواری لورج مدل هرما، پکیج شوفاژ دیواری لورچ مدل آرتا و پکیج شوفاژ دیواری لورچ مدل آدنا نام برد.

به منظور سهولت در رفع خطاهای پکیج دیواری لورچ قصد داریم تا در ادامه کد خطاهای پکیج لورچ و رفع عیب آن را در تمامی مدل های ذکر شده در قسمت فوق بیان کنیم.

شماره تلفن نمایندگی پکیج لورچ

تهویه برتر مرکز فروش پکیج لورچ می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

انواع کد خطاهای پکیج لورچ

ارور E0

یکی از قطعات اصلی در انواع پکیج ها، ترموستات زمان دار می باشد که وظیفه دارد تا در صورتی که سنسور NTC شروع به کار نکند و دمای آب تا میزان 105 درجه سانتی گراد افزایش پیدا نماید فرمان قطع کردن را به برد ارسال کرده و سیستم خاموش می گردد. حال ممکن است این قطعه دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر پیدا نماید.در این صورت پکیج لورچ ارور E0 را نمایش می دهد و نیاز است تا تعمیرکار جهت تعمیر این قطعه حضور یابد.

ارور E1

زمانی که جرقه زدن پکیج لورچ دچار اختلال شده و در اشتعال آن مشکلی به وجود آید در این گونه مواقع پکیج قفل می گردد و این ارور نمایش داده می شود. در صورتی که دستگاه شما این ارور را نمایش داد نیاز است تا کلید C را که بر روی پکیج قرار دارد بفشارید و در صورتی که با فشردن این کلید ارور نمایش داده شده برطرف نگردید نیاز است تا حتما با تعمیرکار پکیج تماس حاصل نمایید.

ارور E2

پرشر سوئیچ یکی از قطعات مهم در پکیج دیواری است که در زمان کار کردن فن در دو طرف دیافراگم اختلاف فشار ایجاد می گردد و عملکرد فن در پکیج کنترل می گردد. حال ممکن است عملکرد این سوئیچ با اختلال مواجه گردد و در این صورت پکیج ارور E2 را نمایش دهد.

ارور E3

گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلفی، سنسور دمای سیستم گرم کننده با اختلال مواجه گردد. در این گونه مواقع ممکن است دستگاه قفل شده و کار نکند. در این صورت باید کلید C را بر روی دستگاه فشار داد تا قفل دستگاه باز شده و ارور برطرف گردد. در صورتی که با فشردن این دکمه نیز کد خطا برطرف نشد نیاز به حضور تعمیرکار خواهد بود.

ارور E4

این ارور زمانی نمایش داده می شود که ترمیستور آب مصرفی دستگاه دچار مشکل گردد. وجود مشکل در ترمیستور باعث می شود تا پکیج قدرت کافی جهت گرم کردن نداشته باشد. برای رفع این خطا نیز نیاز به حضور تعمیرکار حرفه ای پکیج می باشد.

ارور E5

مدولاتور شیر گاز یکی از قطعات اصلی بوده که در صورتی که دچار مشکل شود شعله پکیج بسیار کاهش پیدا می کند و نمی تواند به درستی به گرم کردن بپردازدد. در این صورت ارور E5 در نمایشگر پکیج لورچ ظاهر شده و باید به یک تعمیرکار جهت برطرف نمودن این ارور مراجعه نمود.

ارور E6

این خطا در زمان هایی نمایش داده می شود که سنسور سیستم گرمایشی دستگاه، دما را بیشتر از مقدار 90 درجه سانتی گراد نشان داده و دستگاه به طور موقت خاموش گردد. در این صورت با وجود خاموش بودن دستگاه اما آب گرم در اختیار کاربر قرار می گیرد. در این گونه مواقع نیاز است تا صبر کنید تا دمای آب از 90 درجه به 60 درجه سانتی گراد کاهش یابد و ارور خود به خود برطرف گردد. اما در صورتی که این مشکل مجددا تکرار شد ممکن است مشکل پکیج جدی تر بوده و نیاز به تعمیر توسط تعمیرکار خواهد داشت.

ارور E7

خراب بودن سوئیچ فشار هوا موجب می شود تا پکیج قفل و دستگاه این ارور را نمایش دهد. برای رفع این ارور نیاز است تا حتما از یک تعمیرکار متخصص در این کار استفاده شود.

ارور E8

کم شدن فشار آب سیستم گرمایشی موجب می شود تا ارور E8 در نمایشگر پکیج لورچ ظاهر شود و در این صورت نیاز است تا لوله ها و عدم نشتی آنها بررسی شده و فشار آب ورودی نیز کنترل گردد. در صورتی که تعمیرکار پکیج تشخیص دهد باید هواگیری دستگاه توسط تعمیرکار انجام گیرد.

ارور E9

نمایش این خطا را زمانی در پکیج لورچ خواهیم داشت که دما بالاتر از 100 درجه سانتی گراد رفته و ترموستات حد دستگاه با اختلال مواجه گردد. در این صورت باید نسبت به فشردن دکمه C و پایین آمدن دما تا 60 درجه سانتی گراد اقدام نمود و در صورتی که مشکل برطرف نشد از تخصص یک تعمیرکار پکیج استفاده نمود.

ارور E10

فشار پکیج از مواردی است که توجه به آن برای عملکرد صحیح پکیج ضروری است و اگر این فشار بیش از 2.5 برابر گردد پکیج قفل شده و این ارور را نمایش می دهد. در صورت مشاهده این کد خطا نیاز است تا نسبت به بسته بودن شیر پرکن اطمینان حاصل کرده و پیچ رادیاتور را مقداری باز نمایید تا پکیج هواگیری شود.

ارور E12

پکیج های لورچ دارای یک سیستم کنترل از راه دور می باشند که در صورتی که این سیستم دچار مشکل شود این ارور در نمایشگر ظاهر شده و پکیج قفل می گردد. ممکن است با خاموش و روشن کردن پکیج این ارور برطرف گردد و در صورتی که این مشکل رفع نشد نیاز است تا تعمیرکار متخصص برای رفع آن در محل حاضر گردد.

ارور E13

پکیج های دیواری دارای یک برد الکترونیکی می باشند که می توان آن را اصلی ترین قطعه در پکیج دانست که فرمان های مختلف توسط این قطعه صادر می گردد. در صورتی که این برد الکترونیکی در پکیج دچار مشکل گردد این خطا بروز کرده و نیاز به بررسی توسط تعمیرکار می باشد.

ارور E23

اگر سنسور بیرونی پکیج لورچ با مشکلی مواجه گردد این ارور نمایش داده شده و به صورت خود به خود نیز برطرف می گردد. اما در صورت برطرف نشدن این ارور نیاز است تا تعمیرکار را از مشکل آگاه کرده تا برای رفع آن اقدام نماید

ارور E25

این ارور را زمانی در پکیج لورچ مشاهده می کنیم که دمای آب خیلی پایین باشد و در این صورت پکیج قفل شده و این ارور نمایش داده می شود. زمانی این ارور رفع می گردد که دما از 1.5 به مقدار 3 رسیده و دستگاه خود به خود فعال خواهد شد.

ارور E26

شیر برقی یکی از قطعاتی است که در انواع پکیج های دیواری به کار رفته و اگر این قطعه با مشکلی مواجه شود دستگاه این ارور را نمایش داده و خود به خود قفل می گردد. در این صورت نیاز است تا با فشردن دکمه C نسبت به رفع ارور اقدام نموده و در صورتی که مشکل برطرف نشد به تعمیرکار مراجعه نمایید.

فهرست خطاها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *