تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت لوگرانو در اندیشه

نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت لوگرانو در اندیشه

5

استفاده از تکنولوژی روز دنیا در سیستم داکت اسپلیت اینورتر لوگرانو به شما این اطمینان را می‌دهد که یک سفر دلنشین را با کپلر آغاز خواهید کرد. تلسکوپ فضایی کپلر (Kepler)، با هدف کشف سیارات فراخورشیدی مشابه زمین به فضا پرتاب شده‌ است. ازسیاره کپلر نیز به عنوان یکی از مکان‌های که دارای شرایط مطبوع برای زندگی انسان است، یاد می‌شود. اما این‌بار، کپلر نه برای کشف سیاره‌ای جدید بلکه با مأموریت ایجاد فضا و اتمسفری تازه در زندگی شما، ساخته شده است. جهت اطلاعات بیشتر با نمایندگی داکت اسپلیت لوگرانو در اندیشه تماس حاصل نمایید

در صنعت تهویه مطبوع، محصولات داکت اسپلیت در دو گروه اینورتر (دور متغیر) و معمولی (دور ثابت) جای‌ می‌گیرند.‏ در مدل اینورتر در واقع داکت اسپلیت به یک کیت اینورتر مجهز می‌شود که نتیجه آن کارکرد موتور الکتریکی بصورت ‏متغیر و بسیار سریع است. این موضوع باعث می‌شود تا هوای محیط سریعتر خنک شود و همچنین در مصرف انرژی نیز ‏صرفه‌جویی صورت گیرد. این عملکرد به این خاطر است که درواقع دور موتور کمپرسور داکت اسپلیت در این حالت ‏نیازی به کارکرد حداکثری ندارد و متناسب با نیاز، دور کارکرد آن کاهش یا افزایش می‌یابد. البته باید اشاره کرد که همین ‏دلایل موجب می‌شود قیمت داکت اسپلیت اینورتر از نوع معمولی آن بیشتر باشد‎. جهت سرویس و تعمیر داکت اسپلت لوگرانو در اندیشه با ما تماس بگیرید.

شماره تلفن نمایندگی داکت اسپلیت لوگرانو در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر داکت اسپلیت لوگرانو در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت لوگرانو در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش و تعمیر داکت اسپلیت لوگرانو در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

کارکرد ساده‌ای دارد ، هزینه خرید آن نسبت به چیلر و مینی چیلر کمتر است ، طول عمر مناسبی دارد ، برای هر واحد مسکونی به صورت مستقل قابل نصب می باشد و هزینه های برق آن به صورت مستقل محاسبه می گردد که از چیلر که به عنوان یک سیستم مرکزی می باشد و به صورت اشتراکی از آن استفاده می شود از این منظر بسیار مناسبتر است.

نحوه کارکرد هر دو دستگاه یکسان است اما یونیت داخلی دستگاه داکت اسپلیت در زیر سقف نصب می شود و به وسیله کانال های تهویه هوای مطبوع را به فضاهای تهویه شونده انتقال می دهد ولی کولرهای گازی معمولی که اصطلاحاً به آن اسپیلت می‌گویند فقط محیطی که دستگاه در آن قرار دارد را تهویه می کند.

داکت اسپلیت اینورتر زیرا زمانی که دمای محیط به دمای تعیین شده برای محیط برسد کمپرسور در دور پایین تری کار می کند و در نتیجه تعداد روشن و خاموش شدن کمپرسور با این روش کاهش پیدا می‌کند ، بیشترین مقدار مصرف برق هنگام روشن یا خاموش شدن کمپرسور می‌باشد و این عمل باعث مصرف بهینه انرژی می گردد.

جهت نصب داکت اسپلیت و اجرای لوله مسی و کانال دستگاه با متخصصین تهویه برتر تماس حاصل فرمایید تا پس از بازدید از پروژه و بررسی نقشه های آن برآورد اولیه اجرای لوله مسی و کانال های تهویه را به شما ارائه دهند.

دمای سطح خارجی کانال تهویه هنگامی که دستگاه داکت اسپلیت در حالت سرمایش کار می کند بسیار پایین است و هوای مرطوب اطراف کانال پس از تماس با سطح کانال چگالیده شده و قطرات آب روی سطح کانال تشکیل می شود که باعث می شود سقف خیس گردد به همین دلیل برای جلوگیری از تشکیل این قطرات آب سطح کانال را عایق می کنند از طرفی این عایق از صدای هوای در گردش در کانال جلوگیری می کند و باعث می شود صدای کارکرد دستگاه کاهش یابد.

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

عملکرد داکت اسپلیت اینورتر

در مدل داکت اسپلیت غیر اینورتر یا معمولی، کمپرسور همواره با دور موتور حداکثری کار می‌کند. درواقع زمانی که دمای ‏اتاق به نقطه تعریف شده رسید، موتور توسط ترموستات خاموش شده و با گرم شدن مجدد فضا، روشن می‌شود. این نوع ‏دستگاه هزینه مناسب‌تری را نسبت به نوع اینورتر دارا است.‏ تیم فنی و مهندسی لوگرانو در پروژه نصب و راه‌ اندازی داکت اسپلیت لوگرانو، همواره در کنار شما خواهند بود و مطابق با استانداردهای بین المللی و معتبر، زیرساخت شروع بکار دستگاه را بررسی خواهند کرد. با رعایت نکات مهم و اساسی در نصب دستگاه داکت اسپلیت، شاهد عملکرد بهتر و عمر طولانی تر دستگاه خواهید بود.
جهت خرید و نصب داکت اسپلیت لوگرانو در اندیشه با ما تماس بگیرید. همچنین جهت تعمیر با نمایندگی شهر اندیشه در تماس باشید.

دسترسی سریع