تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی خرید و تعمیر پکیج یونیکال در اندیشه

نمایندگی خرید و تعمیر پکیج یونیکال در اندیشه

5

پکیج دیواری یونیکال محصولی جدید ساخت ایتالیا می‌باشد که دارای صفحه نمایش دیجیتالی است و زمانی که پکیج خطایی پیدا کند و یا دچار مشکلی شود بر روی این صفحه نمایش نشان داده می‌شود.یکی از ویژگی‌های جدیدی که محصولات از قبیل پکیج و ماشین لباسشویی و …. به آن‌ها اضافه شده است نشان دادن کدخطا خواهد بود. اگر به دنبال نمایندگی خرید و تعمیر پکیج یونیکال در اندیشه هستید، در این صفحه اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار داده شده است. همچنین جهت خرید پکیج یونیکال در اندیشه می توانید با نمایندگی پکیج یونیکال در اندیشه در تماس باشید.

شرکت Unical ایتالیا با سرمایه ای حدود 5،000،000 لیر ایتالیا به منظور تولید اولین دیگ های فولادی تاسیس شد. این شرکت محصولات متنوعی از جمله پکیج های زمینی، دیواری و دیگ های بخار و دیگ های چگالشی تولید می کند که از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. بعضی از این کد خطاهایی که بر روی صفحه نمایش پکیج یونیکال نمایش داده می‌شود توسط کاربر عادی قابل رفع است و می‌تواند با ریست کردن دستگاه و یا چک کردن مواردی به آسانی آن را حل کند. اما بعضی از کد خطاها ممکن است به یک تکنیسین ویا شخصی ماهر برای تعمیز نیاز داشته باشد و یا بعد از انجام دستورالعمل‌هایی حل نشود و باید تعمیرکار را خبر کنید.

شماره تلفن نمایندگی پکیج یونیکال در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر پکیج یونیکال در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت سرویس پکیج یونیکال در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش و سرویس پکیج یونیکال در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

بی‌شک دلیل رخ دادن این اشکال می‌تواند داشتن یک عیب مکانیکی در پکیج باشد. روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور و داغ نشدن آب مدار مصرفی و شوفاژ میتونه ایراد از فن دستگاه و یا شعلع پکیج و یا برد دستگاه باشد. یکی از دلایل بروز این مشکل در پکیج می‌تواند کم شدن میزان آبی از که در داخل مدار گرمایشی باشد. یا اینکه در مسیر دچار نشتی شده باشد و یا منبع انبساط پکیج دچار مشکل شده باشد.

دلیل هوا گرفتن مدار گرمایشی بی‌کیفیتی رادیاتورهای نصب شده است. وقتی مدار گرمایشی پکیج هوا بگیرد جریان آب در این مدار با مشکل روبرو می‌شود و پمپ پکیج به جای آب هوا را به دورن مدار گرمایشی پکیج بکشد.

اگر درجه دمای شوفاژ ها را خیلی پایین تنظیم کنید دستگاه خیلی خیلی دری به دیر روشن میشود و برای رفع این مشکل میتونید درجه را روی 80درجه بگذارید. ترموستات اتاقی با محسبه دمای اتاق و فرمان به برد جهت روشنکردن پکیج در زمستان کار میکند. حال اگه این قطعه معیوب شود نمیتواند فرمان درست را به برد اعلام کند و دستگاه در حالت زمستانی روشن نمیشود. برای تست سیم های ترموستات اتاقی را جامپر کنید.

باز بودن شیر بای پس موجب این امر می گردد که آب داغ در مدار پکیج به حرکت در آمده و باعث گرم شدن دستگاه بشود. این خود می تواند عاملی جهت روشن نشدن پکیج ها در حالت زمستانه باشد.

دلیل آن بروز مشکل در فن است. یکی از عمده‌ترین دلایلی که فن پکیج روشن می‌ماند و یکسره کار می‌کند ایراد در له فن پکیج در برد الکترونیکی می‌باشد که قابل تعویض می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. البته به شما این اطمینان را می دهیم که تیم تهویه برتر با کادر متخصص و با تجربه ای که دارد، مناسب ترین قیمت ممکن را برای شما در نظر گرفته است.

  1. رسوب‌زدایی مبدل اصلی و ثانویه پکیج
  2. سرویس مشعل
  3. بازدید پمپ
  4. بازدید سیستم های ایمنی
  5. کنترل فیلتر
  6. هواگیری پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور ها
  7. تنظیمات فشار آب و گاز و کنترل حرارت
  8. جرم‌گیری و تعویض قطعات

بعد از تعمیر پکیج دیواری یا سرویس کامل دستگاه باید مدار آب مصرفی و مدار گرمایشی و دیگر قطعات پکیج به درستی کار خود را انجام بدهند و دستگاه با کمترین مصرف انرژی و بیشترین راندمان و بازدهی کار بکند.

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

خرید و تعمیر پکیج یونیکال در اندیشه

  • مجهز به سیستم عیب یاب الکترونیکی و نمایشگر دیجیتال دما و کدهای عیب یابی
  • مجهز به سیستم خودکار جهت پیشگیری از چسبندگی پمپ
  • مجهز به سنسور تشخیص کم آبی سیستم و قطع خودکار
  • قابلیت نصب کنترلر برای استفاده همزمان آب گرم مصرفی و مدار گرمایشی (فن کویل)
  • مجهز به سیستم ضد رسوب
  • مجهز به سیستم آنتی فریز
  • قابلیت نصب سنسور بیرونی (فضای خارج)
  • دارای استانداردهای EN483,EN297,EN625 وCE اروپا و همچنین استانداردهای 11005، 5363 ، 12156و14629 (رده انرژی)ملی ایران
  • دارای گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001:2008
  • دارای تائیدیه راندمان از شرکت CERTI gaz فرانسه

برای خرید و تعمیر پکیج یونیکال در اندیشه با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی پکیج یونیکال

پکیج چگالشی دیواری یونیکال مدل Kon

این نوع پکیج در مدل های 3S K24  3S K28, 3S k35 با ظرفیت های 24، 28، 35 کیلوواتی با مبدل اولیه و مبدل ثانویه به بازار عرضه شد. مدل های 3S KP100 و 3S KP120 با ظرفیت های 100 و 120 کیلوواتی می باشد. این نوع مدل ها علاوه بر مبدل اولیه و مبدل ثانویه دارای پمپ سیرکولاتور نیز می باشند.

نمایندگی پکیج یونیکال

این نوع پکیج ها دارای ویژگی زیر می باشند:

  • مجهز به سیستم عیب یاب الکترونیکی ، نمایشگر دیجیتال دما و کدهای عیب یابی
  • مجهز به دیگ (مبدل حرارتی) بسیار نازک از جنس آلومینیوم ، منیزیم و سیلیسیم با عمق کمتر از 12 سانتیمتر
  • مجهز به سیستم برگشت (کاهش) خارق العاده ظرفیت تا نسبت 16% توان کلی
  • مجهز به سیستم تامین سریع آب گرم مصرفی (HWS)
  • قابلیت استفاده همزمان در دو منطقه دمایی با دمای پایین (گرمایش از کف) و بالا (رادیاتور و فن کوئل)
  • قابلیت نصب سنسور بیرونی (فضای خارج)
  • دارای بالاترین طبقه بندی راندمان بر اساس استاندارد اروپا (Directive CEE 92 / 42)
  • حفظ محیط زیست با رده کلاس 5 اروپا
  • دارای استانداردهای EN 677 , EN 483, EN 297 , EN 625 و CE اروپا و همچنین استانداردهای11005 ، 5363 ، 12156 ، 14553 و 14629 (رده انرژی) ملی ایران
  • دارای گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001:2008
  • دارای تائیدیه راندمان از شرکت CERTI gaz  فرانسه

برای خرید پکیج یونیکال در اندیشه با نمایندگی تهویه برتر تماس حاصل نمایید. همچنین جهت اطلاعات بیشتر میتوانید از صفحه نمایندگی خرید و تعمیر پکیج در اندیشه دیدن نمایید.

دسترسی سریع