تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی بوتان در اندیشه

نمایندگی بوتان در اندیشه

5

بهترین نمایندگی بوتان در اندیشه

اگر یکی از محصولات بوتان را خریداری کرده اید و به دنبال نمایندگی مجاز محصولات بوتان در شهر اندیشه هستید می توانید با مجموعه تهویه برتر در شهر اندیشه تماس حاصل نمایید. همچنین تهویه برتر نمایندگی بوتان اندیشه آماده ارائه انواع خدمات سرویس و نگهداری محصولات گروه تولید بوتان در شهر اندیشه می باشد. کارشناسان خبره تهویه برتر با سالها تجربه در نصب و تعمیر محصولات برند بوتان، می توانند این اطمینان را به شما بدهند که با خرید محصولات بوتان در اندیشه می توانید با خیال راحت از محصول خریداری شده استفاده نمایید. همچنین اگر تصمیم به خرید یکی از محصولات بوتان همچون پکیج یا رادیاتور یا آبگرمکن را دارید می توانید با ما در تماس باشید. کلیه محصولات به قیمت مصوب شرکت بوتان در نمایندگی شهر اندیشه موجود می باشد. در ادامه درباره شرکت و محصولات بوتان توضیحات بیشتری به شما می دهیم.

شماره تلفن نمایندگی بوتان اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش محصولات بوتان در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت محصولات در نمایندگی بوتان در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش محصولات در نمایندگی بوتان در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

 

نمایندگی بوتان اندیشه

نمایندگی مجاز بوتان اندیشه (تهویه برتر)، با کادری ماهر در خدمت شماست

نمایندگی مجاز بوتان اندیشه ، با کارشناسان و سرویسکارانی مجرب و حرفه‌ای آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع پکیج و آبگرمکن بوتان شما هستند. برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسی 0 تا 100

کارشناسان ما، شما را در انتخاب مناسب‌ترین پکیج با توجه به فضای مورد استفاده و کارشناسی 0 تا 100 محل نصب پکیج، رادیاتور، آبگرمکن و … شما را همراهی خواهند کرد. همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان خبره بهره‌مند شوید.

سرویس و تعمیر پکیج، رادیاتور، آبگرمکن بوتان در اندیشه

همین حالا با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرکاران خبره ما به محل شما اعزام شوند و با استفاده از قطعات اصلی و کمترین هزینه، عیوب دستگاه شما را رفع کنند.

نصب پکیج، رادیاتور، آبگرمکن، مایکروفر

اگر به تازگی پکیج بوتان خریده‌اید، نصب آن باید توسط کارشناسان خبره نمایندگی‌های مجاز این شرکت‌ها به صورت صحیح و استاندارد صورت بگیرد تا مشمول گارانتی باشد. جهت نصب پکیج خود با تهویه برتر تماس بگیرید.

نمایندگی بوتان در اندیشه کجاست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که کارخانه بوتان کجاست؟ نمایندگی های بوتان در سراسر ایران هستند این بدین معناست که شما در هر نقطه ای از ایران باشید به راحتی می توانید از محصولات ایران بوتان خریداری نماید و از خدمات این شرکت بهره ببرید. شرکت بوتان یکی بهترین شرکت های تولید محصولات گرمایشی می باشد که با کیفیت ترین محصولات را تولید می کند. شرکت بوتان با فعالیت در صنعت گرمایشی منازل نام و برندی خوش آوازه و با کیفیت می باشد و  پکیج دیواری های این شرکت جز بهترین و بالاترین رتبه در بین مدل های  پکیج دیواری در ایران قرار دارد.همچنین برند بوتان یکی از برندهای شناخته شده‌ی گرمایشی در جهان می باشد و بر اساس سایت این شرکت، گروه صنعتی بوتان سومین سازنده‌ی بزرگ آبگرمکن گازی دیواری در دنیا می باشد .

تاریخچه شرکت بوتان

شرکت بوتان در سال 1332 به همت محمود خلیلی و فرزندش محسن خلیلی (که دارنده‌ی عنوان پدر صنعت ایران می باشد) با هدف توزیع گاز مایع  پایه گذاری شد. سپس در طی سال های 1335، 1338، 1343، 1345 به ترتیب اولین اجاق گاز، اولین بخاری گازی، اولین آبگرمکن گازی ایستاده و اولین سیلندر گاز مایع را تولید کرد. در سال 1338 اولین مرکز تماس مجهر به بیسیم برای ارائه خدمات به مشتریان در بوتان راه اندازی شد.

در سال 1346 شرکت بوتان برای اولین بار در ایران اقدام به گازسوز کردن خودورو کرد و در سال 1367 اقدام به تولید اولین آبگرمکن دیواری کرد.

شرکت بوتان

در دهه 1370 شرکت بوتان توانست بعد از سال ها تلاش و به پشتوانه تجربه سال ها کار صنتی اقدام به تولید قطعات وارداتی آبگرمکن و همچنین صادرات قطعات آبگرمکن به کشور های اروپایی مانند: آلمان، انگلستان و ایتالیا کند همین طور دهه 1370 شرکت بوتان بعد از دستاوردهای دیگر در طراحی، ساخت و تولید انبوه دیگر محصولات گرمایشی() موفق به دریافت انواع گواهینامه های استاندارد بین المللی شد و اولین پکیج شوفاژ دیواری کشور را در سال ۱۳۷۲ تولید نمود. برای خرید محصولات این شرکت با نمایندگی بوتان اندیشه تماس حاصل نمایید.

همچنین در طی این سال ها اقدام به تجهیز زیر ساخت ها و راه اندازی آزمایشگاه های مجهز کرد.

با آغار دهه 1380 با توجه به حجم تولیدات و سفارشات، کارخانه مدرن ساوه مورد بهره برداری قرار گرفت. سال 1387 برای شرکت بوتان آغاز صادرات آبگرمکن به اروپا بود در سال 1388 گروه صنعتی بوتان موفق به اخذ نشان های “صادر کننده‌ نمونه ملی” ، “تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان” شد و همچنین به عنوان واحد نمونه کشوری در استاندار و کیفیت برتر انتخاب گردید.

دسترسی سریع