تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت میتسوبیشی در اندیشه

نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت میتسوبیشی در اندیشه

5

اگر قصد خرید داکت اسپلیت برای محل موردنظر را دارید و در انتخاب بهترین گزینه از میان برندهای داکت اسپلیت های موجود در بازار، با ظرفیت، قیمت، مشخصات فنی و.. مختلف به مشکل برخوردید، داکت اسپلیت برند میتسوبیشی یکی از بهترین برند های ژاپنی موجود در بازار است که در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با اطلاعاتی مانند انواع ظرفیت ها، مشخصات فنی، بهترین قیمت ها، گارانتی و … انواع داکت اسپلیت میتسوبیشی آشنا شوید تا بتوانید انتخابی مطمئن داشته باشید! جهت اطلاعات بیشتر با نمایندگی فروش و تعمیر داکت اسپلیت میتسوبیشی در اندیشه تماس بگیرید.

شرکت میتسوبیشی، در کشور ژاپن در سال 1870 تاسیس گردید و در سال 1921 فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات تهویه مطبوع آغاز نمود. شرکت میتسوبیشی در راستای رفع نیاز مشتریان خود توانسته با تولید انواع کولر گازی، داکت اسپلیت و… برند میتسوبیشی در مدل های متنوع پاسخگوی نیازهای آنها باشد.

شماره تلفن نمایندگی داکت اسپلیت میتسوبیشی در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر داکت اسپلیت میتسوبیشی در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت میتسوبیشی در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش و تعمیر داکت اسپلیت میتسوبیشی در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

کارکرد ساده‌ای دارد ، هزینه خرید آن نسبت به چیلر و مینی چیلر کمتر است ، طول عمر مناسبی دارد ، برای هر واحد مسکونی به صورت مستقل قابل نصب می باشد و هزینه های برق آن به صورت مستقل محاسبه می گردد که از چیلر که به عنوان یک سیستم مرکزی می باشد و به صورت اشتراکی از آن استفاده می شود از این منظر بسیار مناسبتر است.

نحوه کارکرد هر دو دستگاه یکسان است اما یونیت داخلی دستگاه داکت اسپلیت در زیر سقف نصب می شود و به وسیله کانال های تهویه هوای مطبوع را به فضاهای تهویه شونده انتقال می دهد ولی کولرهای گازی معمولی که اصطلاحاً به آن اسپیلت می‌گویند فقط محیطی که دستگاه در آن قرار دارد را تهویه می کند.

داکت اسپلیت اینورتر زیرا زمانی که دمای محیط به دمای تعیین شده برای محیط برسد کمپرسور در دور پایین تری کار می کند و در نتیجه تعداد روشن و خاموش شدن کمپرسور با این روش کاهش پیدا می‌کند ، بیشترین مقدار مصرف برق هنگام روشن یا خاموش شدن کمپرسور می‌باشد و این عمل باعث مصرف بهینه انرژی می گردد.

جهت نصب داکت اسپلیت و اجرای لوله مسی و کانال دستگاه با متخصصین تهویه برتر تماس حاصل فرمایید تا پس از بازدید از پروژه و بررسی نقشه های آن برآورد اولیه اجرای لوله مسی و کانال های تهویه را به شما ارائه دهند.

دمای سطح خارجی کانال تهویه هنگامی که دستگاه داکت اسپلیت در حالت سرمایش کار می کند بسیار پایین است و هوای مرطوب اطراف کانال پس از تماس با سطح کانال چگالیده شده و قطرات آب روی سطح کانال تشکیل می شود که باعث می شود سقف خیس گردد به همین دلیل برای جلوگیری از تشکیل این قطرات آب سطح کانال را عایق می کنند از طرفی این عایق از صدای هوای در گردش در کانال جلوگیری می کند و باعث می شود صدای کارکرد دستگاه کاهش یابد.

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

نمایندگی داکت اسپلیت میتسوبیشی در اندیشه

داکت اسپلیت میتسوبیشی در ابتدا فقط به صورت دور موتور ثابت تولید می شد اما در حال حاضر مانند داکت اسپلیت هایسنس، داکت اسپلیت جی پلاس و داکت اسپلیت میدیا فقط در انواع داکت اسپلیت اینورتر تولید می گردد.
اسپلیت‌‌های کانالی فوق باریک میتسوبیشی الکتریک، پاسخی مناسب برای ساختمان‌هایی است که فضای کمی در سقف داشته و مسیر طولانی کانال کشی در آن‌ها، نیاز به فشار استاتیک بالایی دارد. جهت خرید و اجرا می توانید با نمایندگی داکت اسپلیت میتسوبیشی در اندیشه تماس حاصل نمایید.

در مقایسه با مدل‌های قبلی، راندمان در این سری اسپلیت کانالی ارتقاء یافته است که به طبع آن مصرف انرژی و هزینه‌ها کاهش چشمگیری خواهند داشت. تکنولوژی اینورتر در این محصولات، ولتاژ و فرکانس دستگاه‌های الکتریکی مانند موتور کمپرسور دستگاه‌های تهویه را کنترل می‌کند. این تکنولوژی، اطلاعات بدست آمده از حسگرهای ناظر بر عملکرد داکت اسپلیت را دریافت کرده و سرعت چرخش کمپرسور و نهایتاً خروجی دستگاه تهویه را تنظیم می‌کند. کنترل بهینه فرکانس، باعث کاهش مصرف برق و از سوی دیگر، ایجاد آسایش حداکثری در محیط می‌شود.

چرا داکت اسپلیت میتسوبیشی؟

داکت اسپلیت‌های میتسوبیشی توانایی تولید سرما و گرما را دارا می‌باشند. همچنین می‌تواند از یک کویل آب گرم که می‌تواند به موتور خانه یا پکیج و سیستم گرمایشی منزل شما متصل شود به عنوان مدار گرمایشی داکت اسپلیت کانالی استفاده کرد. داکت اسپلیت ها معمولاً از دو نوع کمپروسور یا سیستم که اصطلاحاً اینورتر و معمولی تعریف می‌شوند ساخته، تولید و عرضه می‌شوند. جها خرید و اجرای این مدل داکت اسپلیت با نمایندگی تصب و تعمیر داکت اسپلیت میتسوبیشی در اندیشه تماس حاصل نمایید.

در داکت اسپلیت اینورتر نقطه تمرکز سیستم بر کاهش مصرف انرژی برق دستگاه می‌باشد. داکت اسپلیت های اینورتر میتسوبیشی سیستم‌های بروز تر شده‌ای هستند که از نظر قدرت کمپرسور، کیفیت قطعات و افزایش تکنولوژی از مدل‌های فاقد اینورتر بالاتر هستند. داکت اسپلیت های اینورتر قادرند تا 70% از مصرف انرژی دستگاه شما را کاهش دهند. کمپروسورهای اینورتر 70% مصرف کمتری نسبت نسبت به کمپروسور های معمولی و فاقد اینورتر دارند. جهت اطلاعات بیشتر به صفحه اجرای داکت اسپلیت در اندیشه مراجعه نمایید.

دسترسی سریع