تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی خرید و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اندیشه

نمایندگی خرید و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اندیشه

5

تهویه برتر نمایندگی خرید و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اندیشه می باشد و آماده ارائه خدمات نصب و فروش پکیج ایران رادیاتور در شهر اندیشه می باشد. پکیج ایران رادیاتور یک سیستم گرمایشی مانند آبگرم کن است که هم وظیفه آبگرمکن و هم موتور خانه را انجام می‌دهد که برای گرمایش به وسیله شوفاژ‌ها، رادیاتور و به  طور کلی سیستم های  گرمایشی‌ که با آب گرم ، محیط را گرم می‌کنند استفاده می‌شود و مانند سایر سیستم‌های گرمایشی برای گرم کردن آب باید از یک منبع سوختی استفاده کند. سوخت مصرفی پکیج‌های جدید گاز و برق است.

این محصول  با اینکه از دو نوع انرژی و سوخت استفاده می‌کند ولی در مقایسه با سایر سیستم‌های گرمایشی مانند بخاری، داکت اسپلیت‌ها و … کم مصرف تر است. منظور از اینکه می‌گویم کم مصرف است این است که نسبت به کاربردی که دارد کم مصرف است چرا که هم آب گرم مصرفی منازل را تامین می‌کند و هم آب گرمی‌ که  برای گرم کردن رادیاتور و شوفاژ مورد نیاز است را تامین می‌کند. کارکرد این دستگاه ، اینگونه است که زمانی که آب گرم را باز می‌کنید آب از درون مبدل ها و لوله‌هایی که آب را گرم می‌کنند گذشته و آب گرم را به بیرون منتقل می‌کند. پکیج‌ها در دو نوع زمینی و دیواری می‌باشند.

اگر به دنبال بهترین نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در شهر اندیشه هستید، در این صفحه اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. در صورت داشتن هر گونه سوال، با ما تماس بگیرید.

کاتالوگ محصول

از این قسمت می توانید کاتالوگ این محصول را مشاهده نمایید:

شماره تلفن نمایندگی خرید و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت سرویس پکیج ایران رادیاتور در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش و سرویس پکیج ایران رادیاتور در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

بی‌شک دلیل رخ دادن این اشکال می‌تواند داشتن یک عیب مکانیکی در پکیج باشد. روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور و داغ نشدن آب مدار مصرفی و شوفاژ میتونه ایراد از فن دستگاه و یا شعلع پکیج و یا برد دستگاه باشد. یکی از دلایل بروز این مشکل در پکیج می‌تواند کم شدن میزان آبی از که در داخل مدار گرمایشی باشد. یا اینکه در مسیر دچار نشتی شده باشد و یا منبع انبساط پکیج دچار مشکل شده باشد.

دلیل هوا گرفتن مدار گرمایشی بی‌کیفیتی رادیاتورهای نصب شده است. وقتی مدار گرمایشی پکیج هوا بگیرد جریان آب در این مدار با مشکل روبرو می‌شود و پمپ پکیج به جای آب هوا را به دورن مدار گرمایشی پکیج بکشد.

اگر درجه دمای شوفاژ ها را خیلی پایین تنظیم کنید دستگاه خیلی خیلی دری به دیر روشن میشود و برای رفع این مشکل میتونید درجه را روی 80درجه بگذارید. ترموستات اتاقی با محسبه دمای اتاق و فرمان به برد جهت روشنکردن پکیج در زمستان کار میکند. حال اگه این قطعه معیوب شود نمیتواند فرمان درست را به برد اعلام کند و دستگاه در حالت زمستانی روشن نمیشود. برای تست سیم های ترموستات اتاقی را جامپر کنید.

باز بودن شیر بای پس موجب این امر می گردد که آب داغ در مدار پکیج به حرکت در آمده و باعث گرم شدن دستگاه بشود. این خود می تواند عاملی جهت روشن نشدن پکیج ها در حالت زمستانه باشد.

دلیل آن بروز مشکل در فن است. یکی از عمده‌ترین دلایلی که فن پکیج روشن می‌ماند و یکسره کار می‌کند ایراد در له فن پکیج در برد الکترونیکی می‌باشد که قابل تعویض می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. البته به شما این اطمینان را می دهیم که تیم تهویه برتر با کادر متخصص و با تجربه ای که دارد، مناسب ترین قیمت ممکن را برای شما در نظر گرفته است.

  1. رسوب‌زدایی مبدل اصلی و ثانویه پکیج
  2. سرویس مشعل
  3. بازدید پمپ
  4. بازدید سیستم های ایمنی
  5. کنترل فیلتر
  6. هواگیری پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور ها
  7. تنظیمات فشار آب و گاز و کنترل حرارت
  8. جرم‌گیری و تعویض قطعات

بعد از تعمیر پکیج دیواری یا سرویس کامل دستگاه باید مدار آب مصرفی و مدار گرمایشی و دیگر قطعات پکیج به درستی کار خود را انجام بدهند و دستگاه با کمترین مصرف انرژی و بیشترین راندمان و بازدهی کار بکند.

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

نمایندگی خرید و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اندیشه

پکیج ایران رادیاتور ، به منظور مصارف خانگی و اداری و در ظرفیت های حرارتی مختلف ، متناسب با متراژهای متفاوت در دو سری دیجیتال و آنالوگ تولید می شود. دستگاه دیجیتال با حرف انگلیسی ( L ) و  دستگاه آنالوگ  با حروف انگلیسی ( M  ) نام گذاری می شوند . دستگاهایی که در نامگذاری با حروف M  ، E  و L و Z شروع می شوند دارای دو مبدل می باشند .  همچنین علامت  FF  در پایان اسامی دال بر فن دار بودن سیستم گرمایشی می باشد . کلیه این مدل ها در نمایندگی خرید و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اندیشه موجود می باشد.

خرید پکیج ایران رادیاتور

به عنوان مثال : L36FF   یعنی اینکه دیجیتالی بوده ، فن دار است و دارای دو مبدل می باشد . مدل سری (  L   )  با بهرگیری از یک صفحه نمایشگر دیجیتال ، امکان نمایش کدهای خطا(erorr)، جهت عیب یابی آسانتر و اطلاعاتی نظیر میزان درجه حرارت آب و فشار داخلی دستگاه را برای مصرف کننده فراهم میکند. مدل سری  (M  و E   ) مجهز به نمایشگر دیجیتال نبوده و به صورت دستی تنظیم میشود که اطلاعات مورد نیاز مانند فشار و دمای آب روی یک صفحه مدرج و توسط عقربه های این صفحه قابل رویت است .

مدلهای M و E یا به عبارتی آنالوگ ازنظر کارکرد ( در ظرفیت های یکسان ) در یک سطح بوده  و فقط  از نظر کیفیت،  بعضی از قطعات  به صورت بسیار جزئی  ، متفاوت می باشند  و مدل M    در بعضی از قطعات با کیفیت تر از مدل E  می باشد . جهت خرید پکیج ایران رادیاتور در اندیشه با ما تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش متمرکز نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در شهر اندیشه

فکرش را بکنید دستگاه گرمایشی شما خراب شود و به طور مثال تنها جایی که بتوانید روند تعمیر خود را پیگیری کنید شرکت اصلی خدمات پس از فروش در تهران باشد. قاعدتا از این بابت که جای فیزیکی و متمرکزی برای تعمیر و خدمات پس از فروش  وجود ندارد اذیت می شوید . اما گروه صنعتی  ایران رادیاتور به این گونه نیست  و تمامی شهر ها و استان های کشور ، به صورت وسیع و گسترده دارای یک واحد مستقل خدمات پس از فروش ایران رادیاتور هستند. به این ترتیب هم روند پیگیری تعمیرات  راحت میشود و هم جایی هست که بروید و تعمیر دستگاهتان را ببینید یا درخواست سرویسکارخود شرکت را ارائه دهید.

در شهر اندیشه هم تهویه برتر به عنوان بهترین نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در اندیشه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

تفاوت پکیج های زمینی و پکیج های دیواری در چیست؟

  • پکیج‌های زمینی در ساختمان‌های با مساحت بالا که نیاز به حجم آب مصرفی زیادی دارند استفاده می‌شود و از پکیج‌های دیواری برای در ساختمان‌هایی با مساحت کم استفاده می‌شود.
  • سوخت پکیج‌های دیواری معمولا گاز و برق است و پکیج‌های زمینی گازوئیل سوز و یا دوگانه سوز هستند.
  • پکیج‌های زمینی برای گرم کردن میزان بیشتری آب مصرفی از یک مخزن آب تشکیل شده‌اند اما پکیج‌های دیواری مخزن آب ندارند.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

برای عیب یابی پکیج باید به ارورهایی که پکیج می‌دهد توجه شود که در ادامه می‌خواهیم همه ارورها را به صورت کامل توضیح دهیم.
پس از عیب یابی پکیج ایران رادیاتور باید آن را تعمیر کنید و یا ارور آن را برطرف کنید در صورتی که قصد تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود را داشتید می‌توانید از تهویه برتر مرکز تخصصی تعمیرات پکیج در اندیشه کمک بگیرید.
در ابتدا می‌خواهیم به انواع مدل‌های24, 28, 36 (FF , CF)  پکیج ایران رادیاتور اشاره کنیم.

جهت عیب یابی پکیج خود با نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اندیشه تماس بگیرید.

 

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل L, K:

  1.  زمانی که ارور پکیج ایران رادیاتور E1 باشد باد بفهمید که علت آن خرابی پرشر سوئیچ (ابزار دقیق کنترل فشار) می‌باشد و یا اینکه فشار آب کم است که باید تعمیر و یا تعویض شود.
  2. ارور E2 برای نمایش عدم شعله پکیج ایران رادیاتور می‌باشد.
  3. ارورهای E12, E39 , E99 نشانه از کار افتادن برد پکیج می‌باشد.
  4. ارور E88 که در صورت مشاهده آن باید بدانید که پکیج بیشتر از حد مجاز گرم شده است.
  5. ارور E10  نشانه نشت دود از دودکش است که در صورت مشاهده آن باید دود کش را بررسی کرد و مشکل آن را برطرف کنید.
  6. ارور E50 نشان دهنده این است که در حالی که پرشر در حال کار کردن است فن از کار افتاده است و در این صورت باید فن را تعمیر یا تعویض کنید.
  7. ارور E51 عکس ارور E50 است به منظور این است که فن کار می‌کند و پرشر از کار افتاده است.
  8. در صورت مشاهده ارور E42 باید بفهمید که مدار پکیج ایران رادیاتور باز شده است و باید آن را تعویض کنید.
  9. ارور E81 برای نمایش این است که پمپ خراب شده و یا شعله خراب است و دمای پکیج به 105 درجه سانتیگراد رسیده است. در این صورت باید رسوب گیری پکیج ایران رادیاتور انجام شود.

جهت اطلاعات بیشتر و سرویس پکیج ایران رادیاتور در اندیشه با ما تماس بگیرید. جهت تعمیر پکیج در اندیشه با ما در ارتباط باشید.

دسترسی سریع