تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی خرید و تعمیر پکیج 2000 در اندیشه

نمایندگی خرید و تعمیر پکیج 2000 در اندیشه

5

پکیج دیواری یک نعمت بزرگ برای شماست تا با استفاده از آن از دست مزاحمت شوفاژ و موتورخانه راحت شوید! بطور کلی شما می توانید از پکیج برای گرم کردن آب مورد نیاز مصرفی در خانه استفاده کنید. پیش از این علاوه بر هزینه سوخت و انرژی که برای شوفاژ و موتورخانه پرداخت می کردید، گاها مجبور به پرداخت هزینه هایی هم برای تعمیر یا سرویس آنها می‌شدید. اگر به دنبال نمایندگی خرید و تعمیر پکیج 2000 در اندیشه هستید می توانید با تهویه برتر تماس حاصل نمایید. تهویه برتر بهترین مرکز خرید پکیج 2000 در اندیشه می باشد.

قبل از معرفی پکیج دیواری، باید بگوییم ما از معایب بی‌شمار سیستم های قدیمی و همچنین فضای بسیار زیادی که موتورخانه های اشغال می کردند، چیزی به میان نیاوردیم!با ظهور پکیج شوفاژ دیواری دیگر هیچ نیازی به آن سیستم های پر زحمت قدیمی نیست؛ این پکیج ها اغلب در آشپزخانه ها یا تراس منازل نصب شده و هوای مورد نیازشان را بوسیله دودکش از محیط بیرون تامین می کنند. بطور کلی می توان گفت که وجود پکیج دیواری یا آبگرمکن و بخاری به همراه تجهیزات سرمایشی همچون اسپیلت، امروزه لازمه و ضرورت هر خانه‌ای است.

در این صفحه اطلاعات کامل و جامعی درباره خرید و تعمیر پکیج 2000 در اندیشه به شما ارائه می نماییم. در صورتی که سوالی درباره انواع پکیج و نحوه نصب دارید می توانید با کارشناسان تهویه برتر تماس حاصل نمایید.

کاتالوگ محصول

از این قسمت می توانید کاتالوگ این محصول را مشاهده نمایید:

شماره تلفن نمایندگی خرید و تعمیر پکیج 2000 در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر پکیج 2000 در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت خرید پکیج 2000 در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش و تعمیر پکیج 2000 در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

بی‌شک دلیل رخ دادن این اشکال می‌تواند داشتن یک عیب مکانیکی در پکیج باشد. روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور و داغ نشدن آب مدار مصرفی و شوفاژ میتونه ایراد از فن دستگاه و یا شعلع پکیج و یا برد دستگاه باشد. یکی از دلایل بروز این مشکل در پکیج می‌تواند کم شدن میزان آبی از که در داخل مدار گرمایشی باشد. یا اینکه در مسیر دچار نشتی شده باشد و یا منبع انبساط پکیج دچار مشکل شده باشد.

دلیل هوا گرفتن مدار گرمایشی بی‌کیفیتی رادیاتورهای نصب شده است. وقتی مدار گرمایشی پکیج هوا بگیرد جریان آب در این مدار با مشکل روبرو می‌شود و پمپ پکیج به جای آب هوا را به دورن مدار گرمایشی پکیج بکشد.

اگر درجه دمای شوفاژ ها را خیلی پایین تنظیم کنید دستگاه خیلی خیلی دری به دیر روشن میشود و برای رفع این مشکل میتونید درجه را روی 80درجه بگذارید. ترموستات اتاقی با محسبه دمای اتاق و فرمان به برد جهت روشنکردن پکیج در زمستان کار میکند. حال اگه این قطعه معیوب شود نمیتواند فرمان درست را به برد اعلام کند و دستگاه در حالت زمستانی روشن نمیشود. برای تست سیم های ترموستات اتاقی را جامپر کنید.

باز بودن شیر بای پس موجب این امر می گردد که آب داغ در مدار پکیج به حرکت در آمده و باعث گرم شدن دستگاه بشود. این خود می تواند عاملی جهت روشن نشدن پکیج ها در حالت زمستانه باشد.

دلیل آن بروز مشکل در فن است. یکی از عمده‌ترین دلایلی که فن پکیج روشن می‌ماند و یکسره کار می‌کند ایراد در له فن پکیج در برد الکترونیکی می‌باشد که قابل تعویض می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. البته به شما این اطمینان را می دهیم که تیم تهویه برتر با کادر متخصص و با تجربه ای که دارد، مناسب ترین قیمت ممکن را برای شما در نظر گرفته است.

  1. رسوب‌زدایی مبدل اصلی و ثانویه پکیج
  2. سرویس مشعل
  3. بازدید پمپ
  4. بازدید سیستم های ایمنی
  5. کنترل فیلتر
  6. هواگیری پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور ها
  7. تنظیمات فشار آب و گاز و کنترل حرارت
  8. جرم‌گیری و تعویض قطعات

بعد از تعمیر پکیج دیواری یا سرویس کامل دستگاه باید مدار آب مصرفی و مدار گرمایشی و دیگر قطعات پکیج به درستی کار خود را انجام بدهند و دستگاه با کمترین مصرف انرژی و بیشترین راندمان و بازدهی کار بکند.

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

خرید و تعمیر پکیج 2000 در اندیشه

از جمله دیگر ویژگی های بارز پکیج های دیواری باید به عدم اشغال فضای اضافی در منازل اشاره کرد؛ پکیج های دیواری معمولا در تراس واحدهای مسکونی نصب شده و هیچگونه فضای اضافی در داخل حمام یا آشپزخانه شما را اشغال نخواهد کرد.

از جمله مزایای این سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم نیاز به هزینه شارژ و نگهداری
  • کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات
  • تک واحدی بودن و عدم استفاده از سیستم مشترک
  • کاهش هزینه انرژی (گاز)
  • استفاده و تنظیم احتمالی راحت بدلیل در دسترس بودن

پکیج UNIQUE 24 FT، پکیج UNIQUE 24 FO و پکیج ENERGIC 28 FT از جمله برترین پکیج های حال حاضر موجود هستند که می توانید هر یک از آنها را با توجه به مشخصات مورد نیازتان از رادیاتور 2000 تهیه کنید. برای خرید و تعمیر پکیج 2000 در اندیشه میتوانید با ما تماس بگیرید.

نمایندگی پکیج 2000

پکیج های 2000 موجود در نمایندگی شهر اندیشه دارای ویژگی های زیر می باشد

  • شیر سه طرفه اتوماتیک
  • سیستم هواگیری اتوماتیک
  • سیستم آیونایز حفاظت از شعله
  • دارای سیستم هوشمند عیب یابی
  • استفاده از سیت گاز ۸۴۵ ایتالیا
  • دارای ظاهری بسیار شکیل و زیبا
  • اعلام ۱۳ کد خطا به صورت دیجیتال
  • سیستم ایمنی حداکثر دمای آب گرمایش
  • سیستم ضد گریپاژ پمپ و شیر سه طرفه
  • مجهز به معتبرترین قطعات استاندارد اروپائی
  • سیستم ایمنی تخلیه محصولات ناشی از احتراق
  • دارای سیستم برنامه ریزی عملکرد بصورت روزانه
  • استفاده از پمپ گرانفوس با هد ۶ متر در ۲۴KW و ۷ متر در۲۸ KW
  • دارای دو مبدل حرارتی گرمایشی و آب گرم مصرفی(مبدل صفحه ای) با کمترین میزان رسوب گیری
  • سیستم بای پس اتوماتیک

جهت خرید و مشاوره با نمایندگی پکیج 2000 در اندیشه تماس بگیرید. همچنین جهت سرویس پکیج 2000 در اندیشه با ما در اراتباط باشید.

نمایندگی پکیج 2000 در اندیشه

درباره شرکت 2000 تولید کننده پکیج دیواری

شرکت 2000، با بیش از سه دهه تجربه در زمینه تاسیسات ساختمانی ،از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه محصولات گرمایشی ( پکیج و رادیاتور ) با نام تجاری 2000 آغاز نمود. پکیج 2000 مدل UNIQUE 24FT با دارا بودن راندمان حرارتی 90 %، گزینه ای مناسب برای تأمین گرمایش و استفاده در منازل و اماکن اداری می باشد. که در زمستان ها علاوه بر تامین آبگرم مصرفی، آب گرم مورد نیاز رادیاتور ها یا شوفاژ ها را نیز تامین می‌نماید.

همچنین دارای دو مبدل حرارتی گرمایشی و آب گرم مصرفی(مبدل صفحه ای) با کمترین میزان رسوب گیری می باشد.با توجه به شرایط آب وهوایی و موقعیت ساختمان پکیج 2000 مدل UNIQUE 24FT قابل استفاده در آپارتمان های تا ۲۱۰ متر مربع(۲۴ KW) و ۲۸۰ متر مربع (۲۸ KW) می باشد. پکیج 2000 مدل UNIQUE 24FT مجهز به شیر سه طرفه اتوماتیک و همچنین سیستم هواگیری اتوماتیک نیز می باشد. جهت خرید و مشاوره با نمایندگی خرید و تعمیر پکیج 2000 در اندیشه تماس بگیرید. همچنین جهت سرویس پکیج 2000 در اندیشه با ما در اراتباط باشید.

جهت اطلاعات بیشتر به صفحه خرید و تعمیر پکیج در اندیشه مراجعه نمایید.

دسترسی سریع