تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت گرین در اندیشه

نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت گرین در اندیشه

5

به طور ساده می‌توان گفت که داکت اسپلیت در واقع همان اسپلیت (کولر گازی) است و با این تفاوت که در کولر گازی، یونیت داخلی به صورت دیواری یا سقفی روکار اجرا می‌شود. ولی یونیت داخلی (یا هواساز) داکت اسپلیت به صورت توکار و درون سقف کاذب (یا قسمتی از سقف مثل راهرو یا ورودی اتاق ها) نصب می‌شود و سپس با کانال کشی به اتاق‌ها یا قسمت‌های مختلف یک واحد از یک ساختمان متصل شده و هوای تازه را بعد از فیلتر کردن و تنظیم دما در آنها توزیع می‌کند. برای تعمیر داکت اسپلیت گرین در اندیشه با ما تماس بگیرید. تهویه برتر نمایندگی داکت اسپلیت گرین در اندیشه می باشد.

داکت اسپلیت های گرین دارای پمپ گرمایشی می باشند. سیکل گرمایش مشابه کولر گازی عمل می‌کند اما با توجه به بال بودن مصرف برق در حالت گرمایش و پایین بودن قیمت گاز، در مقابل یونیت داخلی کویل آب گرم قرار می دهند.در فصل زمستان، آب گرمی که توسط پکیج یا موتورخانه ایجاد می‌شود، درون کویل‌ها جریان می‌یابد و کویل را گرم می‌کند.

با چرخش فن یونیت داخلی و در نتیجه برخورد هوا با سطح گرم کویل، هوا گرم می‌شود و دیگر مانند کولر گازی از سیکل تبرید تراکمی (انرژی برق و کمپرسور) در گرمایش استفاده نمی‌شود و عملا یونیت خارجی دستگاه داکت اسپلیت در زمستان خاموش می‌شود. اگر در شهر اندیشه ساکن هستید و قصد خرید داکت اسپلیت گرین را دارید، حتما با نمایندگی داکت اسپلیت گرین در اندیشه تماس حاصل نمایید. تیم ما آماده ارائه خدمات با کیفیت به شما عزیزان می باشد.

شماره تلفن نمایندگی و تعمیر داکت اسپلیت گرین در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر داکت اسپلیت گرین در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت سرویس داکت اسپلیت گرین در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش و سرویس داکت اسپلیت گرین در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

کارکرد ساده‌ای دارد ، هزینه خرید آن نسبت به چیلر و مینی چیلر کمتر است ، طول عمر مناسبی دارد ، برای هر واحد مسکونی به صورت مستقل قابل نصب می باشد و هزینه های برق آن به صورت مستقل محاسبه می گردد که از چیلر که به عنوان یک سیستم مرکزی می باشد و به صورت اشتراکی از آن استفاده می شود از این منظر بسیار مناسبتر است.

نحوه کارکرد هر دو دستگاه یکسان است اما یونیت داخلی دستگاه داکت اسپلیت در زیر سقف نصب می شود و به وسیله کانال های تهویه هوای مطبوع را به فضاهای تهویه شونده انتقال می دهد ولی کولرهای گازی معمولی که اصطلاحاً به آن اسپیلت می‌گویند فقط محیطی که دستگاه در آن قرار دارد را تهویه می کند.

داکت اسپلیت اینورتر زیرا زمانی که دمای محیط به دمای تعیین شده برای محیط برسد کمپرسور در دور پایین تری کار می کند و در نتیجه تعداد روشن و خاموش شدن کمپرسور با این روش کاهش پیدا می‌کند ، بیشترین مقدار مصرف برق هنگام روشن یا خاموش شدن کمپرسور می‌باشد و این عمل باعث مصرف بهینه انرژی می گردد.

جهت نصب داکت اسپلیت و اجرای لوله مسی و کانال دستگاه با متخصصین تهویه برتر تماس حاصل فرمایید تا پس از بازدید از پروژه و بررسی نقشه های آن برآورد اولیه اجرای لوله مسی و کانال های تهویه را به شما ارائه دهند.

دمای سطح خارجی کانال تهویه هنگامی که دستگاه داکت اسپلیت در حالت سرمایش کار می کند بسیار پایین است و هوای مرطوب اطراف کانال پس از تماس با سطح کانال چگالیده شده و قطرات آب روی سطح کانال تشکیل می شود که باعث می شود سقف خیس گردد به همین دلیل برای جلوگیری از تشکیل این قطرات آب سطح کانال را عایق می کنند از طرفی این عایق از صدای هوای در گردش در کانال جلوگیری می کند و باعث می شود صدای کارکرد دستگاه کاهش یابد.

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

نمایندگی نصب و تعمیر داکت اسپلیت گرین در اندیشه

داکت اسپلیت Green در دو نوع اینورتر و معمولی تولید و به بازار عرضه می شود. داکت اسپلیت معمولی دارای دور موتور ثابت است و قابلیت کارکرد با دور موتور متغیر را ندارد که این موضوع باعث افزایش مصرف برق و هزینه های آن می شود چرا که زمانی که تنظیم دما و سرعت فن به گونه ای صورت گرفته است که به دور موتور حداکثر نیازی نیست ، موتور کندانسور در حالت حداکثری خود به کار ادامه می دهد. در حالی که داکت اسپیلت اینورتر دارای دور موتور متغیر است و با زیاد و کم کردن فن یا دمای هوا دور موتور تغییر می کند و کاهش مصرف برق و هزینه های انرژی را در بر دارد. جهت تعمیر داکت اسپلیت در اندیشه این صفحه را ببینید.

همین باعث می شود که رده انرژي داکت اسپیلت اینورتر گرین A باشد و داکت اسپلیت معمولی گرین در رده انرژی B قرار بگیرد. که این باعث برتری داکت اسپلیت اینورتر و توجیه خرید آن حتی با قیمت بالاتر می شود. در داکت اسپلیت اینورتر مانند داکت اسپلیت ال جی از گاز نوع R410 می باشد که از ویژگی های آن نسبت به نوع R22 سازگاری آن با محیط زیست است. لازم به ذکر است داکت اسپلیت معمولی گرین Green دارای گاز مبرد R22 است. جهت سرویس داکت اسپلیت گرین در اندیشه با ما تماس بگیرید.

این محصول در ظرفیت های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شود که هر یک متناسب با نوع کاربری واحد مسکونی و متراژ آن مورد استفاده قرار می گیرد. داکت اسپیلت اینورتر در ظرفیت های 18000 ، 24000 ، 30000 ، 36000 ، 48000 ، 60000 تولید می شود که ظرفیت های 18000 تا 36000 به صورت تک فاز و 48000 و 60000 به صورت سه فاز موجود است. داکت اسپیلت معمولی تک فاز در ظرفیت های 18000 ، 24000 ، 30000 ، 36000 ، 48000 و 60000 بی تی یو تولید می شود که ظرفیت های 18000 ، 24000 ، 30000 و 36000 به صورت تکفاز و ظرفیت های 48000 و 60000 به صورت سه فاز در بازار موجود است.

برای خرید می توانید با نمایندگی داکت اسپلیت گرین در اندیشه تماس بگیرید.

مزایای داکت اسپلیت اینورتر گرین

داکت اسپلیت اینورتر گرین یکی از محصولات بسیار پرطرفدار و با کیفیت کمپانی تهیه هوای مطبوع گرین می باشد.
این دستگاه ها دارای مزایای بسیاری هستند. هوای تازه و مطبوع مورد نیاز همه ماست، چه در خانه چه در محیط کار و … . یکی از مزایای بسیار مهم محصولات گرین، داشتن فیلتراسیون هوا می باشد، که باعث از بین بردن رطوبت و کاهش میزان آلودگی می شود. این نوع از دستگاه ها دارای کارکرد گرمایشی بسیار بالایی است و دارای صدای بسیار کمی می باشد. جهت نصب داکت اسپلیت گرین در اندیشه با ما تماس بگیرید.

نمایندگی داکت اسپلیت گرین در اندیشه

از دیگر مزایای محصولات کمپانی گرین این است که میزان اکسیژن لازم محیط خانه یا واحد های تجاری و … را تامین می کند و هوای بسیار مطبوعی را تولید می کند. با نصب این دستگاه دیگر خبری از حجم بالایی سیم های مسی نیست، و از دیگر مزایای مهم این دستگاه کاهش میزان کابل های مسی و کاهش لوله کشی های آب گرم می باشد.این داکت اسپلیت گرین باعث می شود نمایی زیبایی به دکوراسیون و معماری داخلی خانه  بدهد، اگر فضای کمی دارید، حتی می توانید این دستگاه ها را به صورت افقی نصب کرده تا فضای کمتری را اشغال کنید.

در صورت بروز مشکل و خرابی تعمیر این دستگاه بسیار راحت می باشد، و این دستگاه متناسب برای هر شرایط آب و هوایی می باشد. عمر این دستگاه ها بالاست، می توان به سرعت هوای سرد و گرم را در محل مورد نظر دریافت کرد. برای خرید و تعمیر داکت اسپلیت گرین در اندیشه با متخصصین تهویه برتر تماس حاصل نمایید.

دسترسی سریع