تهویه برتر؛ حرفه ای در کولرگازی، داکت اسپلیت، پکیج و رادیاتور
نمایندگی و تعمیر کولر گازی گرین در اندیشه

نمایندگی و تعمیر کولر گازی گرین در اندیشه

5

نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در اندیشه

اگر به دنبال نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در اندیشه هستید، تهویه برتر آماده ارائه بهترین خدمات به شما می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم. جهت سرویس کولرگازی گرین در اندیشه با نمایندگی کولر گازی گرین در اندیشه تماس بگیرید.

کولر گازی گرین با تکیه بر دانش فنی روز اروپا، متخصصین کار آزموده و همچنین ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته تمام اتوماتیک، محصولات با کیفیت و همگام با بالاترین استانداردهای تضمین کیفیت در اروپا را در چین تولید می‌کند.کولر گازی اسپلیت ها برای انجام عملیات خنک سازی محیط از گازهای مبرد استفاده می کنند. این گاز ها به طور کلی به سه دسته R22 ، R410 و R407 تقسیم می‌شوند. گاز مبرد R22 که از پر مصرف ترین گازهاست یکی از گازهای خطرناک و مضر برای لایه ازون می باشد که به همین دلیل استفاده کمتری از آن می شود و تقریبا منسوخ شده. گاز R410 بر خلاف R22 ، با فرمول گیاهی دوستدار محیط زیست می‌باشد و استفاده از آن مرسوم تر است. گاز مبرد R407 نیز فرمولی گیاهی داشته و دوستدار محیط زیست است و راندمان بالایی نیز دارد، ولی از نظر کاربرد به گستردگی مبرد R410 نیست.

ویژگی های کولر گازی گرین

کولر های گازی ال جی با دسترسی بسیار آسان و با کیت هایی که برای نصب این کولر ها میباشد به مهندسان توانسته اند در تولید کولر گازی گرین در مدل های متنوع با انجام محاسبات بسیار دقیق به مصرف بهینه انرژی توسط این محصولات کمک نمایند. دستگاه های تهویه شرکت گرین مجهز به اینورتر و همچنین حالت خواب می باشند. در حالت خواب در زمان هایی که دستگاه در حالت اتوماتیک قرار داده شده است، به صورت کاملا اتوماتیک دستگاه خاموش می شود در نتیجه مصرف بهینه انرژی را برای شما به همراه خواهد داشت. همچنین دستگاه های این شرکت دارای برچسب انرژی A، A+، A++ و B می باشند که نشان دهنده مصرف کم برق محصولات این شرکت می باشد.

شماره تلفن نمایندگی و تعمیر کولر گازی گرین در اندیشه

تهویه برتر مرکز فروش و تعمیر کولر گازی گرین در اندیشه می باشد. فاصله ی ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه است.

جدیدترین محصولات

قیمت فروش و تعمیر کولر گازی گرین در اندیشه چقدر است؟

قیمت فروش و تعمیر کولر گازی گرین در اندیشه بسته به هر مدل متفاوت است. همچنین اگر در مورد هزینه نصب و سرویس این محصول احتیاج به مشاوره دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

خریداران ابتدا به قیمت کولرهای گازی توجه می‌کنند و سپس به میزان مصرف انرژی، اما گاهی به علت کمبود بودجه راضی به خرید محصول با درجه مصرف انرژی  نیز می شوند. محصولات کولرگازی با رده‌ی کیفی A+ ) آ پلاس) و یا A++ ) آ توپلاس) در بازار وجود دارند و همگی به طور میانگین ۴۰ درصد صرفه جویی  انرژی دارند. بعضی از کولرهای گازی  رده‌ی کیفی A++ با ۶۰ درصد ذخیره انرژی هستند .

موتورهای اینورتر به عنوان کم مصرف‌ترین موتور کولرهای گازی شناخته میشوند بنابراین بهتراست مشتریان با توجه به فضای مورد نظر خود اسپیلت با قدرت موتور مناسب را انتخاب کنند و همچنین اولویت خرید خود را بر میزان مصرف انرژی متمرکز کنند زیرا که کولرهای گازی با درجه کیفی B در طولانی مدت هزینه‌ی زیادی را در بر خواهند داشت.

کولر پرتابل یا به اصلاح کولرهای قابل حمل مانند مدل پنجره ای یک تکه بوده و تمام قطعات در یک قاب قرار داشته و زیر دستگاه چرخ برای حرکت وجود دارد.پشت کولر پرتابل یک لوله خرطومی از جنس پلاستیکی وجود دارد به قطر حدودا ۱۵ سانتی متر که گرمای موتور را به بیرون هدایت می کند

شارژ گاز برای کولرهای پنجره ای و پرتابل تا زمانی دستگاه خنک کنندگی خوبی دارد نیاز نیست چرا که دارای یک سیکل بسته هستند اما کلیه اسپلیت ها به دلیل استفاده از اتصالات برنجی در قسمت اتصال لوله مسی به دستگاه امکان خارج شدن تدریجی گاز وجود دارد لذا توصیه می شود سالی یکبار فشار آن توسط سرویسکار تنظیم شود.در مورد سرویس شستشو کلیه کولرها سالی یکبار نیاز دارند و باید کویل های اواپراتور و کندانسور با مواد خاص شوینده شسته شود و فیتلر ها نیز تمیز شود

به شکل دوره ای اقدام به سرویس کولر گازی کنید. سرویس کردن، یعنی پیدا کردن ایرادات احتمالی که میتواند منجر به مشکلات اساسی شود و شما نیاز به تعمیر کولر گازی داشته باشید. مسائلی از قبیل تعویض قطعات، شارژ گاز کولر و دیگر مواردی از این دست که برای هر دستگاه کولر گازی ممکن است پیش بیاید. چنانچه به این توصیه ما گوش کنید قول مید هیم دستگاه کولر گازی شما بهتر برای شما کار خواهد کرد و ماندنی تر خواهد بود و هر ماه مجبور به پرداخت هزینه های سنگین تعمیر کولر گازی نیستید.

  • عدم تعبیه شدن پنل در هنگام نصب در محل مناسب خود یعنی به روی سینی دیواری
  • خراب بودن بوشن که باعث ایجاد صدای ناهنجار می شود.
  • تاب داشتن شفت موتور پروانه داخلی
  • محکم نبستن پیج های قاب پنل در هنگام تعمیرات
  • معیوب بودن موتور بلوور
  • کثیف بودن بلوور که خود باعث می شود بلوور از حالات بالانس خود خارج شود و صدای ناهنجاری بدهد.
  • شکستگی در پایه ها و پره های بلوور
  • تعبیه نامناسب بلوور بعد از سرویس یا تعمیر کولر گازی

از ما بپرسید

از طریق بخش زیر سوال خود را بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال، با شما تماس گرفته و اطلاعات کامل را به شما می دهند.

نمایندگی کولر گازی گرین در اندیشه در یک قدمی شماست

کولر گازی یکی از گرانقیمت‌ترین وسایل ضروری برای منازل، دفاتر و محیط‌های تجاری است. از این رو، هنگام انتخاب کولرگازی باید تمامی عوامل را بررسی کرده تا بتوانید یک خرید خوب داشته باشید. تهویه برتر ارائه دهنده انواع خدمات مرتبط با کولر گازی آماده خدمات رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی کولر گازی در اندیشه هستید حتما این صفحه را مطالعه کنید. همچنین برای تعمیر کولر گازی گرین در اندیشه با ما تماس بگیرید.

اطلاعات بیشتر درباره کولر گازی گرین

کولر گازی گرین از سری تجهیزات سیستم تهویه مطبوع در صنعت تأسیسات می باشد که به دلیل سطح کیفیت بسیار بالا همچنین تنوع در ظرفیت و مدل توانسته گزینه ای ایده آل به منظور تامین هوای مطبوع بشمار آید. گروه صنعتی گرین با بهره گیری از نیروهای متخصص و کارآمد و همچنین استفاده از ماشین آلات پیشرفته اتوماتیک در خط تولید، همچنین بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، توانسته محصولاتی با سطح کیفیت بالا مطابق استاندارد های بین المللی تولید و به بازار عرضه می نماید. اسپلیت گرین مجهز به تکنولوژی های روز دنیا بوده و به گونه ای طراحی و ساخته می شود که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را به همراه داشته باشد. کولر گازی تولیدی این شرکت مطابق به دلیل سطح کیفیت بالا قابل مقایسه با نمونه های مشابه خارجی بوده، و به خوبی توانسته نیاز بازار داخلی را رفع کند و سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. خرید کولر گازی گرین از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی و حفظ محیط زیست هوایی تصفیه شده و خنک به شما هدیه می بخشد. مدل های تولید شده شامل اسپلیت اینورتر و تروپیکال دیواری، ایستاده و پرتابل با گارانتی اصلی در وب سایت دماپویا موجود می باشد. در ادامه به ویژگی های هریک از این مدل ها شامل موقعیت نصب، انواع کمپرسوراشاره خواهیم داشت.

برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی کولر گازی گرین در اندیشه تماس بگیرید.

تهویه برتر بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در اندیشه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سرویس کولرگازی گرین در اندیشه

کولر گازی چیست؟

کولرهای دو تکه را با نام کولر گازی یا اسپلیت می شناسند. همانطور که از نامش پیداست این کولرها از دو واحد یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل می شوند. یونیت خارجی شامل کمپرسور و کندانسور است که آن را خارج از ساختمان نصب می کنند. یونیت داخلی که شامل واحد تبخیر (اواپراتور)  در داخل ساختمان جای می گیرد. این دو یونیت توسط دو لوله مسی به یکدیگر مرتبط هستند.

ساختمان اصلی و عملکرد کولر گازی

ساختمان اصلی اسپلیت از ۴ بخش زیر تشکیل می شود:

۱.کمپرسور: قلب یک سیستم کولر گازی می باشد که وظیفه ی آن متراکم کردن مبرد و بوجود آوردن اختلاف فشار برای برای گردش ماده سرمازا را دارد. کمپرسور، بخار مبر کم‌فشار با دمای کم را از طریق لوله مکش جذب می کند و پس از متراکم کردن آن از طریق لوله رفتی با فشار و دمای بالا به سمت کندانسور می برد.

۲.کندانسور: بخاری که از سمت کمپرسور به کندانسور وارد شده در این بخش تقطیر می شود و تبدیل به مایع می گردد.

۳.اواپراتور: وظیفه اصلی این بخش تبدیل تبدیل مایع به بخار می باشد. به طوری که مایع مبرد در اواپراتور با گرما گرفتن از هوای محیط تبخیر می شود.

۴.شیر انبساط یا لوله مویی: این بخش باعث کاهش فشار و افزایش سرعت مبرد قبل از ورود به اواپراتور می شود.

جهت سرویس کولرگازی گرین در اندیشه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انواع کولر گازی اسپلیت

کولر گازی به صورت کلی به سه دسته عمده تقسیم می‌شوند:

۱.پنجره ایی

۲.پرتابل

۳. کولر گازی دو تکه یا اسپلیت

دسته بندی کولر گازی گرین به شرح زیر است:

  • کولر گازی on-off
  • کولر گازی اینورتر
  • کولر گازی تروپیکال
  • کولر گازی پیستونی
  • کولر گازی پرتابل
  • کولر گازی ایستاده

اگر برای خرید به مشاوره نیاز دارید می توانید با ما تماس بگیرید. نمایندگی کولر گازی گرین در اندیشه آماده ارائه مشاوره به شما می باشد.

ویژگی های کولر گازی گرین

پرتاب باد: پرتاب باد به سمت سقف در حالت سرمایش، پرتاب باد به سمت کف در حالت گرمایش

Wifi: دمای منزل شما را هر کجا که باشید می توانید انتخاب کنید. اسپلیت گرین قابلیت تجهیز به تکنولوژی کنترل Wifi IOT را دارد.(سفارشی)

سرمایش و گرمایش سریع: سرمایش مطلوب را در ۳۰ ثانیه خواهید داشت. گرمایش قوی را در حدود یک دقیقه تجربه خواهید کرد.

فین های طلایی: با به کارگیری فین های طلایی در کندانسورها و اواپرتورهای کولر گازی گرین، مبدل حرارتی از آلودگی هوا و عناصر خورنده در امان خواهد بود.

فیلترها: فیلتر ویتامین ث ، فیلتر یون نقره، فیلتر آنتی فرم آلدهید.(سفارشی)

رنج دمایی قابل انعطاف از منفی ۱۵ درجه سانتی گراد تا مثبت ۵۵ درجه سانتی گراد.

محاسبه ظرفیت کولر گازی

ما در سایت تهویه مطبوع گرین یک محاسبه گر آنلاین بار برودتی برای سهولت انتخاب ظرفیت مورد نیاز شما راه اندازی کرده ایم. از اینجا میتوانید ظرفیت مورد نظر خود را محاسبه و بر اساس آن کولر گازی مناسب خود را انتخاب کنید.

محاسبه ظرفیت کولر گازی بر اساس متراژ

کولر گازی گرین اندیشه

برای اطلاع دقیق تر با نمایندگی و تعمیر کولر گازی گرین در اندیشه تماس بگیرید.

انواع گاز مبرد به کار رفته در کولر گازی اسپلیت

کولر گازی اسپلیت ها برای انجام عملیات خنک سازی محیط از گازهای مبرد استفاده می کنند. این گاز ها به طور کلی به سه دسته R22 ، R410 و R407 تقسیم می‌شوند. گاز مبرد R22 که از پر مصرف ترین گازهاست یکی از گازهای خطرناک و مضر برای لایه ازون می باشد که به همین دلیل استفاده کمتری از آن می شود و تقریبا منسوخ شده. گاز R410 بر خلاف R22 ، با فرمول گیاهی دوستدار محیط زیست می‌باشد و استفاده از آن مرسوم تر است. گاز مبرد R407 نیز فرمولی گیاهی داشته و دوستدار محیط زیست است و راندمان بالایی نیز دارد، ولی از نظر کاربرد به گستردگی مبرد R410 نیست.

کولر گازی گرین ساخت کجاست؟

کولر گازی گرین با تکیه بر دانش فنی روز اروپا، متخصصین کار آزموده و همچنین ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته تمام اتوماتیک، محصولات با کیفیت و همگام با بالاترین استانداردهای تضمین کیفیت در اروپا را در چین تولید می‌کند.

راندمان EER و عملکرد COP در برچسب مصرف انرژی کولر گازی اسپلیت

EER مخفف Energty Efficiency Ratio به معنی میزان بهره وری انرژی الکتریکی یا مقدار تبدیل انرژی الکتریکی به سرما را نشان می دهد . هر چه مقدار آن در دستگاه بالاتر باشد قدرت خنک کنندگی بالاتری دارد. دستگاه هایی که مصرف انرژی آنها رده ی C به بالا هستند حین مصرف بیشترین میزان مصرف برق را خواهند داشت و در عین حال کمترین بازدهی را دارند، برخلاف مصرف زیاد بازدهی مطلوبی ندارد. با خرید دستگاه های پرمصرف هزینه های گزاف قبض برق را متحمل خواهید شد. بنابراین پیشنهاد ما به شما که قصد خرید این سری از سیستم های تهویه مطبوع را دارید اینست که حتی الامکان از دستگاه هایی با برچسب انرژی A و یا B انتخاب نمایید. چرا که این محصولات با مصرف بهینه انرژی بیشترین بازدهی را دارا می باشند و در مدت زمان کوتاهی دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رسانند.

برای اطلاع از قیمت کولر گازی گرین و همچنین سفارش آن میتوانید با نمایندگی کولر گازی گرین در اندیشه تهویه برتر تماس حاصل نمایید.

دانلود کاتالوگ کولر گازی های گرین

کولر گازی پیستونی گرین

کولر گازی پیستونی گرین از ظرفیت‌های ۱۸۰۰۰ الی ۳۶۰۰۰ Btu/h تولید و به بازار عرضه می‌گردد.

ظرفیت کولرهای گازی از جمله اسپلیت پیستونی گرین را معمولا با واحد Btu/h می‌شناسند. Btu/h مخفف کلمه British Thermal Unit یا همان واحد گرمایی انگلستان می‌باشد که هر واحد آن به معنی مقدار گرمایی است که یک پوند آب (۴۵۳ گرم) ۶۰ درجه فارنهایت را به ۶۱ درجه فارنهایت در فشار یک اتمسفر برساند. با توجه به نیاز بار برودتی هر فضا از کولرهای گازی با ظرفیت‌های متناسب با آن استفاده می‌گردد.

نمایندگی کولر گازی گرین در اندیشه

کولر گازی پیستونی گرین، از دو واحد مجزای یونیت داخلی و خارجی ساخته می‌شوند. یونیت خارجی شامل کمپرسور و کندانسور است که در خارج از ساختمان نصب می‌گردد و یونیت داخلی که واحد تبخیر یا همان اواپراتور در آن جای دارد در داخل ساختمان جای می‌گیرد.

کمپرسور مهمترین قسمت یک سیستم کولر گازی می‌باشد که وظیفه آن متراکم کردن مبرد و ایجاد اختلاف فشار برای گردش ماده سرمازا می‌باشد. در کمپرسور اسپلیت پیستونی، پیستون های موجود در یک محفظه سبب فشرده سازی گاز مبرد می‌گردد که با هر بار رفت و آمد این پیستون ها گاز موجود محفظه را فشرده و با فشار از دریچه خروجی خارج می‌کند.

کمپرسور پیستونی به سبب توان سرمایشی بالا برای مناطق گرمسیری و جنوبی کشور مناسب است.

جهت سرویس کولرگازی گرین در اندیشه با تهویه برتر تماس حاصل نمایید.

ویژگی‌های کولر گازی پیستونی گرین

از ویژگی‌های اسپلیت پیستونی گرین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت سرمایش تا دمای محیطی ۶۰ درجه سانتی‌گراد
  • کمپرسور پیستونی مخصوص مناطق گرمسیر
  • پرتاب باد تا ۱۵ متر
  • گاز مبرد R22
  • دارای فیلتر چندگانه جهت تصفیه هوا
  • لوله مسی، کابل و نصب رایگان

اگر در مورد کولر های پیستونی سوال دارید میتوانید با نمایندگی کولر گازی گرین در اندیشه تماس بگیرید.

راهکارهای نگهداری کولر گازی پیستونی گرین

  • تأمین برق با کنترل‌های مناسب یکی از مهم‌ترین نکات کاربردی در عمر طولانی و سلامت کولر گازی پیستونی می‌باشد.
  • سرویس و شستشوی سالیانه کندانسور، و شستشوی فصلی  فیلترها توسط تکنسین مجرب باعث بالا رفتن راندمان دستگاه میشود
  • نصب سایه بان برای یونیت خارجی کولر گازی پیستونی
  • بررسی و سرویس سالیانه (فشار گاز، آمپرگیری و …)

گارانتی و خدمات پس از فروش اسپلیت پیستونی گرین

کولر گازی پیستونی گرین دارای ۵ سال ضمانت کمپرسور و ۱۲ ماه سایر قطعات و همچنین ۱۰ سال خدمات پس از فروش است. برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی و تعمیر کولر گازی گرین در اندیشه تماس حاصل نمایید.

مراحل انتخاب ظرفیت‌ مناسب کولر گازی کولر گازی پیستونی

  • تعیین متراژ محل نصب کولر گازی کولرگازی پیستونی
  • به ازای هر متر برای طبقات وسط ۴۰۰-۶۰۰ Btu/h و طبقه‌ی آخر ۶۰۰-۸۰۰ Btu/h در نظر بگیرید. برای مثال برای یک اتاق ۱۲ متری واقع در طبقات آخر به یک کولرگازی با ظرفیت ۹۰۰۰ نیاز است.

توجه داشته باشید برای ظرفیت سنجی کولرگازی کولرگازی پیستونی و همه مدل‌های دیگر کولر گازی پارامترهای زیر در نظر گرفته شوند. لذا جهت مشاوره و اطمینان حاصل پیدا کردن از ظرفیت مورد نیاز خود می‌توانید از اینجا با همکاران ما در شرکت تهویه مطبوع گرین تماس حاصل فرمایید.

شرایطی که در ظرفیت سنجی کولرگازی پیستونی موثر می‌باشند.

  • منطقه جغرافیایی
  •  متراژ محیط
  •  نوع کاربری کولرگازی پیستونی
  •  تعداد نفرات
  • دستگاه هایی که تولید گرما می‌کنند ( لامپ‌ها ،سشوار، اجاق گاز، یخچال،کامپیوتر و … )

تهویه برتر با سالها تجربه در شهر اندیشه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز می باشد. برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی و تعمیر کولر گازی گرین در اندیشه تماس بگیرید.

کولر گازی اینورتر گرین

اینورتر وسیله ای برای تبدیل فرکانس است. این تکنولوژی در بسیاری از لوازم خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد و ولتاژ، جریان و فرکانس برق را کنترل می کند.

کولرهای گازی اینورتر گرین با تنظیم فرکانس منبع تغذیه‌ی کمپرسورهایشان، ظرفیت سرمایش و گرمایش را تغییر می‌دهند.

سیستم تهویه مطبوع از نوع اینورتر سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند تا میزان جریان مبرد (گاز) را کنترل کند و در نتیجه جریان و انرژی کمتری مصرف می‌کند. یونیت اینورتر دما را به صورت دقیق کنترل می‌کند و با رسیدن به دمای تنظیم شده‌، جریان را تنظیم می‌کند تا نوسانات دما را از بین ببرد.

کولرهای گازی اینورتر گرین نسبت به کولرهای گازی غیر اینورتر از صرفه جویی در انرژی و راحتی بیشتری برخوردار هستند.

تعمیر کولر گازی گرین در اندیشه

ویژگی های گولر گازی اینورتر گرین

  • کمپرسور روتاری و مصرف برق خیلی کم
  • دارای برچسب انرژی A
  • قابلیت سرمایش و گرمایش سریع
  • مجهز به فیلتر چندگانه جهت تصفیه هوا
  • پرتاب باد تا ۱۵ متر
  • لوله مسی، کابل و نصب رایگان

برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی کولر گازی گرین در اندیشه تماس حاصل نمایید.

واحد ظرفیت سرمایش کولرگازی اینورتر گرین

ظرفیت کولرگازی اینورتر را معمولا با واحد Btu/h می‌شناسند. Btu/h مخفف کلمه British Thermal Unit (واحد گرمایی انگلستان) می‌باشد که هر واحد آن به معنی مقدار گرمایی است که یک پوند آب (۴۵۳گرم) ۶۰ درجه فارنهایت را به ۶۱ درجه فارنهایت در فشار یک اتمسفر برساند. با توجه به نیاز بار برودتی هر فضا از کولرهای گازی با ظرفیت‌های متناسب با آن استفاده می‌گردد.

کولرگازی اینورتر گرین از کجا بخریم؟

شما عزیزان میتوانید از نمایندگی کولر گازی گرین در اندیشه خرید کنید.

دسترسی سریع