تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی خرید و تعمیر پکیج آریستون در اندیشه

نمایندگی خرید و تعمیر پکیج آریستون در اندیشه

5

پکیج آریستون مدل های مختلفی دارد که همه آن ها فن دار می باشند و دلیل وجود فن، خارج شدن دود حاصل از احتراق به محیط بیرون است و باعث بالا نگه داشتن کیفیت هوای محیط می شود. مجهز بودن به سیستم حفاظتی در قسمت های مختلف از مزایای پکیج آریستون می باشد. سیستم حفاظتی توانایی جلوگیری از کارکرد دستگاه در شرایط غیر استاندارد را دارد. اگر به فکر خرید پکیج آریستون در اندیشه هستید، حتما با نمایندگی و تعمیر پکیج آریستون در اندیشه تماس حاصل نمایید. تهویه برتر با سالها تجربه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

پکیج آریستون ariston بر اساس تکنولوژی برتر و منحصر به فرد شرکت آریستون ایتالیا ساخته شده است، تکنولوژی آریستون که با لقب دوستدار محیط زیست شناخته می شود برای دستیابی به آینده ای بهتر، تلاش می کند و برای تحقق این هدف از راهکار هایی مانند کاهش مصرف انرژی و کاهش دی اکسید کربن تولیدی در جهان بهره گرفته است. پکیج آریستون در ظرفیت های ۲۴، ۲۸، ۳۰ و ۳۵ کیلو وات موجود است و در محیط های مسکونی، اداری، تجاری، ورزشی، سیستم های گرمایش از کف و… از کاربری منحصر به فردی برخوردار است.

این محصول درجه یک در نمایندگی خرید و تعمیر پکیج آریستون در اندیشه موجود است و شما می توانید با یک تماس تلفنی اطلاعات بیشتری را از متخصصین ما کسب نمایید. پکیج آریستون بر اساس تکنولوژی برتر و منحصر به فرد شرکت آریستون ایتالیا ساخته شده است، تکنولوژی آریستون که با لقب دوستدار محیط زیست شناخته می شود برای دستیابی به آینده ای بهتر، تلاش می کند و برای تحقق این هدف از راهکار هایی مانند کاهش مصرف انرژی و کاهش دی اکسید کربن تولیدی در جهان بهره گرفته است.

کاتالوگ محصول

از این قسمت می توانید کاتالوگ این محصول را مشاهده نمایید:

شماره تلفن نمایندگی پکیج آریستون در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر پکیج آریستون در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت خرید و تعمیر پکیج آریستون در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش و سرویس پکیج آریستون در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

بی‌شک دلیل رخ دادن این اشکال می‌تواند داشتن یک عیب مکانیکی در پکیج باشد. روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور و داغ نشدن آب مدار مصرفی و شوفاژ میتونه ایراد از فن دستگاه و یا شعلع پکیج و یا برد دستگاه باشد. یکی از دلایل بروز این مشکل در پکیج می‌تواند کم شدن میزان آبی از که در داخل مدار گرمایشی باشد. یا اینکه در مسیر دچار نشتی شده باشد و یا منبع انبساط پکیج دچار مشکل شده باشد.

دلیل هوا گرفتن مدار گرمایشی بی‌کیفیتی رادیاتورهای نصب شده است. وقتی مدار گرمایشی پکیج هوا بگیرد جریان آب در این مدار با مشکل روبرو می‌شود و پمپ پکیج به جای آب هوا را به دورن مدار گرمایشی پکیج بکشد.

اگر درجه دمای شوفاژ ها را خیلی پایین تنظیم کنید دستگاه خیلی خیلی دری به دیر روشن میشود و برای رفع این مشکل میتونید درجه را روی 80درجه بگذارید. ترموستات اتاقی با محسبه دمای اتاق و فرمان به برد جهت روشنکردن پکیج در زمستان کار میکند. حال اگه این قطعه معیوب شود نمیتواند فرمان درست را به برد اعلام کند و دستگاه در حالت زمستانی روشن نمیشود. برای تست سیم های ترموستات اتاقی را جامپر کنید.

باز بودن شیر بای پس موجب این امر می گردد که آب داغ در مدار پکیج به حرکت در آمده و باعث گرم شدن دستگاه بشود. این خود می تواند عاملی جهت روشن نشدن پکیج ها در حالت زمستانه باشد.

دلیل آن بروز مشکل در فن است. یکی از عمده‌ترین دلایلی که فن پکیج روشن می‌ماند و یکسره کار می‌کند ایراد در له فن پکیج در برد الکترونیکی می‌باشد که قابل تعویض می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. البته به شما این اطمینان را می دهیم که تیم تهویه برتر با کادر متخصص و با تجربه ای که دارد، مناسب ترین قیمت ممکن را برای شما در نظر گرفته است.

  1. رسوب‌زدایی مبدل اصلی و ثانویه پکیج
  2. سرویس مشعل
  3. بازدید پمپ
  4. بازدید سیستم های ایمنی
  5. کنترل فیلتر
  6. هواگیری پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور ها
  7. تنظیمات فشار آب و گاز و کنترل حرارت
  8. جرم‌گیری و تعویض قطعات

بعد از تعمیر پکیج دیواری یا سرویس کامل دستگاه باید مدار آب مصرفی و مدار گرمایشی و دیگر قطعات پکیج به درستی کار خود را انجام بدهند و دستگاه با کمترین مصرف انرژی و بیشترین راندمان و بازدهی کار بکند.

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

تهویه برتر بهترین نمایندگی پکیج آریستون در اندیشه

تکنولوژی پکیج های غیر چگالشی:(combination boiler)

تکنولوژی برتر آریستون ایتالیا به منظور بهینه سازی در مصرف انرژی و کاهش دی اکسید کربن(CO2) تولیدی در جهان ، لقب دوستدار محیط زیست را به خود اختصاص داده است و تکنولوژی آریستون راهی برای رسیدن به آینده بهتر را معرفی می کند. راندمان نسل جدید پکیج های گرمایشی آریستون ایتالیا بیش از 93% بوده که همین امر باعث 15% صرفه جویی در مصرف برق و گاز نسبت به پکیج های سنتی رایج می باشد. جهت تعمیر پکیج آریستون در اندیشه با سرویس کار تهویه برتر تماس بگیرید.

نمایندگی پکیج آریستون

ویژگی پکیج غیر چگالشی(کامبی) آریستون ایتالیا:

1-تکنولوژی سنسور اثر هال و برد کنترل اسمارت(Smart): این سنسور به منظور تنظیم سرعت چرخش فن با توجه به میزان اندازه شعله، در روی فن تعبیه شده است که در زمان کم بودن میزان اندازۀ شعله(حداقل توان) سرعت فن کم و در زمان زیاد بودن میزان اندازه شعله(حداکثر توان) دور آن زیاد می شود و این امر باعث متغیر شدن سرعت چرخش فن با توجه به میزان شعله گردیده و در نهایت کاهش مصرف برق را به دنبال خواهد داشت. این سنسور بر مبنای 24 قطب مغناطیسی عمل می کند و میدان های مغناطیسی ایجاد شده را به سیگنال های الکترونیکی تبدیل کرده و در نهایت برای کنترل سرعت به برد کنترل اسمارت ارسال می نماید.

2-استفاده از رابط آنتی کندانس: در پکیج های سنتی ، زمان تخلیه محصولات احتراق درصدی از قطرات آب از طریق رابط پلاستیکی وارد پرشر سوئیچ هوا می گردد و طول عمر پرشر سوئیچ هوا را کاهش می دهد به همین منظور واحد طراحی و توسعه آریستون ایتالیا (R&D) با در نظر گرفتن تدابیر خاص به این نتیجه رسیدند که به منظور جلوگیری از ورود قطرات آب به داخل فن از یک انباره کوچک(آکومولاتور) استفاده نمایند که در این صورت قطرات آب وارد انباره گردیده و از ورود به داخل پرشر سوئیچ هوا جلوگیری می کند و این طراحی در نهایت طول عمر پرشر سوئیچ هوا را افزایش می دهد.

برای خرید با نمایندگی پکیج آریستون در اندیشه تماس بگیرید. همچنین جهت سرویس پکیج آریستون در اندیشه با ما تماس بگیرید. بهترین سرویس کار حرفه ای جهت تعمیر پکیج آریستون در اندیشه تهویه برتر می باشد.

نمایندگی پکیج آریستون

نسل جدید محصولات آریستون ایتالیا دارای تائیدیه اتحادیه اروپا ( EU ) :

EU مخفف کلمه اتحادیه اروپا می باشد و هدف آنها ثبت گواهینامه بین المللی CEاست. اتحادیه اروپا(EU)یک اتحادیه اقتصادی و سیاسی است که از 28 کشور تشکیل شده است و به عنوان یک جامعه اقتصادی می توان از آن نام برد. عبارت European Conformity که به صورت مخفف CE در گواهینامه ها ذکر می شود و بیانگر کیفیت، ایمنی و الزامات زیست محیطی به تایید اتحادیه اروپا می باشد در واقع درج نشانCE بر روی یک محصول نشان می­دهد محصول مورد نظر از استانداردهای ایمنی برخوردار بوده و دارای کیفیتی ایده آل می­باشد و صادرات آن در سرتاسر جهان بلامانع است.

تکنولوژی پکیج های چگالشی ( CONDENSING BOILER ):

همان طور که می دانیم در پکیج های معمولی ( کامبی ) محصولات احتراق در هنگام خروج از دودکش دارای گرمای بسیار زیادی می باشد(متخصصان این امر دما را بین 100 ċ-120 ċ تخمین می زنند) به همین منظور کارخانه های معتیر تولید کننده پکیج های گرمایشی به این نتیجه رسیدند که با تغییر در نوع محفظه احتراق ومبدل می توانند بخشی از گرمای خروجی از دودکش را به عنوان پیش گرمکن مدار گرمایش باز گردانند و همین امر منجر گردید که محصولات احتراق با دمایċ 50-60تخلیه شود.

اما چون دمای محصولات احتراق به یکباره از ċ 120 به مقدار 60-80 ċ می رسد باعث تشکیل فرآیند میعان گردیده و بخار آب داخل محصولات احتراق تبدیل به قطرات آب می شوند(به دمایی که قطرات آب تشکیل می شود دمای شبنم گفته می شود). با توجه به اینکه PHقطرات آب ایجاد شده بین 2˂PH˂4 می باشد می توان گفت قطرات ایجاد شده اسیدی بوده و باعث خورندگی فلزات خواهد شد. به همین دلیل در پکیج های چگالشی به منظور تخلیه قطرات اسیدی ایجاد شده، قسمتی را به نام سیفون تخلیه تعبیه کرده اند که در زمان نصب پکیج چگالشی باید به درین ( تخلیه ) فاضلاب متصل گردد .

برای خرید با نمایندگی پکیج آریستون در اندیشه تماس بگیرید. همچنین جهت سرویس پکیج آریستون در اندیشه با ما تماس بگیرید. بهترین سرویس کار حرفه ای جهت تعمیر پکیج آریستون در اندیشه تهویه برتر می باشد.

نمایندگی پکیج آریستون

با توجه به توضیحات فوق الذکر، کمپانی معظم آریستون ایتالیا توانست با خلاقیت و نوآوری و نگاهی دقیق به آینده ، نسل جدیدی از محصولات کم مصرف پکیج های چگالشی را رونمایی کند و پیشرو تکنولوژی کندانس در جهان باشد. مهترین ویژگی محصولات چگالشی آریستون ایتالیا 35 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی نسبت به پکیج های سنتی رایج بوده که این طراحی هوشمند باعث گردید که محصولات آریستون مورد استقبال گسترده بیش از 150 کشور در جهان قرار گیرید . پکیج های چگالشی آریستون ایتالیا از راندمان بیش از 107 % نسبت به پکیج های معمولی Combiبرخوردار می باشند.

به منظور تائیدیه کاهش مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست پارامترهای توان حرارتی ، راندمان، توان مصرفی و میزان تولید صدا مربوط به پکیج چگالشی آریستون مدل کلاس پرمیوم مورد تست و آزمایش های تخصصی قرار گرفت و آریستون توانست با موفقیت مدال طلایبهینه سازی مصرف انرژی را در کشور اسپانیا به خود اختصاص دهد. آریستون به پاسداشت طراحی برتر و کاهش 35 در صد صرفه جویی در مصرف انرژی و تضمین کیفیت کلمه premium را به مدل های چگالشی ( کندانس ) خود افزود. تهویه برتر به سالها تجربه آماده ارائه خدمات نصب و فروش پکیج آریستون در اندیشه می باشد.

برای خرید با نمایندگی پکیج آریستون در اندیشه تماس بگیرید. همچنین جهت سرویس پکیج آریستون در اندیشه با ما تماس بگیرید. بهترین سرویس کار حرفه ای جهت تعمیر پکیج آریستون در اندیشه تهویه برتر می باشد.

همچنین جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه نمایندگی خرید و تعمیر پکیج در اندیشه مراجعه نمایید.

دسترسی سریع