تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت آرن در اندیشه

نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت آرن در اندیشه

5

داکت یا همان مجرای عبوری در یک سیستم توزیع هوا برای سردسازی و یا حرارت دهی به خانه استفاده می شود که هوای خنک یا حرارت دیده را در خانه به صورت یکسان و متناسب با ابعاد داکت توزیع می کند.داکت به معنای لوله و اسپلیت به معنای جداسازی می باشد و در حقیقت کاری که داکت اسپلیت انجام می دهد نیز همین است داکت ها عموما در اشکال مستطیلی یا دایره ای موجودند و از فایبرگلاس و یا فلز و پلاستیک های منعطف برای این کار استفاده می شود. جهت تعمیر داکت اسپلیت آرن در اندیشه با نمایندگی داکت اسپلیت آرن در اندیشه تماس حاصل نمایید.

سیستم داکت اسپلیت معمولا برای تهویه هوای داخل خانه استفاده می شود. سیستم های  HVACاز این داکت ها استفاده میکنند تا عبور و مرور هوا را کنترل کنند. این داکت برای سیستم چرخشی تهویه بسیار مناسب میباشد تا حجم مناسبی از هوا را در لحظه  از خود عبور دهد و به همین دلیل اگر دقت کنید سطح مقطع این داکت ها بزرگ تر از حد معمول است تا عبور هوا از این مجرا راحت تر صورت بگیرد. جهت اطلاعات بیشتر با نمایندگی داکت اسپلیت آرن در اندیشه تماس حاصل نمایید.

شماره تلفن نمایندگی داکت اسپلیت آرن در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر داکت اسپلیت آرن در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت آرن در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش و تعمیر داکت اسپلیت آرن در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

کارکرد ساده‌ای دارد ، هزینه خرید آن نسبت به چیلر و مینی چیلر کمتر است ، طول عمر مناسبی دارد ، برای هر واحد مسکونی به صورت مستقل قابل نصب می باشد و هزینه های برق آن به صورت مستقل محاسبه می گردد که از چیلر که به عنوان یک سیستم مرکزی می باشد و به صورت اشتراکی از آن استفاده می شود از این منظر بسیار مناسبتر است.

نحوه کارکرد هر دو دستگاه یکسان است اما یونیت داخلی دستگاه داکت اسپلیت در زیر سقف نصب می شود و به وسیله کانال های تهویه هوای مطبوع را به فضاهای تهویه شونده انتقال می دهد ولی کولرهای گازی معمولی که اصطلاحاً به آن اسپیلت می‌گویند فقط محیطی که دستگاه در آن قرار دارد را تهویه می کند.

داکت اسپلیت اینورتر زیرا زمانی که دمای محیط به دمای تعیین شده برای محیط برسد کمپرسور در دور پایین تری کار می کند و در نتیجه تعداد روشن و خاموش شدن کمپرسور با این روش کاهش پیدا می‌کند ، بیشترین مقدار مصرف برق هنگام روشن یا خاموش شدن کمپرسور می‌باشد و این عمل باعث مصرف بهینه انرژی می گردد.

جهت نصب داکت اسپلیت و اجرای لوله مسی و کانال دستگاه با متخصصین تهویه برتر تماس حاصل فرمایید تا پس از بازدید از پروژه و بررسی نقشه های آن برآورد اولیه اجرای لوله مسی و کانال های تهویه را به شما ارائه دهند.

دمای سطح خارجی کانال تهویه هنگامی که دستگاه داکت اسپلیت در حالت سرمایش کار می کند بسیار پایین است و هوای مرطوب اطراف کانال پس از تماس با سطح کانال چگالیده شده و قطرات آب روی سطح کانال تشکیل می شود که باعث می شود سقف خیس گردد به همین دلیل برای جلوگیری از تشکیل این قطرات آب سطح کانال را عایق می کنند از طرفی این عایق از صدای هوای در گردش در کانال جلوگیری می کند و باعث می شود صدای کارکرد دستگاه کاهش یابد.

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

نمایندگی و تعمیر داکت اسپلیت آرن در اندیشه

در داخل سیستم داکت اسپلیت واحد های اواپراتور برای دریافت حرارت از هوای ورودی وجود دارند و عموما مبردی داخل این سیستم ها در جریان است تا بتواند به سرعت هوا را به دمای لازم برساند. با این حال داکت اسپلیت از یک محفظه و یک ورودی و خروجی به همراه سیستم خنک سازی با استفاده از سیکل تبرید تراکمی تشکیل شده است و کار آن دریافت حرارت از هوای ورودی و سردسازی هوا و بازگشت دوباره آن به داخل خانه است و مکنده ها و دمنده هایی برای ایجاد این سیستم رفت و برگشتی در ورودی داکت ها قرار دارند. جهت تعمیر داکت اسپلیت در اندیشه به این صفحه مراجعه کنید.

سیستم ایرداکت معمولی چیزی در حدود 25 درصد اتلاف گرما دارد و بهینه سازی داکت عموما با استفاده  از درزگیری و مواردی از این دست انجام میشود. سیستم داکت اسپلیت 2 منبع انتقال هوای اصلی و بازگشتی دارد. از قسمت رفت هوا سرد شده یا گرم شده توسط سیستم تولید میشود و وارد فضا میشود و سپس هوای موجود در خانه از راه برگشت دوباره به سیستم برمیگردد تا مجددا خنک سازی شود و دوباره این چرخه تکرار میشود. جهت اطلاعات بیشتر با نمایندگی داکت اسپلیت آرن در اندیشه تماس بگیرید.

سیستم های تهویه اسپلیت بدون داکت هم می توانند برای تهویه خانه مورد استفاده قرار گیرند اما چون این تقسیم و جداسازی کانال ها به درستی انجام نمیشود معمولا تمام خانه نمیتواند از این طریق تهویه شود. اما سیستم داکت اسپلیت به دلیل استفاده از چند مجرای عبوری مختلف و همچین داکت های طولانی این کار را آسانتر کرده اند

مشخصات داکت اسپلیت اینورتر آرن

  • ظرفیت برودتی از 18000 تا 60000 بی ­تی ­یو بر ساعت (1/5 تا 5 تن تبرید)
  • گاز مبرد R410A
  • مجهز به کمپرسور اینورتر در تمامی ظرفیتها
  • دارای کندانسور با فن بغل زن (Side Discharge)
  • ضریب EER بالاتر از 11 (SEER 13)
  • 50 متر طول لوله­ کشی مسی مجاز (30 متر عمودی)
  • تحمل افت فشار استاتیکی هواساز تا 160 پاسکال
  • ارتفاع هواساز 25 سانتی­متر تا ظرفیت 5 تن تبرید
  • دارای هواساز با الکتروموتور 3 سرعته
  • دارای کویل آبگرم
  • دارای فیلتر قابل شستشو

دسترسی سریع