تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی خرید و تعمیر پکیج لورچ در اندیشه

نمایندگی خرید و تعمیر پکیج لورچ در اندیشه

5

پکیج دیواری لورچ در سه مدل متفاوت با ظرفیت های حرارتی متفاوت طراحی می شود که این پکیج ها از دو مبدل حرارتی صفحه ای و اصلی جهت تامین آب گرم مصرفی و آب سیستم گرمایشی تشکیل شده اند. تهویه برتر نمایندگی پکیج لورچ در اندیشه می باشد و شما عزیزان می توانید با یک تماس تلفنی پکیج مورد نظر خود را سفارش دهید. در این صفحه به توضیح و بررسی انواع پکیج های لورچ خواهیم پرداخت و مدل های مختلف این برند معتبر را بررسی خواهیم کرد. جهت تعمیر پکیج لورچ در اندیشه با ما تماس بگیرید.

گروه صنعتی لورچ (LORCH) در زمینه تولید انواع سیستم گرمایشی فعالیت گسترده ای دارد بطوریکه طراحی منحصر به فرد در کنار کیفیت عالی تولیدات توانسته است رضایت خاطر اکثر مصرف کنندگان، عرضه کنندگان و کارشناسان این عرصه را جلب کرده است. لازم به گفتن است محصولات تولیدی این شرکت مانند پكیج مطابق با استانداردهای ملی ایران و استاندارد اروپا تولید و به بازار ارائه می شوند که گواه آن است تست ها و آزمایش های مختلفی را تحت شرایط گوناگون سپری کرده است.

همچنین وجود سیستم حفاظت در برابر گیرپاژ پمپ را می توان عاملی دیگر در جهت کاهش ریسک خرابی پمپ موجود در پکیج لورچ و همچنین ایجاد نوسانات پر تعداد آب گرم تولیدی از طریق این دستگاه دانست.

شماره تلفن نمایندگی پکیج لورچ در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر پکیج لورچ در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت سرویس پکیج لورچ در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش و تعمیر پکیج لورچ در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

بی‌شک دلیل رخ دادن این اشکال می‌تواند داشتن یک عیب مکانیکی در پکیج باشد. روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور و داغ نشدن آب مدار مصرفی و شوفاژ میتونه ایراد از فن دستگاه و یا شعلع پکیج و یا برد دستگاه باشد. یکی از دلایل بروز این مشکل در پکیج می‌تواند کم شدن میزان آبی از که در داخل مدار گرمایشی باشد. یا اینکه در مسیر دچار نشتی شده باشد و یا منبع انبساط پکیج دچار مشکل شده باشد.

دلیل هوا گرفتن مدار گرمایشی بی‌کیفیتی رادیاتورهای نصب شده است. وقتی مدار گرمایشی پکیج هوا بگیرد جریان آب در این مدار با مشکل روبرو می‌شود و پمپ پکیج به جای آب هوا را به دورن مدار گرمایشی پکیج بکشد.

اگر درجه دمای شوفاژ ها را خیلی پایین تنظیم کنید دستگاه خیلی خیلی دری به دیر روشن میشود و برای رفع این مشکل میتونید درجه را روی 80درجه بگذارید. ترموستات اتاقی با محسبه دمای اتاق و فرمان به برد جهت روشنکردن پکیج در زمستان کار میکند. حال اگه این قطعه معیوب شود نمیتواند فرمان درست را به برد اعلام کند و دستگاه در حالت زمستانی روشن نمیشود. برای تست سیم های ترموستات اتاقی را جامپر کنید.

باز بودن شیر بای پس موجب این امر می گردد که آب داغ در مدار پکیج به حرکت در آمده و باعث گرم شدن دستگاه بشود. این خود می تواند عاملی جهت روشن نشدن پکیج ها در حالت زمستانه باشد.

دلیل آن بروز مشکل در فن است. یکی از عمده‌ترین دلایلی که فن پکیج روشن می‌ماند و یکسره کار می‌کند ایراد در له فن پکیج در برد الکترونیکی می‌باشد که قابل تعویض می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. البته به شما این اطمینان را می دهیم که تیم تهویه برتر با کادر متخصص و با تجربه ای که دارد، مناسب ترین قیمت ممکن را برای شما در نظر گرفته است.

  1. رسوب‌زدایی مبدل اصلی و ثانویه پکیج
  2. سرویس مشعل
  3. بازدید پمپ
  4. بازدید سیستم های ایمنی
  5. کنترل فیلتر
  6. هواگیری پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور ها
  7. تنظیمات فشار آب و گاز و کنترل حرارت
  8. جرم‌گیری و تعویض قطعات

بعد از تعمیر پکیج دیواری یا سرویس کامل دستگاه باید مدار آب مصرفی و مدار گرمایشی و دیگر قطعات پکیج به درستی کار خود را انجام بدهند و دستگاه با کمترین مصرف انرژی و بیشترین راندمان و بازدهی کار بکند.

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

خرید پکیج لورچ در شهر اندیشه از نمایندگی معتبر

پکیج لورچ از سیستم های گرمایشی است که قادر به تامین آبگرم بهداشتی و گرمایشی مدار شوفاژ است. پکیج دیواری لورچ در ۴ مدل به نام های آرتمن (Artman)، آدنا (Adena)، آریان (Arian) و هرما (Herma) در ظرفیت های مختلف به بازار عرضه شده است. واحد تولیدی لورچ در سال هزار و سیصد و پنجاه و شش شمسی و در شهر اصفهان به وسیله ی بخش خصوصی تاسیس و راه اندازی شد. جهت خرید پکیج لورچ در اندیشه با نمایندگی پکیج لورچ در اندیشه تماس بگیرید.

نخستین هدف این شرکت فراهم آوردن فرصت های شغلی برای جوانان و کارآفرینی بود که تا به امروز توانسته است به خوبی به این هدف نائل آید. هدف این شرکت از ابتدا تولید محصولاتی با سطح کیفی بسیار بالا بوده و توانسته است به وسیله ی استفاده از متخصصان زبده ی این حوزه و استفاده از مدرن ترین تکنولوژی ها تا حد زیادی به این مهم دست پیدا کند.

در حال حاضر تعداد افراد مشغول به کار در این واحد تولیدی در حدود سیصد نفر بوده و این شرکت توانسته است با محصولاتی که به بازار ارائه می دهد سهم زیادی در کاهش واردات داشته باشد. علاوه بر این محصولات تولیدی شرکت لورچ به علت برخوردار بودن از سطح کیفی مناسب به سایر کشورها صادر می شوند.

نمایندگی پکیج لورچ

ویژگی مدل های مختلف پکیج لورچ موجود در نمایندگی اندیشه

پکیج لورچ همان گونه که گفته شد بر اساس آخرین استانداردهای ایران و اروپا ساخته و به بازار عرضه می شود. یکی از ویژگی های این پکیج دارد پایین آمدن شانس خرابی پمپ پکیج است که این امر به علت استفاده از سیستم محافظتی جلوگیری از گیرپاژ می باشد. همچنین پکیج دیواری لورچ مجهز به سیستمی است که کمک می کند آب به صورت پایدار گرم مانده و نوسان های دمایی نداشته باشد. به علاوه این پکیج از سیستم فندک اتوماتیک بهره می برد که کمک می کند تا بدون وجود و نیاز به هیچ عامل انسانی پکیج روشن مانده و به فعالیت خود ادامه دهد.

یکی دیگر از مهم ترین مشخصات پکیج لورچ دارا بودن سیستم آیونایز و محافظت از شعله است. برای تعمیر پکیج لورچ در اندیشه با ما تماس بگیرید.

پکیج دیواری لورچ

پکیج دیواری لورچ یکی از پرکاربردترین وسایل ایجاد گرما است که برای ساختمان های با فضای کم که امکان استفاده از سیستم های مرکزی مانند موتورخانه و شوفاژخانه وجود ندارد مورد استفاده واقع می شود و به عنوان بهترین پکیج دیواری در بازار شناخته می شود. همچنین به لحاظ داشتن سیستم ها و مکانیزم های حرارتی بسیار مناسب تر و کارامدتر و دسترسی های بهتری را که برای مصرف کننده ایجاد کرده است دارای مزایا و برتری های بیشتری است که به ترتیب به آنها اشاره خواهیم کرد.

پکیج دیواری لورچ دارای مزیت هایی همچون عدم اشغال فضای محیط به لحاظ ابعاد کوچک تر از دیگر پکیج ها و مخصوصا موتورخانه ها و سایر سیستم های مرکزی مانند آبگرمکن است همچنین به لحاظ بالا بودن سطح ایمنی و استفاده به صورت مستقل برای تمام واحد های مسکونی و تجاری موجود در یک ساختمان بزرگ دارای برتری قابل ملاحظه ای است. جهت سرویس پکیج لورچ در اندیشه با نمایندگی پکیج لورچ در اندیشه تماس بگیرید.

نمایندگی پکیج لورچ

از دیگر عواملی که باعث می شود از پکیج لورچ استفاده کرد می توان به بالابودن بازدهی و مصرف بهینه سوخت اشاره کرد که به این ترتیب می توان آن را سازگار با محیط زیست و در راستای سیاست های کلان جلوگیری از تخریب آن است است. پکیج لورچ اغلب بر روی دیوار آشپزخانه و آبدارخانه نصب می شود که کمک می کند همیشه در دسترس مصرف کننده و در کنترل کامل آن باشد تا در صورت لزوم بتوان وضعیت آن را تغییر داد. لازم به ذکر است که پکیج لورچ از دو نوع مبدل گرمایی اصلی و صفحه برای تامین آب گرم گرمایشی و آب گرم مصرفی استفاده می کند و آنها را به صورت فوری تأمین می کند.

همچنین در نهایت این نوع کارکرد می تواند به گرم کردن فضای واحدهای مسکونی یا واحد های تجاری، توسط رادیاتور یا فن کوئل ها کمک شایانی کند. از این گذشته برای خروج دود دستگاه به محیط خارج و تأمین هوای مصرفی مورد نیاز طراحان پکیج لورچ از دودکش های مخصوص دوجداره استفاده کرده اند تا ضمن تخلیه دود و محصولات حاصل از سوختن کمک کنند هوای تازه مورد نیاز برای افزایش راندمان شعله به درون محفظه احتراق کشیده شود و همچنین در نتیجه این عمل ایمنی کامل و گرمایش مورد نظر ساکنین را فراهم شود.

اگر قصد خرید یکی از مدل های پکیج لورچ در شهر اندیشه را دارید پیشنهاد می کنیم حتماً از فرصت مشاوره رایگان با متخصصین تهویه برتر استفاده نمایید. آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم. همچنین جهت تعمیر پکیج لورچ در اندیشه با ما در تماس باشید. تهویه برتر نمایندگی پکیج لورچ در اندیشه می باشد. جهت اطلاع بیشتر از صفحه خرید و تعمیر پکیج در اندیشه دیدن نمایید.

دسترسی سریع