تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی خرید و تعمیر پکیج مرکوری در اندیشه

نمایندگی خرید و تعمیر پکیج مرکوری در اندیشه

5

پکیج مرکوری یکی از پرفروش ترین پکیج‌های خارجی در ایران می‌باشد و این امر دلایل زیادی از جمله خدمات پس از فروش مانند عیب یابی و تعمیر پکیج مرکوری دارد. هنگامی‌که شما نیازمند تعمیر و سرویس پکیج مرکوری می‌باشید باید این امر را به دست تعمیرکاران با تجربه و آموزش دیده بسپارید در غیر اینصورت نه تنها مشکل حل نمی‌شود بلکه دچار خساراتی نیز می‌شوید. با ما همراه باشید تا راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج مرکوری را فرا بگیرید. جهت خرید این محصول با نمایندگی خرید و تعمیر پکیج مرکوری در اندیشه تهویه برتر تماس حاصل نمایید.

از جمله ویژگی‌های مثبتی که نصب پکیج به جای سیستم شوفاژ خانه مرکزی و آبگرمکن دیواری دارد این است که پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم منزل، می‌تواند آب مورد نیاز شوفاژ را در زمستان نیز تامین کند. علاوه بر این پکیج دارای میزان صدای بسیار کم می‌باشد و نوسانات دمای آب در آن محسوس نمی‌باشد. روشن شدن پکیج نسبت به شوفاژ بسیار کم صداتر است و از همه مهمتر راندمان آن نسبت به سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است. همچنین ویژگی مثبت دیگر، اشغال کردن فضای بسیار کم از منزل نسبت به سیستم آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می‌باشد.

در این قسمت اطلاعات کاملی درباره خرید پکیج مرکوری در اندیشه می باشد. برای خرید و نصب این محصول با نمایندگی شهر اندیشه تماس بگیرید.

شماره تلفن نمایندگی پکیج مرکوری در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر پکیج مرکوری در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت خرید و تسرویس پکیج مرکوری در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش و سرویس پکیج مرکوری در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

بی‌شک دلیل رخ دادن این اشکال می‌تواند داشتن یک عیب مکانیکی در پکیج باشد. روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور و داغ نشدن آب مدار مصرفی و شوفاژ میتونه ایراد از فن دستگاه و یا شعلع پکیج و یا برد دستگاه باشد. یکی از دلایل بروز این مشکل در پکیج می‌تواند کم شدن میزان آبی از که در داخل مدار گرمایشی باشد. یا اینکه در مسیر دچار نشتی شده باشد و یا منبع انبساط پکیج دچار مشکل شده باشد.

دلیل هوا گرفتن مدار گرمایشی بی‌کیفیتی رادیاتورهای نصب شده است. وقتی مدار گرمایشی پکیج هوا بگیرد جریان آب در این مدار با مشکل روبرو می‌شود و پمپ پکیج به جای آب هوا را به دورن مدار گرمایشی پکیج بکشد.

اگر درجه دمای شوفاژ ها را خیلی پایین تنظیم کنید دستگاه خیلی خیلی دری به دیر روشن میشود و برای رفع این مشکل میتونید درجه را روی 80درجه بگذارید. ترموستات اتاقی با محسبه دمای اتاق و فرمان به برد جهت روشنکردن پکیج در زمستان کار میکند. حال اگه این قطعه معیوب شود نمیتواند فرمان درست را به برد اعلام کند و دستگاه در حالت زمستانی روشن نمیشود. برای تست سیم های ترموستات اتاقی را جامپر کنید.

باز بودن شیر بای پس موجب این امر می گردد که آب داغ در مدار پکیج به حرکت در آمده و باعث گرم شدن دستگاه بشود. این خود می تواند عاملی جهت روشن نشدن پکیج ها در حالت زمستانه باشد.

دلیل آن بروز مشکل در فن است. یکی از عمده‌ترین دلایلی که فن پکیج روشن می‌ماند و یکسره کار می‌کند ایراد در له فن پکیج در برد الکترونیکی می‌باشد که قابل تعویض می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. البته به شما این اطمینان را می دهیم که تیم تهویه برتر با کادر متخصص و با تجربه ای که دارد، مناسب ترین قیمت ممکن را برای شما در نظر گرفته است.

  1. رسوب‌زدایی مبدل اصلی و ثانویه پکیج
  2. سرویس مشعل
  3. بازدید پمپ
  4. بازدید سیستم های ایمنی
  5. کنترل فیلتر
  6. هواگیری پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور ها
  7. تنظیمات فشار آب و گاز و کنترل حرارت
  8. جرم‌گیری و تعویض قطعات

بعد از تعمیر پکیج دیواری یا سرویس کامل دستگاه باید مدار آب مصرفی و مدار گرمایشی و دیگر قطعات پکیج به درستی کار خود را انجام بدهند و دستگاه با کمترین مصرف انرژی و بیشترین راندمان و بازدهی کار بکند.

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

انواع مدل‌های مختلف پکیج مرکوری موجود در نمایندگی اندیشه

پکیج دیواری مرکوری در دو مدل  تک مبدل و دو مبدل و ظرفیت‌های 24000 الی  40000 کیلو کالری در بازار وجود دارد. مرکوری ساخت ایران می‌باشد و برند تجاری مگاترم است. این دستگاه‌ها دارای قابلیت کارکرد با فشار آب مصرفی کم (0.2 بار) را دارند، دارای فن برای خروج گازهای احتراق می‌باشند و همچنین حداقل صدا را در هنگام کارکرد و روشن شدن دارند. از دیگر ویژگی‌های پکیج مرکوری دارا بودن سیستم ضد یخ زدگی، عیب یاب هوشمند الکترونیکی، سیستم کنترل هوشمند مدار گرمایش و آبگرم مصرفی، ضد گریپاژ پمپ و گرفتگی دودکش، همچنین دارای  قابلیت نصب دودکش دو داره می‌باشد. پکیج مرکوری دارای انواع مدل‌های زیر می‌باشد:

  • پکیج مرکوری 24MD (دو مبدل فن دار ظرفیت 24000)
  • پکیج مرکوری 24CB (چگالشی فن دار 24000)
  • پکیج مرکوری 24FT (تک مبدل فن دار 24000)
  • پکیج مگاترم مگا 24 (تک مبدل فن دار 24000)
  • پکیج مرکوری 28 (تک مبدل فن دار 28000)
  • پکیج مرکوری 32 (تک مبدل فن دار 32000)
  • پکیج مرکوری XL (تک مبدل فن دار 36 کیلو وات)
  • پکیج مرکوری HD (دو مبدل فن دار 40 کیلو وات)

جهت خرید پکیج مرکوری در اندیشه با نمایندگی خرید و تعمیر پکیج مرکوری در اندیشه تماس بگیرید.

نمایندگی پکیج مگاتروم مرکوری در اندیشه

اکثر مدل ها پکیج مرکوری در نمایندگی شهر اندیشه موجود و قابل نصب می باشد. جهت اطلاعات بیشتر با متخصصین تهویه برتر تماس حاصل نمایید. پکیج‌های مدل مگا 24، مرکوری XL و مرکوری HD دارای قابلیت استفاده از ترموستات اتاقی سیم دار و بی سیم هستند. دستگاه‌های تک مبدل دارای یک مبدل گرمایشی دو منظوره بایوترمیک می‌باشند و مدل‌های دو مبدل دارای مبدل اصلی مونوترمیک و مبدل ثانویه صفحه ای می‌باشند.

ظرفیت پکیج با توجه به ویژگی‌هایی مانند نوع شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایق بندی مشخص می‌شود. پکیج‌هایی با ظرفیت 24000 برای متراژ 120 متر مربع، 28000 برای متراژ تا 180 متر مربع و مدل‌هایی با ظرفیت 35000 برای فضای 240 متر مربع مناسب می‌باشند. طبق مقرارت تایید شده ملی ساختمان (1390) حداقل متراژ لازم برای نصب پکیج در ساختمان مسکونی  و اداری 64 متر مربع می‌باشد، در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق در محل نصب پکیج الزامی‌است.

جهت خرید پکیج مرکوری در اندیشه با نمایندگی خرید و تعمیر پکیج مرکوری در اندیشه تماس بگیرید.

هزینه تعمیر و سرویس پکیج مرکوری در اندیشه چقدر است؟

هزینه تعمیر و سرویس پکیج مرکوری در تهویه برتر برای همشهریان ساکن اندیشه مطابق نرخ اتحادیه تعیین می‌شود. اما دلایل دیگری نیز در تعیین تعرفه تاثیر گذارند. هنگامی‌که پکیج مرکوری شما دارای اشکالی باشد ابتدا با تعمیرکاران ما در تهویه برتر تماس بگیرید. بعد از اینکه تماس شما حاصل شد تعمیرکاران در محل خانه شما حاضر شده و به بررسی پکیج دیواری شما می‌پردازند تا مشکلات پکیج را پیدا نمایند. بعد از اینکه عیب یابی پکیج مرکوری به پایان رسید با توجه به قطعات مورد نیاز و مشکلاتی که پکیج دارد هزینه تعمیر به شما اعلام می‌گردد.

اگر پکیج مرکوری منزلتان دارای اشکالاتی باشد می‌توانید در بخش نظرات از ما بپرسید تا در اسرع وقت به شما پاسخ دهیم. یا با شماره های ما تماس بگیرید. جهت خرید پکیج مرکوری در اندیشه با نمایندگی پکیج مرکوری در اندیشه تماس بگیرید.

نمایندگی پکیج مگاتروم مرکوری در اندیشه

لیست خطا یا error پکیج مرکوری

این لیست شامل خطاهایی می‌باشد که توسط برد پکیج مرکوری شناسایی شده و از طریق کد خطا به مصرف کننده نمایش داده می‌شود. برای یافتن مشکل و  تعمیر پکیج مرکوری این لیست از کد خطا را بیان می‌کنیم.

  • خطای  E1: نبودن گاز یا عدم تشکیل یا تشخیص شعله

– این مشکل توسط سنسور جرقه زدن مشعل اعلام می‌شود

راه حل: اطمینان حاصل کنید که شیر ورودی باز باشد. یون تنظیم شعله را تمیز  و تنظیم نمایید.

  • خطای E2: دما بالای 105 درجه سنسور حد عمل کرده است.

– این مشکل توسط سنسور 105 درجه اعلام می‌گردد

راه حل: ممکن است پمپ خراب باشد پس باید آن را رفع کنید. احتمالات دیگری مثل: رسوب گرفتن مبدل ثانیه، گرفتگی مسیر و بسته بودن شیرهای رادیاتور از دیگر دلایل بروز این خطا می‌باشد که باید همگی این موارد چک شوند.

  • خطای E3: مشکل فن یا سوییچ ایمنی دودکش

– این خطا توسط سوئیچ فشار هوا اعلام می‌گردد

راه حل: برای تعمیر این مورد باید به خرابی فن و یا گیر بودن پروانه فن و یا خرابی پرشر سوئیچ هوا توجه نمود.

  • خطای E4: کم بودن آب درون دستگاه

– این مشکل توسط سوئیچ فشار آب اعلام می‌شود

راه حل: باید بار دستگاه را روی 1.5 بار تنظیم کنید. اگر این مشکل توسط تنظیم بار رفع نگردد باید پرشر سوئیچ آب را تعویض کنید.

  • خطای E6: سنسور آب گرم مصرفی معیوب می‌باشد

– این مشکل تسط NTC مسیر آب گرم مصرفی اعلام می‌شود

راه حل: برای رفع این مشکل باید سنسور آب  گرم را تعویض نمایدد.

  • خطای E7: سنسور رفت گرمایش معیوب می‌باشد

– این مشکل توسط NTC مسیر گرمایش اعلام می‌شود

راه حل: برای حل این مشکل باید سنسور شوفاژ را تعویض نمایید.

  • خطای E9: هشدار جهت جلوگیری از یخ زدگی

– این خطا برای اعلام فعال شدن حالت یخ زدایی اعلام می‌گردد

راه حل: برای رفع این مشکل باید از محلول ضد یخ زدگی استفاده نمایید و آن را به مدار شوفاژ Maham PROTE تزریق نمایید.

  • خطای E10: هشدار جهت رسوب زدایی مبدل

– این خطا جهت یادآوری رسوب گیری در مبدل اعلام می‌گردد

راه حل: برای رفع این خطا باید مبدل ثانیه را شستشو نمایید.

جهت خرید پکیج مرکوری در اندیشه با نمایندگی خرید و تعمیر پکیج مرکوری در اندیشه تماس بگیرید. همچنین جهت اطلاعات بیشتر از صفحه خرید و تعمیر پکیج در اندیشه دیدن کنید.

دسترسی سریع