تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت ال جی در اندیشه

نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت ال جی در اندیشه

5

داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی ال جی، ساخت کشور کره جنوبی است که با استفاده از کمپرسورهای تروپیکال یا Twin Rotary ساخته شده است و به همین علت مناسب آب و هوای معتدل و حتی شرجی و حاره ای نیز می باشد. این داکت اسپلیت در ظرفیت های 24000، 30000، 36000، 48000 و 54000 بی تی یو بر ساعت در دو مدل سرد اینورتر و اینورتر (On/Off) تولید می شود که در زیر سقف کاذب به صورت توکار نصب می شود.

داکت اسپیلت ال جی اینورتر (On/Off) قابلیت سرمایش و گرمایش و داکت اسپیلت سرد اینورتر صرفا جهت سرمایش ساختمان های مختلف اعم از ساختمان های تجاری، مسکونی، اداری و غیره استفاده می گردند. جهت تعمیر داکت اسپلیت ال جی در اندیشه با ما تماس بگیرید

تفاوت مدل اینورتر و اینورتر سرد در استفاده از هیت پمپ در مدل اینورتر است که به دلیل استفاده از کویل آبگرم در ایران عملا استفاده خاصی ندارد و تفاوتی در استفاده از انواع آنها نمی باشد. یکی از مهم ترین مزیت های داکت اسپلیت ال جی نسبت به سایر مدل های داکت اسپلیت، استفاده از برق تکفاز در ظرفیت های بالا می باشد. داکت اسپیلت ال جی مجهز به گاز مبرد R140a بوده و بر چسب انرژی گرید A دارد. همچنین کمپرسور تویین روتاری موجود در این داکت اسپلیت ها با داشتن صدا و لرزش کمتر، راندمان بالاتری را ایجاد می کند. جهت سرویس داکت اسپلیت ال جی در اندیشه با ما تماس بگیرید.

داکت اسپلیت‌های ال جی با بهره مندی از دانش و فناوری روز دنیا تولید شده و استفاده از آنها بسیار مطمئن و لذت بخش است. ایجاد هوای خنک و مطبوع در کمترین زمان ممکن، با کارکرد کم صدا، این محصول را به یکی از پرفروش ترین تجهیزات تهویه مطبوع  تبدیل نموده است. همچنین به دلیل قرارگیری داکت اسپلیت ال جی در سقف کاذب هر واحد ، موضوع اشغال فضای مفید داخل واحد مسکونی یا اداری به طور کامل حفظ شده و هوای خنک از طریق کانال‌های تعبیه شده در سقف، به طور یکنواخت در تمامی نقاط پخش می شود. جهت اطلاعات بیشتر با نمایندگی داکت اسپلیت ال جی در اندیشه تماس بگیرید.

شماره تلفن نمایندگی داکت اسپلیت ال جی در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر داکت اسپلیت ال جی در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت ال جی در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش و تعمیر داکت اسپلیت ال جی در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

کارکرد ساده‌ای دارد ، هزینه خرید آن نسبت به چیلر و مینی چیلر کمتر است ، طول عمر مناسبی دارد ، برای هر واحد مسکونی به صورت مستقل قابل نصب می باشد و هزینه های برق آن به صورت مستقل محاسبه می گردد که از چیلر که به عنوان یک سیستم مرکزی می باشد و به صورت اشتراکی از آن استفاده می شود از این منظر بسیار مناسبتر است.

نحوه کارکرد هر دو دستگاه یکسان است اما یونیت داخلی دستگاه داکت اسپلیت در زیر سقف نصب می شود و به وسیله کانال های تهویه هوای مطبوع را به فضاهای تهویه شونده انتقال می دهد ولی کولرهای گازی معمولی که اصطلاحاً به آن اسپیلت می‌گویند فقط محیطی که دستگاه در آن قرار دارد را تهویه می کند.

داکت اسپلیت اینورتر زیرا زمانی که دمای محیط به دمای تعیین شده برای محیط برسد کمپرسور در دور پایین تری کار می کند و در نتیجه تعداد روشن و خاموش شدن کمپرسور با این روش کاهش پیدا می‌کند ، بیشترین مقدار مصرف برق هنگام روشن یا خاموش شدن کمپرسور می‌باشد و این عمل باعث مصرف بهینه انرژی می گردد.

جهت نصب داکت اسپلیت و اجرای لوله مسی و کانال دستگاه با متخصصین تهویه برتر تماس حاصل فرمایید تا پس از بازدید از پروژه و بررسی نقشه های آن برآورد اولیه اجرای لوله مسی و کانال های تهویه را به شما ارائه دهند.

دمای سطح خارجی کانال تهویه هنگامی که دستگاه داکت اسپلیت در حالت سرمایش کار می کند بسیار پایین است و هوای مرطوب اطراف کانال پس از تماس با سطح کانال چگالیده شده و قطرات آب روی سطح کانال تشکیل می شود که باعث می شود سقف خیس گردد به همین دلیل برای جلوگیری از تشکیل این قطرات آب سطح کانال را عایق می کنند از طرفی این عایق از صدای هوای در گردش در کانال جلوگیری می کند و باعث می شود صدای کارکرد دستگاه کاهش یابد.

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت ال جی در اندیشه

نکاتی وجود دارند که در هنگام انتخاب و خرید داکت اسپلیت در اندیشه اهمیت دارند. اولین قدم برای انتخاب یک داکت اسپلیت خوب تعیین صحیح نوع، ظرفیت و برند آن است. لازم به ذکر است محاسبه مقدار ظرفیت داکت اسپلیت باید با نظر متخصص و کارشناس صورت گیرد. همچنین برای خرید داکت اسپلیت باید به میزان مصرف برق و آمپر آن نیز توجه نمایید.

در سایت مجموعه تخصصی تهویه برتر، اطلاعات فنی ده ها مدل از انواع داکت اسپلیت، از برندهای معتبر با گارانتی اصلی، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است. جهت تعمیر داکت اسپلیت ال جی در اندیشه با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در نمایندگی داکت اسپلیت ال جی در اندیشه آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

قیمت داکت اسپلیت ال جی

داکت اسپلیت‌ها عموماً در دو نوع اینورتردار و بدون اینورتر در بازار موجود هستند، نوع اینورتر قیمت بالاتری نسبت به نوع معمولی دارد اما کاهش هزینه‌های برق مصرفی در طی سال‌ها می‌تواند قیمت بالای آن را جبران نماید.
میزان ظرفیت و برند داکت اسپلیت نیز دو مورد از گزینه‌های مهم در تعیین قیمت داکت اسپلیت به شمار می‌روند. لازم به ذکر است کلیه داکت اسپلیت های ارائه شده در سایت مجموعه تخصصی تهویه برتر دارای شناسه کالا و قیمت مناسب بوده و تخفیف‌های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت‌ها لحاظ گردیده است.

 

دسترسی سریع