تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی خرید و تعمیر پکیج تاچی در اندیشه

نمایندگی خرید و تعمیر پکیج تاچی در اندیشه

5

پکیج های شوفاژ دیواری تاچی جایگزین مناسبی برای سیستم های مرکزی سنتی هستند که ضمن تامین گرمایش مطبوع و آب گرم واحدهای مسکونی، فاقد بسیاری  از اشکالات  و محدودیت های موتورخانه بوده و آسایش بیشتری را فراهم می کنند. برای خرید پکیج تاچی در اندیشه با نمایندگی تهویه برتر تماس حاصل نمایید. همچنین جهت تعمیر پکیج تاچی در اندیشه با ما در ارتباط باشید.

با تولید پکیج شوفاژ دیواری برای اولین بار امکان استقلال واحدهای آپارتمانی و کاهش مصرف گاز فراهم شد و با آگاه شدن تدریجی خانواده ها از مزایای متعدد این فن آوری جدید، استقبال از آن افزایش یافت، به طوری که امروز بخش قابل توجهی از ساختمان ها برای تامین گرمایش و آب گرم به پکیج های شوفاژ دیواری تاچی تجهیز می شوند.

تهویه برتر نمایندگی فروش پکیج تاچی در شهر اندیشه می باشد و با سالها تجربه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. پکیج تاچی در کنار انواع پکیج‌ها بسیار مرغوب به حساب می‌آید اما با این حال مرغوبیت آن‌ها تنها زمانی حفظ می‌شود که سرویس پکیج تاچی و تعمیر آن را به طور منظم و دوره ای انجام دهیم. اینکه چه تکنسینی برای این کار انتخاب کنیم امری مهم تلقی می‌شود تا رضایت کامل شما را جلب نماید. اگر قصد خرید، نصب و تعمیر پکیج تاچی در اندیشه را دارید، با متخصصین ما تماس بگیرید.

شماره تلفن نمایندگی پکیج تاچی در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر پکیج تاچی در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت خرید و سرویس پکیج تاچی در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش و سرویس پکیج تاچی در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

بی‌شک دلیل رخ دادن این اشکال می‌تواند داشتن یک عیب مکانیکی در پکیج باشد. روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور و داغ نشدن آب مدار مصرفی و شوفاژ میتونه ایراد از فن دستگاه و یا شعلع پکیج و یا برد دستگاه باشد. یکی از دلایل بروز این مشکل در پکیج می‌تواند کم شدن میزان آبی از که در داخل مدار گرمایشی باشد. یا اینکه در مسیر دچار نشتی شده باشد و یا منبع انبساط پکیج دچار مشکل شده باشد.

دلیل هوا گرفتن مدار گرمایشی بی‌کیفیتی رادیاتورهای نصب شده است. وقتی مدار گرمایشی پکیج هوا بگیرد جریان آب در این مدار با مشکل روبرو می‌شود و پمپ پکیج به جای آب هوا را به دورن مدار گرمایشی پکیج بکشد.

اگر درجه دمای شوفاژ ها را خیلی پایین تنظیم کنید دستگاه خیلی خیلی دری به دیر روشن میشود و برای رفع این مشکل میتونید درجه را روی 80درجه بگذارید. ترموستات اتاقی با محسبه دمای اتاق و فرمان به برد جهت روشنکردن پکیج در زمستان کار میکند. حال اگه این قطعه معیوب شود نمیتواند فرمان درست را به برد اعلام کند و دستگاه در حالت زمستانی روشن نمیشود. برای تست سیم های ترموستات اتاقی را جامپر کنید.

باز بودن شیر بای پس موجب این امر می گردد که آب داغ در مدار پکیج به حرکت در آمده و باعث گرم شدن دستگاه بشود. این خود می تواند عاملی جهت روشن نشدن پکیج ها در حالت زمستانه باشد.

دلیل آن بروز مشکل در فن است. یکی از عمده‌ترین دلایلی که فن پکیج روشن می‌ماند و یکسره کار می‌کند ایراد در له فن پکیج در برد الکترونیکی می‌باشد که قابل تعویض می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. البته به شما این اطمینان را می دهیم که تیم تهویه برتر با کادر متخصص و با تجربه ای که دارد، مناسب ترین قیمت ممکن را برای شما در نظر گرفته است.

  1. رسوب‌زدایی مبدل اصلی و ثانویه پکیج
  2. سرویس مشعل
  3. بازدید پمپ
  4. بازدید سیستم های ایمنی
  5. کنترل فیلتر
  6. هواگیری پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور ها
  7. تنظیمات فشار آب و گاز و کنترل حرارت
  8. جرم‌گیری و تعویض قطعات

بعد از تعمیر پکیج دیواری یا سرویس کامل دستگاه باید مدار آب مصرفی و مدار گرمایشی و دیگر قطعات پکیج به درستی کار خود را انجام بدهند و دستگاه با کمترین مصرف انرژی و بیشترین راندمان و بازدهی کار بکند.

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

مدل‌های مختلف پکیج تاچی موجود در نمایندگی اندیشه

پکیج‌های دیواری تاچی در نمایندگی شهر اندیشه دارای 4 مدل متفاوت به نام‌های Premium، Type B، Type C و Type D می‌باشند. این پکیج‌ها دارای ظرفیتی از رنج 24000 تا 4000 و در انواع تک مبدل و یا فن دار و بدون فن و چگالشی در بازار تولید و عرضه می‌شود. جهت تعمیر پکیج تاچی در اندیشه با ما تماس بگیرید. نمایندگی پکیج تاچی در اندیشه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز می باشد.

  • پکیج دیواری تاچی مدل Premium

از نوع کندانسینگ یا چگالشی است که یکی از جدیدترین سیستم‌های گرمایشی هستند که راندمان بالای 100 درصد دارند. پکیج‌هایی که از نوع چگالشی می‌باشند دارای مبدل حرارتی در مسیر خروجی دودکش می‌باشند که این مبدل باعث می‌شود آب سرد ورودی به پکیج قبل از ورود با گرمای دودکش گرم شود و بعد از این مرحله وارد پکیج می‌شود. در این فرآیند بخار آب موجود در هواکش باید تقطیر شود به همین دلیل به این نوع پکیج TACHI پکیج چگالشی می‌گویند. راندمان این پکیج‌ها 109/8% است که قادرند تا متراژ 300 متر را برای تولید گرمایش و آب گرم پوشش دهند. برای خرید با نمایندگی پکیج تاچی در اندیشه تماس بگیرید.

نمایندگی پکیج تاچی

  • پکیج دیواری تاچی Type B

دارای یک صفحه نمایش بزرگ و کاملا دیجیتال است که برای نمایش خطا به کار می‌رود. این پکیج دارای سیستم عیب یابی هوشمند است که به محض تشخیص بر روی صفحه دیجیتال به نمایش درآمده و کار عیب یابی پکیج را برای ما آسان می‌نماید. این نوع پکیج دارای ظاهر منحصر به فردی است و رنگ بدنه آن خاکستری-مشکی می‌باشد.

  • پکیج دیواری تاچی Type C:

نیز دارای صفحه نمایش دیجیتال برای نمایش خطا و همچنین حالت عملکرد می‌باشد.

  • پکیج دیواری Type D:

دارای سیستم عیب یاب هوشمند است اما این نوع پکیج دارای صفحه نمایش آنالوگ می‌باشد.

مدل‌های مختلف پکیج دیواری تاچی شامل موارد زیر می‌باشد:

  • پکیج دیواری TACHI با نام تجاری Smart: این نوع پکیج‌ها از نوع دو مبدل می‌باشند.
  • پکیج دیواری تاچی با نام تجاری Eco: این نوع پکیج‌ها از نوع تک مبدل می‌باشند.
  • پکیج دیواری تاچی با نام تجاری Eco Smart: این پکیج‌ها دارای پسوند ND هستند و بدون فن می‌باشند.
  • پکیج دیواری تاچی مدل چگالشی با نام Premium: این نوع پکیج‌ها دارای دو ظرفیت 28000 و 40000 می‌باشند.

جهت تعمیر پکیج تاچی در اندیشه با ما تماس بگیرید. خرید پکیج تاچی در اندیشه را از نمایندگی تهویه برتر، نمایندگی رسمی تاچی انجام دهید.

نمایندگی پکیج تاچی در اندیشه

تعمیرات پکیج تاچی در اندیشه

حتما برای شما نیز پیش آمده که برای انتخاب یک تعمیر کار سردرگم مانده و نمی‌دانید که باید خدمات تعمیر پکیج خود را به چه کسی بسپارید. پکیج تاچی دارای قطعات منحصر به فرد و متفاوت با سایر دستگاه‌های مشابه در بازار می‌باشد. پس تعمیرکار در زمینه تعمیر و سرویس آموزش‌های لازم را دیده باشد و دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • مسئولیت پذیر بودن تکنسین‌ها
  • وقت شناس و خوش قول بودن متخصص تعمیر پکیج تاچی
  • با تجربه و آموزش دیده بودن
  • ارائه خدمات به تمامی‌نقاط در هر ساعت شبانه روز
  • استفاده از قطعات اورجینال جهت تعویض قطعه خراب

جهت تعمیر پکیج تاچی در اندیشه با ما تماس بگیرید. خرید پکیج تاچی در اندیشه را از نمایندگی تهویه برتر، نمایندگی رسمی تاچی انجام دهید.

نمایندگی پکیج تاچی در اندیشه

بنابراین باید دستگاه خود را به فردی دارای تجربه و مهارت بسپارید. نمایندگی تهویه برتر با داشتن کادری متخصص آماده ارائه خدمات به همشریان محترم شهر اندیشه میباشد. جهت تعمیر پکیج تاچی در اندیشه با ما تماس بگیرید. خرید پکیج تاچی در اندیشه را از نمایندگی تهویه برتر، نمایندگی رسمی تاچی انجام دهید. جهت اطلاعات بیشتر می توانید از صفحه خرید و تعمیر پکیج در اندیشه دیدن نمایید.

 

دسترسی سریع