تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی داکت اسپلیت ایران رادیاتور در فردیس

نمایندگی داکت اسپلیت ایران رادیاتور در فردیس

5

اگر به محیطی وارد شدید و با تجهیزات سرمایش و گرمایش مواجه نشدید ، اما دمای مطبوع و دلنشینی را احساس کردید ؛ به آسانی میتوان حدس زد که داکت اسپلیت منبع این دمای ایده آل است . نصب و استفاده از داکت اسپلیت ایران رادیاتور ویژگی های خاصی مانند استقلال در مدیریت هزینه و دما ، عدم اشغال فضای کف ساختمان ، بازدهی بالا و توجیه اقتصادی را به همراه دارد. تهویه برتر نمایندگی داکت اسپلیت ایران رادیاتور در اندیشه می باشد. برای خرید داکت اسپلیت در اندیشه از این برند معتبر، حتما با متخصصین تهویه برتر تماس حاصل نمایید.

اکنون شرکت ایران رادیاتور داکت اسپلیت های تولیدی خود را در ۳ ظرفیت ۲۴ هزار ، ۳۰ هزار و ۳۶ هزار به بازار عرضه میکند که داکت اسپیلت ۲۴ هزار مناسب برای واحدهای مسکونی  50 تا 70 مترمربع و داکت اسپلیت ۳۰ هزار واحدهای با حداکثر 90 مترمربع زیربنا را پوشش میدهد . بزرگترین ظرفیت این سری از محصول را میتوان در متراژهای بزرگتر تا متراژ 120 متر مربع نصب و استفاده کرد . پیشنهاد میشود برای فضاهای بالاتر از ۱۳۰ متر مربع از دو دستگاه بهره برد تا علاوه بر جداسازی فضاهای خصوصی و عمومی ، بر مدیریت مصرف انرژی برق نیز تاثیر گذار باشد .

شماره تلفن نمایندگی داکت اسپلیت ایران رادیاتور در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر داکت اسپلیت ایران رادیاتور در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت اجرا و سرویس داکت اسپلیت ایران رادیاتور در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش و تعمیر داکت اسپلیت ایران رادیاتور در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

کارکرد ساده‌ای دارد ، هزینه خرید آن نسبت به چیلر و مینی چیلر کمتر است ، طول عمر مناسبی دارد ، برای هر واحد مسکونی به صورت مستقل قابل نصب می باشد و هزینه های برق آن به صورت مستقل محاسبه می گردد که از چیلر که به عنوان یک سیستم مرکزی می باشد و به صورت اشتراکی از آن استفاده می شود از این منظر بسیار مناسبتر است.

نحوه کارکرد هر دو دستگاه یکسان است اما یونیت داخلی دستگاه داکت اسپلیت در زیر سقف نصب می شود و به وسیله کانال های تهویه هوای مطبوع را به فضاهای تهویه شونده انتقال می دهد ولی کولرهای گازی معمولی که اصطلاحاً به آن اسپیلت می‌گویند فقط محیطی که دستگاه در آن قرار دارد را تهویه می کند.

داکت اسپلیت اینورتر زیرا زمانی که دمای محیط به دمای تعیین شده برای محیط برسد کمپرسور در دور پایین تری کار می کند و در نتیجه تعداد روشن و خاموش شدن کمپرسور با این روش کاهش پیدا می‌کند ، بیشترین مقدار مصرف برق هنگام روشن یا خاموش شدن کمپرسور می‌باشد و این عمل باعث مصرف بهینه انرژی می گردد.

جهت نصب داکت اسپلیت و اجرای لوله مسی و کانال دستگاه با متخصصین تهویه برتر تماس حاصل فرمایید تا پس از بازدید از پروژه و بررسی نقشه های آن برآورد اولیه اجرای لوله مسی و کانال های تهویه را به شما ارائه دهند.

دمای سطح خارجی کانال تهویه هنگامی که دستگاه داکت اسپلیت در حالت سرمایش کار می کند بسیار پایین است و هوای مرطوب اطراف کانال پس از تماس با سطح کانال چگالیده شده و قطرات آب روی سطح کانال تشکیل می شود که باعث می شود سقف خیس گردد به همین دلیل برای جلوگیری از تشکیل این قطرات آب سطح کانال را عایق می کنند از طرفی این عایق از صدای هوای در گردش در کانال جلوگیری می کند و باعث می شود صدای کارکرد دستگاه کاهش یابد.

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

نمایندگی داکت اسپلیت ایران رادیاتور در اندیشه

برای خرید به صرفه و بهینه داکت اسپلیت ایران رادیاتور رعایت نکات زیر ضروری است:

  1. انتخاب یک دستگاه با ظرفیت مناسب با توجه به محیط کاربری و متراژ آن تعیین می شود. مرسوم است که برای یک واحد آپارتمان در شرایط آب و هوایی تهران، و در طبقه میانی که تحت تاثیر شرایط آب و هوایی در سطح بام نیست، هر یک تن تبرید پاسخگوی زیربنای 40 متر مربع از کل مساحت واحد می باشد. با این حال توصیه می شود جهت خرید داکت اسپلیت، با کارشناسان زبده و معتبر، مشورت انجام گیرد.
  2. مصرف انرژی یکی از نکات بسیار مهم است چرا که با افزایش تورم و گران شدن هزینه برق، یک دستگاه پرمصرف توجیه اقتصادی ندارد و می تواند مصرف کننده را با مشکلاتی مواجه کند. برای تامین برق داکت اسپلیت بر اساس بخشنامه سازمان توانیر، برای آپارتمان هایی با مساحت کمتر از 200 مترمربع، می توان از انشعاب تکفاز با ظرفیت های 32 و 50 آمپر(بسته به نیاز پروژه) استفاده کرد و برای آپارتمان های بالای 200 متر زیر بنا بایستی انشعاب برق سه فاز خریداری و استفاده شود.
  3. نصب و اجرای صحیح و اصولی داکت اسپلیت نکته قابل توجهی است که به استفاده از حداکثر راندمان و امکانات دستگاه منجر می شود. بدیهی است که در این خصوص افراد کارآزموده و معتبر باید کار را انجام دهند.
  4. محل نصب ترموستات دما بسیار مهم است چرا که عملکرد و زمان های قطع و وصل داکت اسپلیت وابسته به دما است. باید ترموستات به دور از تابش نور آفتاب، به دور از تاسیسات لوله کشی به ویژه آب گرم، به دور از اطراف پنجره و  در فاصله استاندارد 140 سانتیمتر از سطح زمین نصب گردد. اما گاهی با توجه به نیاز ساختمان، کارشناسان تشخیص می دهند که استفاده از داکت اسپلیت مناسب نیست و استفاده از اسپلیت های معمولی بهینه است.

نمایندگی داکت اسپلیت ایران رادیاتور در اندیشه

چرا داکت اسپلیت ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور با سابقه ای درخشان در زمینه ارائه محصولات گوناگون در حوزه تاسیسات ساختمان، طی پنج سال گذشته اقدام به تولید کولرهای گازی(اسپلیت) در انواع مختلف نموده است. کولر گازی ایران رادیاتور با طراحی زیبا و کیفیت درجه یک، توانسته است فروش گسترده ای داشته باشد و در جلب رضایت مصرف کنندگان توفیق روزافزونی داشته باشد. این کولر در ظرفیتهای مختلف بسته به نیاز مشتری ارائه می شود. نصب، راه اندازی و انجام سرویس دوره ای کولر گازی، توسط نمایندگی های مجاز شرکت ایران رادیاتور انجام می شود. لازم به تذکر است که بهره گیری از متخصصان و تکنسین های کارآزموده در انجام این امور منجر به افزایش راندمان دستگاه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه می شود. جهت اطلاعات بیشتر با نمایندگی داکت اسپلیت ایران رادیاتور در اندیشه تماس بگیرید.

علت صدای داکت اسپلیت و روش های کاهش آن

یکی از مشکلاتی که مصرف کنندگان این سیستم تهویه مطبوع بعد از مدتی با آن مواجه می شوند ایجاد صدا ضافی در دستگاه داکت اسپلیت آنها می باشد. همچنین هنگام خرید داکت اسپلیت، مصرف کنندگان به دنبال دستگاهی هستند که کم صدا باشد، در ادامه به معرفی کم صدا ترین داکت اسپلیت ها، علت ایجاد صدای اضافی در داکت اسپلیت و راه حل رفع این صدا ها می پردازیم. جهت سرویس داکت اسپلیت ایران رادیاتور در اندیشه با ما تماس بگیرید.

علت صدا دادن داکت اسپلیت

در ابتدا باید گفت که تمام داکت اسپلیت ها صدا دارند و دستگاه داکت اسپلیت بی صدا وجود ندارند اما این سیستم تهویه مطبوع طوری طراحی شده تا کم ترین صدا به محیط منتقل شود. اگر دستگاه داکت اسپلیت صدای زیادی ایجاد می کند به احتمال زیاد دچار خرابی است و یا به درستی نصب نشده.

داکت اسپلیت ها دارای دو بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی می باشند که صدای ایجاد شده توسط یونیت خارجی بیشتر است. اما بیشتر صدایی که در محیط به گوش می رسد صدای ایجاد شده توسط یونیت داخلی می باشد. یونیت داخلی در محل سقف کاذب و در داخل محیط نصب می شود برای همین اگر یونیت داخلی دچار خرابی شود و سر و صدای اضافی ایجاد کند باعث سلب آسایش در آن محیط می شود. برای یافتن بهترین سرویس کار داکت اسپلیت ایران رادیاتور در اندیشه با ما تماس بگیرید.

دستگاه هایی که جنس بلوور فن یونیت داخلی آن ها پلاستیکی است صدای کم تری نسبت به دستگاه هایی که بلوور فن آن ها گالوانیزه می باشد ایجاد می کنند.

تاب برداشتن بلور فن باعث می شود تا صدای فن داکت اسپلیت زیاد و آزار دهنده باشد.

موثرترین راه برای کاهش صدای داکت اسپلیت

مصرف کنندگان این دستگاه به دلیل اینکه داکت اسپلیت به صورت توکار می باشد، نمی توانند ببینند که فیلتر هوای پشت دستگاه نیاز به شستشو دارد یا خیر.

در اغلب موارد صدایی که توسط دستگاه ایجاد می شود بدلیل گرد و خاکی است که فیلتر هوا گرفته. توصیه می شود هر سال فیلر های پشتی هواساز را پایین بیاورید و تمیز کنید.

روش کاهش صدا داکت اسپلیت

این کار ها باعث رفع صدای زیاد داکت اسپلیت خواهد شد. جهت تعمیر داکت اسپلیت ایران رادیاتور در اندیشه با ما تماس بگیرید.

  1. انجام سرویس های دوره ای
  2. شست و شوی فیلتر هوا پشت یونیت داخلی (هر سال یک بار)
  3. استفاده از کانال عایق بندی شده مانند پلی یورتان و کانال فلکسی بل
  4. اطمینان از نصب صحیح دستگاه
  5. استفاده از لرزه گیر
  6. نصب یونیت داخلی در راهرو ورودی و دور از اتاق خواب
  7. طراحی صحیح کانال هوای ریزش و پلنیوم باکس
  8. داکت اسپلیت هایی که از تکنولوژی اینورتر در آنها استفاده شده صدای کمتری ایجاد می کنند.

علاوه بر این موارد انتخاب برند عامل بسیار مهمی در صدای ایجاد شده  می باشد، داکت اسپلیت های برند گرین، آکس، دایکین، ال جی، جزو کم صداترین اسپلیت های کانالی موجود می باشند. همچنین جهت تعمیر داکت اسپلیت ایران رادیاتور در اندیشه با ما تماس بگیرید. نمایندگی داکت اسپلیت ایران رادیاتور در اندیشه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

عواملی که در ایجاد صدای داکت اسپلیت نقش دارندد

مواردی همچون نقص فنی، نصب نادرست، کانال کشی غیر اصولی، برند، محل نصب یونیت داخلی، محل نصب یونیت خارجی از جمله عواملی است که باعث سر و صدای دستگاه می شود. در نهایت اگر همچنان داکت اسپلیت ساختمان شما دارای مشکل است، با نمایندگی داکت اسپلیت ایران رادیاتور در اندیشه تماس بگیرید.

دسترسی سریع