تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی خرید و تعمیر پکیج بوتان در اندیشه

نمایندگی خرید و تعمیر پکیج بوتان در اندیشه

5

گروه صنعتی بوتان از سال ۱۳۷۲ تولید پکیج دیواری بوتان را به عنوان اولین تولید کننده در ایران آغاز نمود. در سال ۱۳۸۰ قرار داد همکاری برای مونتاژ قطعات پکیج بوتان را با شرکت ایتالیایی ریللو منعقد کرد. در این سال ها با توجه به جدید بودن پکیج دیواری در ایران بوتان توانست به خوبی پکیج دیواری بوتان را معرفی نماید به صورتی که در بسیاری از واحد های نوساز دیگر تنها از این دستگاه استفاده می شد. جهت خرید و تعمیر پکیج بوتان در اندیشه با نمایندگی پکیج بوتان در اندیشه تماس حاصل نمایید.

در سال های بعد  همگام با اروپا پکیج بوتان تغییرات زیادی را داشت و توانسته در ایران به روز ترین و پیشرفته ترین پکیج دیواری را تولید نماید. پکیج دیواری بوتان در مدل های فندار و مجهز به دو مبدل حرارتی می باشند. در زیر می توانید تمام پکیج دیواری تولید شده توسط بوتان را ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی هر کدام از پکیج بوتان اطلاعات اختصاصی آن را دریافت نمایید. پکیج دیواری بوتان دارای 2سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

در این بخش به طور کامل این محصول را بررسی خواهیم کرد. در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با پکیج های دیواری بوتان با نمایندگی پکیج بوتان در اندیشه تماس بگیرید. همچنین جهت سرویس پکیج بوتان در اندیشه از کارشناسان ما مشاوره بگیرید. آماده شنیدن صدای گرم شما عزیزان هستیم.

کاتالوگ محصول

از این قسمت می توانید کاتالوگ این محصول را مشاهده نمایید:

شماره تلفن نمایندگی خرید و تعمیر پکیج بوتان در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر پکیج بوتان در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت سرویس و تعمیر پکیج بوتان در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش و تعمیر پکیج بوتان در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

بی‌شک دلیل رخ دادن این اشکال می‌تواند داشتن یک عیب مکانیکی در پکیج باشد. روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور و داغ نشدن آب مدار مصرفی و شوفاژ میتونه ایراد از فن دستگاه و یا شعلع پکیج و یا برد دستگاه باشد. یکی از دلایل بروز این مشکل در پکیج می‌تواند کم شدن میزان آبی از که در داخل مدار گرمایشی باشد. یا اینکه در مسیر دچار نشتی شده باشد و یا منبع انبساط پکیج دچار مشکل شده باشد.

دلیل هوا گرفتن مدار گرمایشی بی‌کیفیتی رادیاتورهای نصب شده است. وقتی مدار گرمایشی پکیج هوا بگیرد جریان آب در این مدار با مشکل روبرو می‌شود و پمپ پکیج به جای آب هوا را به دورن مدار گرمایشی پکیج بکشد.

اگر درجه دمای شوفاژ ها را خیلی پایین تنظیم کنید دستگاه خیلی خیلی دری به دیر روشن میشود و برای رفع این مشکل میتونید درجه را روی 80درجه بگذارید. ترموستات اتاقی با محسبه دمای اتاق و فرمان به برد جهت روشنکردن پکیج در زمستان کار میکند. حال اگه این قطعه معیوب شود نمیتواند فرمان درست را به برد اعلام کند و دستگاه در حالت زمستانی روشن نمیشود. برای تست سیم های ترموستات اتاقی را جامپر کنید.

باز بودن شیر بای پس موجب این امر می گردد که آب داغ در مدار پکیج به حرکت در آمده و باعث گرم شدن دستگاه بشود. این خود می تواند عاملی جهت روشن نشدن پکیج ها در حالت زمستانه باشد.

دلیل آن بروز مشکل در فن است. یکی از عمده‌ترین دلایلی که فن پکیج روشن می‌ماند و یکسره کار می‌کند ایراد در له فن پکیج در برد الکترونیکی می‌باشد که قابل تعویض می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. البته به شما این اطمینان را می دهیم که تیم تهویه برتر با کادر متخصص و با تجربه ای که دارد، مناسب ترین قیمت ممکن را برای شما در نظر گرفته است.

  1. رسوب‌زدایی مبدل اصلی و ثانویه پکیج
  2. سرویس مشعل
  3. بازدید پمپ
  4. بازدید سیستم های ایمنی
  5. کنترل فیلتر
  6. هواگیری پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور ها
  7. تنظیمات فشار آب و گاز و کنترل حرارت
  8. جرم‌گیری و تعویض قطعات

بعد از تعمیر پکیج دیواری یا سرویس کامل دستگاه باید مدار آب مصرفی و مدار گرمایشی و دیگر قطعات پکیج به درستی کار خود را انجام بدهند و دستگاه با کمترین مصرف انرژی و بیشترین راندمان و بازدهی کار بکند.

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

پکیج بوتان دستگاهی است که می تواند آب گرمایشی و آب گرم بهداستی را تامین کند . به عبارت دیگر پکیج دیواری جایگزینی مناسب برای موتورخانه و آب گرمکن دیواری است که آب گرم مورد نیاز جهت گرمایش ساختمان و آب گرم بهداشتی را تامین می نماید. در این قسمت از نمایندگی پکیج بوتان در اندیشه اطلاعات کاملی را درباره این محصول برای شما قرار داده ایم. پیشنهاد می کنیم حتماً برای مشاوره با متخصصین ما تماس بگیرید.

نمایندگی خرید و تعمیر پکیج بوتان در اندیشه

پکیج بوتان چيست و انواع مختلف آن را چطور باید دسته بندی کنيم

پکیج بوتان چیست؟ دستگاهی که جایگزین موتورخانه های قدیمی است و سیستم گرمایش منزل و آب گرم مورد نیاز خانه را تامین می کند، پکیج نام دارد. گرچه هنوز هم در برخی نقاط کشورمان از سیستم های گرمایش قدیمی مانند بخاری های نفتی و غیره برای گرم کردن منزل و آب گرم مصرفی استفاده می شود ولی با گسترش شبکه های گازرسانی در بیشتر نقاط، استفاده از سیستم های گرمایش جدید مانند پکیج شایع شده است.

قیمت پکیج بوتان در اندیشه

مدل­ های مختلف پکیج بوتان بر حسب نیاز مصرف­ کننده، با امکانات متنوع و برای متراژهای متفاوت تولید و به بازار عرضه می­ گردد و هم اکنون در نمایندگی بوتان اندیشه موجود می باشد. طیف گسترده این محصولات، انتخاب و خرید پکیج بوتان را برای خریداران دشوار نموده و امکان اشتباه در انتخاب پکیج دیواری مناسب را بالا برده است.تنوع در مدل های مختلف محصولات این شرکت، اختلاف در قیمت پکیج بوتان برای مدل های متفاوت را باعث شده است.

اختلاف در لیست قیمت پکیج بوتان در اندیشه به دلیل امکانات متنوع و قدرت حرارتی مختلف در سری های مختلف پکیج دیواری بوتان می باشد.برای داشتن یک خرید مناسب، خریدار نیاز دارد تا محصولات را در کنار هم مقایسه کرده و مشخصات، امکانات و قیمت پکیج بوتان را برای مدل های مختلف در کنار یکدیگر بررسی کند تا انتخاب درستی داشته باشد. جهت تعمیر پکیج بوتان در اندیشه با ما تماس بگیرید.

خرید پکیج بوتان در اندیشه

تنوع در مدل و ظرفیت‌های مختلف پکیج بوتان در نمایندگی اندیشه

کارخانه بوتان به طور مداوم مدل های ساخته شده پکیج را ارتقا داده و تولید می‌کند. هم زمان بر تنوع در مدل های آن  به طبع ظرفیت های ساخته شده آن نیز تغییر می‌ کند و برحسب نیاز بازار تطابق داده می شود. نکته: می توان با توجه به متراژ ساختمان، ظرفیت های مناسب پکیج را انتخاب کرد. طیف و مدل تولیدی این دستگاه هم اکنون به شرح زیر است:

  • مدل پکیج بیتا
  • مدل پارما
  • مدل پاویا
  • و مدل ورونا هستند.

مواردی که در قیمت گذاری این دستگاه موثر می باشند؛ نوع آنالوگ و دیجیتال بودن وسیله است.

سرویس پکیج بوتان در اندیشه

با پکیج بی تا آشنا شوید!

پکیج بی تا در آذر ماه سال 1397 توسط شرکت توسعه قطعات الیکا که از زیر مجموعه های گروه صنعتی بوتان می باشد به بازار تاسیسات کشور رضه گردید. این پکیج برای پاسخگویی به نیاز اقتصادی بازار با قیمت بسیار رقابتی و فوق العاده عرضه شد. پکیج دیواری بی تا در سه مدل Bita 22 Open , Bita 22 Sealed , Bita 24 Selead در فاز اول بعد از انجام تست های پایلوت موفق و بررسی های سختگیرانه در آزمایشگاه های طول عمر تحویل مشتریان محترم شده است.پکیج بی تا با قطعات معتبر و با دوام ایرانی درکارخانه بوتان تولید و مونتاژ شده و وظیفه توزیع وخدمات پس از فروش این محصول به مدت 10سال نیز به عهده شرکت صنعتی بوتان می باشد.

در این بخش از نمایندگی پکیج بوتان در اندیشه به نقد و بررسی پکیج بی تا می پردازیم:

امکانات فنی و الکترونیکی پکیج بی تا:

  • مجهز به محفظه احتراق بسته (فن دار)
  • پمپ سیرکولاتور سه سرعته با کنترل‌های خودکار پیشگیرانه
  • شیر سه طرفه خودکار
  • دارای دو مبدل حرارتی گرمایش و آب گرم مصرفی، دارای فن آوری توربولاتور و کمترین میزان رسوب پذیری
  • مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار
  • سیستم آیونایز حفاظت از شعله
  • سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق
  • سیستم عیب‌یاب الکترونیکی
  • سیستم ضد یخ زدگی
  • سیستم ضد گریپاژ پمپ و شیر سه ‌طرفه
  • سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش
  • سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش
  • سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه
  • سیستم احتراق آهسته قابل تنظیم
  • سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی
  • سیستم بای‌پس خودکار
  • سیستم تنظیم خودکار جریان گاز
  • سیستم هواگیری خودکار
  • قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی
  • راندمان بالا، برابر با 90 %

جهت اطلاعات بیشتر با نمایندگی پکیح بوتان در اندیشه تماس بگیرید. همچنین اگر به تکنسین مجرب نیاز داشتید می توانید جهت تعمیر پکیج بوتان در اندیشه تماس بگیرید.

قابلیت اطمینان بالا پکیج بی تا:

  • انجام آزمایش های طول عمر بر روی قطعات
  • انجام آزمایش های طول عمر بر روی محصول نهایی
  • تولید و تست بر اساس قوانین سخت گیرانه
  • انتخاب دقیق اجزاء از بهترین تامین کنندگان آسیایی

پنل پکیج بی تا:

  1. نمایشگر فشار آب مدار گرمایش
  2. دسته انتخاب وضعیت (وضعیت تابستانی / وضعیت زمستانی / تنظیم دمای مدار گرمایش)
  3. دسته تنظیم مدارآبگرم مصرفی
  4. LED نشانگر وضعیت عملکرد پکیج دیواری

خرید پکیج بوتان در شهر اندیشه

پمپ پکیج بی تا بتوان در اندیشه

پمپ پکیج بی تا در شرکت تولید پمپ موتوژن تبریز تولید می شود که یکی از خوشنام ترین و با کیفیت ترین پمپ های تولیدی در ایران می باشد. پمپ این پکیج از نوع 15/50 دقیقا مشابه پکیج بوتان می باشدکه دارای هد 5 متر نیز می باشد. برای نصب پکیج بوتان در اندیشه با ما در تماس باشید.

پکیج بوتان بیتا

ست هیدرولیک پکیج بی تا

ست هیدرولیک پکیج بی تا مانند دیگر پکیج های بوتان و پکیج های اروپایی از جنس پلیمر بسیار مقاوم می باشد که درکنار مقاومت بالا ، خاصیت عدمرسوبگیری آن می تواندطولعمراین ست رابسیار بالا ببرد به صورتی که تا بحال تعداد بسیارجزئی ومعدودی از آن نیاز به تعمیر داشته است.

برای مشاوره و خرید پکیج بوتان در اندیشه با متخصصین تهویه برتر تماس حاصل نمایید.

شیر گاز و مشعل پکیج بی تا

شیر گاز و مشعل پکیج بی تا

شیر گار پکیج بی تا از معروفترین و بهترین تامین کننده چینی به نام بویلر زون تهیه شده که در کنار عملکرد بسیار دقیق خود توانسته شرایطی را فراهم آوردکه این پکیج دیواری در سایز 22KW به رده انرژی C و در سایز 24KW به رده انرژی Bدست یابد. یعنی راندمان پکیج بی تا در حدود 90 در صد می باشد. مانند پکیج دیواری بوتان ، این پکیج نیز از سیستم مشعل بسیار پیشرفته و دقیق تولید داخل استفاده می کنند که تجربه استفاده از آن درپکیج های بوتان تضمینی بر عملکرد مطلوب آن می باشد.

سیستم فن پکیج بی تا

سیستم فن پکیج بی تا دقیقا ساختاری مشابه پکیج پارما و پرلا بوتان دارد با این تفاوت که بر خلاف پکیج بوتان از پرشر و فن تولید ایران استفاده شده است ، اما این به معنای کارکرد نا مطلوب آن نمی باشد.این فن در دارای صدای بسیار کمدر حدود 35 دسی بل می باشد که درکنار کم صدا بودن آن توانسته با استفاده از پرشر پیشرفته و دقیق ایمنی بالایی را برای مصرف کننده به ارمغان بیاورد.

نتیجه گیری:

در پکیج بی تا که از زیر مجموعه های پکیج بوتان به حساب می آید درست است که از قطعات داخلی استفاده شده است اما با دقت نظر که شرکت بوتان و گروه R&D شرکت برای تولید این محصول داشته است کیفیت بسیار بالایی را دارد واین کیفیت در کنار خدمات همیشگی و منظم بوتان که همیشه حامی مصرف کنندگان محترم بوده است می تواند آسایش خاطر مشتریان این گروه از محصولات بوتان را تامین نماید. پکیج بی تا در سطح وطبقه اقتصادی محصولات شرکت قرار دارد که تمام تلاش برای ایجاد قیمت مناسب برای بهره مندی تمام مشتریان از کیفیت خوب و قابل می باشد.

پکیجبی تا دارای 24 ماه ضمانت و 10 سال تضمین قطعات می باشدکه این ضمانت توسط شرکت بوتان و گروه خدمات بوتان انجام می گیرد. شما بازدیدکنندگان محترم می توانید سئوالات و خود را در قسمت نظرات ثبت نمایید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود. همچنین می توانید همین الان با کارشناسان تهویه برتر که به عنوان بهترین نمایندگی پکیج بوتان در شهر اندیشه می باشند تماس حاصل نمایید.

راهنمای خرید پکیج بوتان در اندیشه

راهنمای انتخاب پکیج دیواری بوتان در اندیشه

در این قسمت سعی داریم تا راهنمایی برای انتخاب پکیج دیواری بوتان ارائه نماییم. در حال حاضر بر خلاف گذشته و آبگرمکن دیواری که نوع دودکش و محل قرار گیری دودکش در تعیین نوع پکیج دیواری بوتان تاثیر داشت با توجه به اینکه تمامی پکیج دیواری تولیدی فن دار و دو مبدله می باشند درنتیجه محدودیتی در مورد نصب این نوع پکیج دیواری وجود نخواهدداشت. لذا انتخاب پکیج دیواری به متراژ واحد مسکونی محدود می شود که در زیر به تفکیک به آن می پردازیم:

واحد های زیر 150 مترمربع:

Parma 22Rsi

Parma 24Rsi

Verona 24Rsi

Perla Pro 24Rsi

Bosch 24w6000

واحدهای150 تا 220 متر مربع:

Perla Pro 28Rsi

Bosch 28w6000

واحدهای 230 تا 300 متر مربع:

Perla Pro 32Rsi

Bosch 35w6000

شما بازدیدکنندگان محترم درصورتی که از این طریق  نتوانستید مدل موردنظر خود را انتخاب کنید می توانید با شماره های نمایندگی خرید پکیج بوتان در اندیشه تماس بگیرید تا کارشناسان تهویه برتر اطلاعات کامل را به شما ارائه کنند.

دسترسی سریع