تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت زانتی در اندیشه

نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت زانتی در اندیشه

5

زانتی، یک شرکت ایتالیایی سازنده سیستم های تهویه مطبوع است و از سال ها پیش انواع کولر گازی و داکت اسپلیت را با تکنولوژی روز تولید می کند. در حال حاضر داکت های اسپلیت های زانتی در بازار ایران موجود هستند که در کشور چین تحت لیسانس این شرکت ساخته می شوند. جهت خرید با نمایندگی فروش و تعمیر داکت اسپلیت زانتی در اندیشه تماس بگیرید.

داکت اسپلیت های زانتی در دو نوع معمولی (تروپیکال و معتدل) و اینورتر تولید می شوند و دارای ظرفیت‌های مختلف از 1.5 الی 5 تن تبرید هستند. داکت اسپلیت‌های این برند از تنوع و کیفیت بالایی برخوردارند و از آن ها می توانید به عنوان سیستم های تهویه مطبوع اصلی در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری، هتل ها و بیمارستان ها استفاده کنید.

گاز R410A مورد استفاده در داکت اسپلیت های زانتی کاملا با محیط زیست سازگار است و فیلتر داخلی موجود در این دستگاه ها موجب جذب ذرات گرد و غبار و آلودگی هوا می شوند. در ادامه در مورد این محصول اطلاعات بیشتر به شما می دهیم. همچنین جهت تعمیر داکت اسپلیت زانتی در اندیشه با نمایندگی داکت اسپلیت زانتی در اندیشه تماس بگیرید.

شماره تلفن نمایندگی داکت اسپلیت زانتی در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر داکت اسپلیت زانتی در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت زانتی در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش و تعمیر داکت اسپلیت زانتی در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

کارکرد ساده‌ای دارد ، هزینه خرید آن نسبت به چیلر و مینی چیلر کمتر است ، طول عمر مناسبی دارد ، برای هر واحد مسکونی به صورت مستقل قابل نصب می باشد و هزینه های برق آن به صورت مستقل محاسبه می گردد که از چیلر که به عنوان یک سیستم مرکزی می باشد و به صورت اشتراکی از آن استفاده می شود از این منظر بسیار مناسبتر است.

نحوه کارکرد هر دو دستگاه یکسان است اما یونیت داخلی دستگاه داکت اسپلیت در زیر سقف نصب می شود و به وسیله کانال های تهویه هوای مطبوع را به فضاهای تهویه شونده انتقال می دهد ولی کولرهای گازی معمولی که اصطلاحاً به آن اسپیلت می‌گویند فقط محیطی که دستگاه در آن قرار دارد را تهویه می کند.

داکت اسپلیت اینورتر زیرا زمانی که دمای محیط به دمای تعیین شده برای محیط برسد کمپرسور در دور پایین تری کار می کند و در نتیجه تعداد روشن و خاموش شدن کمپرسور با این روش کاهش پیدا می‌کند ، بیشترین مقدار مصرف برق هنگام روشن یا خاموش شدن کمپرسور می‌باشد و این عمل باعث مصرف بهینه انرژی می گردد.

جهت نصب داکت اسپلیت و اجرای لوله مسی و کانال دستگاه با متخصصین تهویه برتر تماس حاصل فرمایید تا پس از بازدید از پروژه و بررسی نقشه های آن برآورد اولیه اجرای لوله مسی و کانال های تهویه را به شما ارائه دهند.

دمای سطح خارجی کانال تهویه هنگامی که دستگاه داکت اسپلیت در حالت سرمایش کار می کند بسیار پایین است و هوای مرطوب اطراف کانال پس از تماس با سطح کانال چگالیده شده و قطرات آب روی سطح کانال تشکیل می شود که باعث می شود سقف خیس گردد به همین دلیل برای جلوگیری از تشکیل این قطرات آب سطح کانال را عایق می کنند از طرفی این عایق از صدای هوای در گردش در کانال جلوگیری می کند و باعث می شود صدای کارکرد دستگاه کاهش یابد.

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

نمایندگی داکت اسپلیت زانتی در اندیشه

جهت نصب و راه اندازی داکت اسپلیت زانتی در شهر اندیشه با ما تماس بگیرید. همچنین جهت تعمیر و سرویس داکت اسپلیت زانتی در اندیشه می توانید از متخصصین تهویه برتر کمک بگیرید. آماده ارايه خدمات به شما عزیزان هستیم.

ویژگی‌های داکت اسپلیت زانتی

  • دارای نصب، سرویس و نگهداری آسانتر دستگاه با توجه به فضای سرویس بیشتر
  • مجهز به کنترل دیواری و ریموت کنترل
  • کارکرد این دستگاه‌ها با کمترین میزان تولید صدا صورت می پذیرد.
  • قابلیت خروج آب درین از هر دو سمت یونیت داخلی
  • قابلیت اتصال به کویل آبگرم جهت تامین گرمایش

نکات مهم هنگام تعیین ظرفیت و نصب داکت اسپلیت زانتی

به خاطر داشته باشید در برآورد اولیه ظرفیت سرمایش داکت اسپلیت مورد نیاز هر آپارتمان در شرایط آب و هوایی مانند تهران و در طبقات وسط ساختمان به ازای هر 30 یا 40 متر مربع سطح کلی و ناخالص آپارتمان، حدود یک تن تبرید (ظرفیت داکت اسپلیت) در نظر گرفته می شود؛ در نتیجه برای هر واحد آپارتمانی با متراژ بیش از 120 متر مربع باید از دو دستگاه داکت اسپلیت استفاده کنید.

همچنین برای آپارتمان هایی که متراژ آن ها تا 150 متر مربع است، می توانید از داکت اسپلیت های تک فاز ولی با برق 32 آمپر (برخی برندها) استفاده کنید و نیازی به تقاضای برق سه فاز (از شرکت برق) نیست. البته در آپارتمان هایی تا متراژ 200 متر مربع نیز می توانید از برق تک فاز ولی 50 آمپر برای داکت اسپلیت های تک فاز استفاده کنید. جهت اطلاعات بیشتر لطفا صفحه اجرای داکت اسپلیت در اندیشه را مطالعه نمایید.

دسترسی سریع